ngc6440 Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Jeg liker spill av typen Super Mario, altså 2D-spill av type plattform med sideskrolling og mest mulig "rett fram" og litt uskyldig tramping og hopping over fiender, redding av prinsesser etc. Det må nødvendigvis ikke være et Mario-spill, men bør ha sånn cirka samme oppbygning. Noen som har noen tips? Både Gamecube-, Game Boy- og Game Boy Advance-spill er aktuelle! Dette er plattform-spillene jeg har i dag: Super Mario Land 1 og 2 Balloon Kid Super Mario Advance 1, 2, 3 og 4 Super Mario Sunshine (vel, egentlig ikke noe plattform-spill, men...) Lenke til kommentar
LuggagE Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Wariospillene til vanlig gameboy er jo morsomme Bortsett fra det så kommer jeg ikke på noen = / Jo! Hva var det det het? Um... Arcadia eller no? Det er til gamecube og er 2d/3d sidescrolle spill, egentlig ganske bra. Også ett som het Kenny and the chickens eller Kenny and the giant eggs eller noe sånt Prøv deg fram på nintendo.no forums eller no! GL! Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 GC:Viewtiful Joe, MGS:TTS, Mario spill. GBA:Metroid Zero og Fusion, Mario og luigi superstar saga. Mario VS Donkey kong. Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 (endret) Wario World på GC er et veldig gøyt spill. Mye platform, men med wrestling-lite elementer i slossingen, og mange puzzles. Litt kort da. Likevel, et must hvis man liker platform spill og finner det billig. Viewtifull Joe kan også anbefales, men er egentlig et beat'em up, ikke et platform spill. Billy Hatcher and the Giant Egg er rimelig likt MArio Sunshine på mange måter, men med egg. Det er ikke helt like bra, men absolutt å annbefale hvis du finner det billig. Paper Mario 2 har bare et par små platform elementer i seg, men er et sinnsykt morsomt og kreativt rollespill, med masse humor. Men, man må lese veldig mye engelsk tekst. Utenom det har jeg hørt litt opp og ned om Rayman 3 og Tak uten at jeg har prøvd noen av dem noe særlig, men de kan være verdt å sjekke ut. Endret 24. november 2004 av Niskivara Lenke til kommentar
Bagge Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Kjøp Sonic Mega Collection til GC. 7 gamle, gode Sonic spill som burde være midt i blinken for deg som liker platformspill. Den finnes forøvrig på "Player's Choice", så den koster bare 2-3 hundrelapper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå