JimRamse Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Sant som han ene sier over her. Det er alt for lite XTPE kort ute å går. Er/var jo lange ventelister på de.Grunnen er hvis at det er veldig få kort som holder mål til å bli det. Hvorfor i all verden skulle de da selge Pro Vivo. De vil jo ikke tape penger. Hadde Pro Vivo kunne blitt solgt som XTPE, så hadde de det. Jo, de selger Pro Vivo, fordi dette er kort som ikke har klart å bli XTPE av en eller annen grunn. Lenke til kommentar
Zypod Skrevet 24. november 2004 Forfatter Del Skrevet 24. november 2004 jeg falt egentlig for utseende til toxic'en men de koster egentlig de samme... men det er mulig å øke pipelines på pro kortet til de samme som xt kortet kan man få kjøpt sån vifte som det er på toxic'en? Lenke til kommentar
sivertxp Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 jeg falt egentlig for utseende til toxic'enmen de koster egentlig de samme... men det er mulig å øke pipelines på pro kortet til de samme som xt kortet kan man få kjøpt sån vifte som det er på toxic'en? Tror viften de bruker rett og slett er en Arctic Cooling VGA Silencer ATI 4. Ser ikke like kul ut som kjøleren på toxic versjonen, men gjør samme nytten. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Bare en liten notis: Det heter fordeler og ulemper, ikke bakdeler Lenke til kommentar
sull Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 personlig syns jeg toxic er uberstygg og barnslig.Og et vivo kort er faktisk et xt kort med video inn og ut bare at de har en bios hvor 4 av pipes`n er disabla så hvordan de klokker kommer jo ann på produsent og kjøler fra det jeg har hørt og sett er det ikke mulig å softmodde\flashe et non VIVO kort da<? hvis ikke, hvor har dere kjøpt deres VIVO kort ? (gi link) iom komplett sine kommer 1 januar 2005... Lenke til kommentar
Lasse Ma Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 To argumenter: 1: Å endre en produksjonsprosess (maskinomstilling) koster penger. Derfor disabler de bare 4 pipelines for å kunne selge to typer kort på samme produksjonsprosessen. 2. Å ha kort hvor det blir "oppdaget" at det kan åpnes fire pipelines og dermed få et fullverdig XT kort er et veldig bra markedsføringstriks! Dermed blir disse kortene mere populære enn konkurrentens... I hvertfall en av disse to burde holde stikk....? Jeg vil tippe at den første produksjonen av PE kort er identiske med XT kortene bortsett fra de fire disablede pipelines'ene, og dette veldig bevisst fra produsentens side... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå