The 5 element Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 Har idag 2 X 256 MB Twinmos DDR-Dimm ECC CL2.5 minnebrikker i pcen min. Lurere på å kjøpe ein 512MB brikke i tillegg av no name typen som ikkje er ECC. Er usikker på om dei vil gå om kvarandre, men det er det kanskje andre som veit. Pr. idag så overklokker eg ikkje, og tviler sterkt på om eg kommer til å gjøre det så det trenger ein ikkje tenke på. Lenke til kommentar
Defender Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 Hva slags hovedkort har du? Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 Hvorfor vil du ha ei 512 billigbrikke i maskinen når du har så konge RAM fra før? Kjøp en 256/512 brikke til av den typen du har, og vær fornøyd. RAM er tross alt ganske billig nå. PS: WIN9x nekter å svelge mer enn 512 mb RAM, bare nevner det. Lenke til kommentar
The 5 element Skrevet 29. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2002 Hovedkortet mitt er MSI K7T-266 PRO2-RU. Grunnen til at eg vil ha meir minne er at det er så billig og da passer det bra å prøve å lage ramdrive på maskina. Har kikka på Twinmos, men den einaste 512 som eg får i butikken i dag er vanleg, ikkje ECC og då er det vel ikkje så stor forskjell på No Name og Twinmos. Lenke til kommentar
Elf_ Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 Jeg ville absolutt ikke blandet ECC ram og vanlig ram da disse flytter data på litt forskjelige måter, men hvorfor har du kjøpt ecc ram når kortet ditt ikke støtter ecc (tror jeg, kan ta feil her) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå