Jtand Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Har en gammel PC med følgende spesifikasjoner: Intel Celeron 466 MHz 128 mb SD-RAM 8 gb harddisk TNT2 32 mb skjermkort CD-ROM Nettverkskort Hva kan en slik maskin brukes til? Server? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Eller en PC for spill som ikke liker WinXP. Det er børti klassikere der ute som stortrives på DOS/Win98-maskiner. Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Eller en PC for spill som ikke liker WinXP. Det er børti klassikere der ute som stortrives på DOS/Win98-maskiner. enig. masse gamle spill som ikke funker på nyere maskiner. Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Eller en PC for spill som ikke liker WinXP. Det er børti klassikere der ute som stortrives på DOS/Win98-maskiner. enig. masse gamle spill som ikke funker på nyere maskiner. *Sensible World Of Soccer *Stunts Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Flere enn meg som spiller sensible? Hmm, kan jo også overklokka føetta av det, bare for å se hvor mye du får overklokka det.. tenke og gjøre det med min gamle maskin <offtopic> Kan noen hardware daler fra 1995 som fortsatt funker være verdt noe? </offtopic> Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 (endret) Flere enn meg som spiller sensible? Hmm, kan jo også overklokka føetta av det, bare for å se hvor mye du får overklokka det.. tenke og gjøre det med min gamle maskin <offtopic> Kan noen hardware daler fra 1995 som fortsatt funker være verdt noe? </offtopic> Neppe, en komplett maskin kan du kanskje få en hundrelapp eller to for, med mindre du har tenkt til å lure noen. De gamle Celly'ene overklokker som hora ja, får fortsatt tårer i øya når jeg tenker på min gamle Celeron 300A (450 Mhz med stock cooler, 689 MHz oc verdensrekord). Lurer på om jeg skal installere en win98-partisjon på laptopen min, for å få spilt litt Swos igjen Endret 24. november 2004 av Saftis Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 STUNTS Ruler bare da... konge det... spiller det endo jeg, eee begjynte i 1997... Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Et godt alternativ er å legge inn gode "gamle" spill på den, f.eks.: Diablo II, Red Alert 2, Age of Empires/Mythology, Duke Nukem 3D, Transport Tycoon Deluxe osv. *Stunts Er det andre enn meg som spiller Stunts? Lenke til kommentar
sssh Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Åh, jeg skulle gjerne tatt meg en runde med gode, gamle Stunts snart.. Lenge siden nå! Men man må vel kanskje kjøre en emulator for å få det til å funke på win xp? Lenke til kommentar
Sprayer Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Carmageddon 2 ... Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Et godt alternativ er å legge inn gode "gamle" spill på den, f.eks.: Diablo II, Red Alert 2, Age of Empires/Mythology, Duke Nukem 3D, Transport Tycoon Deluxe osv. *Stunts Er det andre enn meg som spiller Stunts? mange av de spilla funker jo på xp da... Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 (endret) <offtopic> Kan noen hardware daler fra 1995 som fortsatt funker være verdt noe? </offtopic> Nei, kun bruksverdi, og den er temmelig lav sammenligmet med at de aller fleste har en nyere PC de kan gjøre akkurat det samme på. Jeg har faktisk gitt bort et 1995-system nå nylig, og jeg må si det var ikke lett å bli kvitt det. Har flere som skal bort snarlig så følg med i bruktmarkedet. (Ga bort 256MB 72pins ram i dag.) Endret 24. november 2004 av Simen1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå