Gå til innhold

Til dere med PSdata Tundra

Gromit

Anbefalte innlegg

Hei, Jeg har en Netshop og de får beskjed fra importør (AOpen) at de drevene de fikk inn var med to lag. Når de får inn drevene og tester de så finner de ut at drevene ikke er tolags men dual format ikke dual layer. Jeg har sendt spm til PSdata for om de virkelig har dual layer som de sier, men ikke noe svar. Netshop selv sier de er fortvilet over situasjonen for at de får informasjon fra AOpen som ikke stemmer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dual format: Drive burns both DVD+R and DVD-R.

Dual layer (Double layer to be correct): The drive can burn double layer discs - 8.5 GB pr. DVD - these discs are very expensive at the moment though.

I seriously doubt that there are ANY notebook optical drives that will do double layer - the desktop drives have only just begun shipping ..

Lenke til kommentar

Since you are writing in English I can reply in english. The problem here is that most manufacturers advertise with dual layer notebook burners. PSData does that for example. I bought my Aopen notebook with a company called Netshop. And the problem is that everytime they get a new shipment of new burners that fits with the Aopen 1557 chassis, they get specs from Aopen that it is Dual Layer, But when they test them themselves they find out they are infact dual format, not dual layer. The company I bought it from are getting mighty despaired over this.

I have asked PSData via email if they INFACT do sell the dual layer burner and if they do. Why doesn't the other companies get a hold of them? Because selling something that you say can do something when it doesn't is illegal in Norway.

The question I want an answer to is that if those who have bought the PS Data Tundra notebook really have dual layer burners. Because all the other 1557 resellers don't.

Lenke til kommentar
Jo faktis. hehe. :blush: For jeg har jo skrevet i den tidligere, men det jeg lurte på er fordi at PSdata faktisk FORTSATT reklamerer for dual layer i sine produktbeskrivelser tiltross for at Netshop og alle de andre som selger dette forlengst har rettet på det..

Psdata skal få mail av meg om en stund! Har det ikke så travelt for å si det sånn..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...