Gå til innhold

Erfaring med Olympus AZ-2 Zoom?

Anbefalte innlegg

Hei, lurte på om noen hadde erfaringer med Olympus AZ-2 Zoom, eller om evt tester av dette kameraet.

Er det f.eks. et kamera akam.no har tenkt å teste?

Jeg har nemlig tenkt å kjøpe meg et snertent lite digitalkamera til Point-n-Shoot bruk. Jeg har allerede en xD-brikke liggende fra forrige kamera (Olympus Camedia C-50ZOOM), og tenkte primært å kjøpe et kamera der jeg slapp å kjøpe noe annen minnebrikke.

Derfor vurderte jeg dette kameraet, siden det er ganske lite og ser absolutt bra ut. Når det gjelder selve kvaliteten derimot er jeg usikker.

Fint med kommentarer, evg andre anbefalinger om de ligger i samme prisklasse med minnebrikke (128 meg).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei du! Syns du ikke at det kameraet ser litt balleklorin ut? Ser ut som et retro kamera fra 80 tallet! Mangler bare engangsblitz oppå!

Har sett litt nermere på kameraet. Spesifikasjonene er jo bra til å være et så pass lite kamera. Kameraet er sikkert greit det. Det er mer enn god nok oppløsning på kameraet. LCD skjermen ser skikkelig lekker ut.

Det hadde ikke vert mitt førstevalg til mitt bruk. Men til ditt bruk passer det sikkert! Jeg har et Olympus C-750 selv, som jeg er veldig fornøyd med.

Hvis du kjøper kameraet, så post en erfaring med det.

Lenke til kommentar

Nå er jeg ikke sikker på akkuratt hvordan balleklorin ser ut, men synes retro "looken" gjør den litt spesiell og tøff, men det er kanskje bare meg...

Synes også specs'ene så absolutt ålreit ut, derfor jeg tenkte å sjekke det ut. Skal ta å lete litt etter tester og se hva man finner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...