phinx Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 kjøpte nytt headset, spilte cs, fant ut at lydet var "reversed" altså jeg hører folk på venstre side mens de er på høyre. Prøvd masse forskjellige ting og lyd kortet mitt er AC650 (Realtek). Noen tips? Lenke til kommentar
kyan Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 prøvd å snu headset'et? Lenke til kommentar
phinx Skrevet 24. november 2004 Forfatter Del Skrevet 24. november 2004 peliz, ikke sånne usaklige posts. Hvis du vet noe som kan hjelpe post det plz. Jeg har headsettet rett vei, jeg har sjekket det 10000 ganger. Lenke til kommentar
OlaML Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Sjekket om det er "stereo reverse" settings i driver panelet? Lenke til kommentar
phinx Skrevet 24. november 2004 Forfatter Del Skrevet 24. november 2004 hvor ligger det a? Lenke til kommentar
OlaML Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 hvor ligger det a? Se igjennom alle settings i driver panelet, du finner det under Control Panel -> Sound, Audio... osv Evt. en shortcut et eller annet sted under Start -> Programs Hvis det forandet seg når du skiftet headset, prøv det gamle headsettet eller andre løsninger du vet funker. Kan hende det er feil på det nye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå