kai_frode Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Jeg skal kjøpe meg et videokamera til privat bruk, og valget står mellom disse to. Jeg er interessert i at kvaliteten er god opptakene. Vil 200i gi bedre opptak enn 700i pga større bildebrikke og oppløsning? (Dobbelt så mange effektive pixler for videoopptak). Jeg vet at 200i tar bedre stillbilder, men det er jeg ikke interessert i da jeg synes kvaliteten på disse bildene er langt fra tilfredsstillende. Jeg skal filme med et videokamera, ikke fotografere. 200i er egentlig førstevalget mitt, men jeg ble sittende og lure litt på om kameraet faktisk er verdt de 2500kr ekstra jeg må betale. Foskjellene mellom kameraene er jo ikke så store (se http://www.canon.no/For_Home/Compare_Products/index.asp# ) Jeg vet at 200i har bedre manuelle styringsmetoder, men er det ellers mest den mer avanserte fotofunksjonen på 200i man betaler for? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 200i har også bedre bildekvalitet pga. større bildebrikke og optikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå