Joe DiMaggio Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 (endret) Er usikker på om jeg skal legge det her men jeg prøver! Hvor får du FTP med størst lagringsplass (må kunne gå fort og laste opp og ned fra den) Jeg tenker på FTP'er som: start.no og home.no! Endret 12. februar 2008 av sv3inung Lenke til kommentar
Dogagon Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Eg skal ikkje påsto noe som helst om kor det er raskast og slikt. Men sjølv brukar eg opplegget til spymac.com men det er og mest fordi eg brukar resten av tilbodet deirans og. Men her går det vertfall tidvis ganske fort, med forholdsvis mindre filmklypp, bildeseriar o.l. Du får og 350 mb lagringsplass, alt i alt. Ellers så funkar vel home.no ganske bra? (Har sjølv ikkje testa det ut sånn valdsamt mykje) Lenke til kommentar
Joe DiMaggio Skrevet 24. november 2004 Forfatter Del Skrevet 24. november 2004 (endret) Bruker home.no. Det er jo bare 20 MB spymac.com..... er det gratis?? Endret 26. november 2005 av sv3inung Lenke til kommentar
Dogagon Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 spymac.com sine basis tenester er gratis ja. Du får 100mb Webplass og 250 til bilder lagring (er i praksis slått saman til 350 mb som du kan bruka veldig som du vil). Pluss ein heil del andre tenester elles (som blog, 1gb mail osb.) som alt er gratis. Det er i utgangspkt. for mac- brukarar, men det er ikkje noe must att du har det, eg har ikkje mac og brukar spymac flittig. Når du skal utnytta dine mb med lagringsplass, kan du bruke FTP, men det er raskast med WebDAV. Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Bruker home.no. Det er jo bare 20 MB Ja home.no har bare 20mb for de som registrerer seg gratis der, men hvis du vil betale en liten slump penger så får du mer lagringsplass, tviler du finner en FTP server gratis å som har mye lagringsplass..... Lenke til kommentar
Joe DiMaggio Skrevet 24. november 2004 Forfatter Del Skrevet 24. november 2004 Bruker home.no. Det er jo bare 20 MB Ja home.no har bare 20mb for de som registrerer seg gratis der, men hvis du vil betale en liten slump penger så får du mer lagringsplass, tviler du finner en FTP server gratis å som har mye lagringsplass..... Dogagon har jo funnet det ! Lenke til kommentar
chrisege Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Har du ADSL?? Sett opp FTP-serveren selv, på din egen linje. Fungere greit det. Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Min ftp får jeg ubegrenset opp og ned men bare 4mgs fart opp å ned.. Lenke til kommentar
Joe DiMaggio Skrevet 25. november 2004 Forfatter Del Skrevet 25. november 2004 Start.no hvor mye kan du lagre der? Lenke til kommentar
Joe DiMaggio Skrevet 25. november 2004 Forfatter Del Skrevet 25. november 2004 Har du ADSL?? Sett opp FTP-serveren selv, på din egen linje. Fungere greit det. Jeg får snart LOS 2000 (0.5Mbit ut) da blir det aktuelt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå