jokerface Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Jeg skal kjøpe en liten MP3-spiller med diktafon, og har funnet frem til Rio Carbon. Den har fått gode omtaler, men prisen på den eneste nettshop'n jeg har sett i NOrge ligger på 2.695,- i BatteryStore.no. Noen som har noen erfaringer med denne, eller gode tips til hvor jeg kan kjøpe årets julegave? mvh Terje Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Hei, jeg vurederer selv å kjøpe spilleren. Jeg har ennå ikke fått den, men du bør se på prisene litt mer for min koster 1700 kroner. Jeg bor riktignok i England, men hvis du vil kjøpe den billig så bør du bestille den på internett. Jeg kjøte minav en amerikansk selger som solgte den for 140£, litt uner 1700 kroner ferdig fortollet og med portoen betalt. Jeg har ennå ikke fått den, men regner med at den kommer til helga Lenke til kommentar
jokerface Skrevet 25. november 2004 Forfatter Del Skrevet 25. november 2004 Nope - psdata.no har dem ikke i sitt sortement. mvh Terje Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå