erot71 Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 Lenge siden jeg har spurt om det her nå. Så jeg vil gjerne høre om det er noen flere som har problem med det nå ??? Tearing selv når v-sync er PÅ. (win98, w2k og XP). Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 Quote: Den 2002-05-29 10:32, erot71 skrev:Lenge siden jeg har spurt om det her nå. Så jeg vil gjerne høre om det er noen flere som har problem med det nå ??? Tearing selv når v-sync er PÅ. (win98, w2k og XP). Skjermkort? Lenke til kommentar
erot71 Skrevet 29. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2002 Gf2, gf3, gf4 (mx, ti...) Hercules...abit...Gainward Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 Det er flere spill som overstyrer v-sync instillingene i driveren. Mulig det er en config fil i spillene du kan editere. Lenke til kommentar
HUNTER-KILLER Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 Har problemer med tearing i RTCW, MOHAA. Problemet forsvinner hvis jeg velger no på GL extensions i RTCW. Men i MOHAA finner jeg ikke ut hva som skal til for å slippe problemer med tearing. Har AMD xp 1600, MSI g4 ti 4400. Lenke til kommentar
erot71 Skrevet 29. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2002 Ok, "hyggelig" å høre det er noen her også da... Med tanke på MOHAA, har jeg noen tips, skal legge dem ut her i morgen. Men hvordan er det i D3d ? Lugger det litt ? Blir ting som er klare i grafikken litt uklare når du beveger deg fra venstre til høyre(eller andre veien)? Hvis jeg skal f.eks i Ghost Recon se meg rundt 360 grader med musa skjer dette med det jeg ser på: Alt er klart - så litt uklart - så klart osv......snakk om veldig lite. Men likevel. Lenke til kommentar
erot71 Skrevet 30. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2002 Tips til å bli kvitt tearing i MOHAA, : // bind "Vsync on and off"(en linje) set Vsync_on "r_swapinterval 1; set Vsync vstr Vsync_off;vid_restart(en linje) set Vsync_off "r_swapinterval 0; set Vsync vstr Vsync_on;vid_restart(en linje) set Vsync "vstr Vsync_on"(en linje) bind F9 "vstr Vsync"(en linje) Vet ikke om det har noe å si, men ikke skrive en linje, jeg mener bare her at det skal skrives i en linje...skjønner ? lag en tekst fil av dette kall den custom.cfg save den i MAIN mappa i MOHAA, press F9 for å velge mellom PÅ og AV. Lenke til kommentar
erot71 Skrevet 30. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2002 nå ser jeg jo at det var tullete å skrive dette med en linje....når jeg skrev meldingen ble linjene delt opp...når den ble lagt var en riktig...sorry...Ok vi sier det sånn; glem dette med linjer (hehe) Lenke til kommentar
HUNTER-KILLER Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Har ikke noen problemer med tearing i spill som kjøres i direct3d. Fikk ikke det til å funke i MOHAA. Når og hvor skal eg trykke F9? Skjedde ingenting når eg prøvde under spilling. Fikk ingen meldinger opp på skjermen når jeg prøvde. Lenke til kommentar
erot71 Skrevet 31. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2002 Det var da synd... Er er den meldingen jeg kom over: "More Info..SOLUTION FOR MOHAA (yes it works). Found this solution courtesy of Copernic for the search, and [email protected] for the solution. Thanks to all above for pointing in the direction.. // bind "Vsync on and off" set Vsync_on "r_swapinterval 1; set Vsync vstr Vsync_off;vid_restart set Vsync_off "r_swapinterval 0; set Vsync vstr Vsync_on;vid_restart set Vsync "vstr Vsync_on" bind F9 "vstr Vsync" Just make a text file with the above included (cut & paste from here) and name it custom.cfg save in the MAIN directory now when you press f 9 it switchers between on and off! Problem solved! The game looks for a custom file automatically!" Håper du får det til ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå