re0gr Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 denne tråden er sikkert satt opp fra før men...sorry for d.. tenkte jg skulle være "up-to-date" =D er d noen som har noen gode Tweaks? takk for alle svar Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Du må nesten utdype litt mer om vi skal kunne komme med noe konkret. Men du kan jo sjekke disse to sidene. TweakXP BlackVipers' Windows XP Pages Lenke til kommentar
Tr1llobite Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 (endret) Skikkelige hardcore tweakere som meg gjør dette manuelt Litt register-fiksing er alt som skal til, ikke noe fancy GUI her i gården, bruker absolutt ingen shells (vel, okay da, maskinen starter uten shell, og så starter jeg det har jeg mekket selv med console) EDIT: Resultat: Full ytelse i spill, 30 megs mer ram som kan brukes (p.g.a. explorer.exe), og ennå mer småting (litt mer prosessorkraft, MYE raskere oppstart) Endret 24. november 2004 av kr1570ffz0r Lenke til kommentar
eivindhg Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Jeg har prøvd de fleste tweaks, og det eneste du egentlig behøver å gjøre som du vil merke forskjell på er å følge en eller begge disse tweak guidene. Disse vil optimalisere din PC MYE! www.blackviper.com og www.tweakhound.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå