Cowboystrekk Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 skal snart til med å lage en video fra sommerens ferietur med diverse video og bilder, desverre er mange av filmene i quicktime-formatet og jeg kan ikke importere dette til moviemaker (er ikke så avansert, men holder til mine formål). Noen som har tips til programmer som jeg kan konvertere *.mov til avi/divx etc? har prøvd quicktime pro men kvaliteten ble lavere og filmene tok over dobbelt så mye plass eventuelt andre program jeg kan sette sammen film/bilder med som kan importere *.mov? Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Har du googlet litt? I så fall fant du kanskje denne? Og metoden skissert der burde funke. PS. Ikke testet selv, men med settingene burde du kunne trimme inn til ønsket kvalitet/størrelse. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 24. november 2004 Forfatter Del Skrevet 24. november 2004 takker, skal prøve den litt senere. Noen som vet om det f.eks finnes quicktime-plugins til nero eller andre brenneprogram? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå