BareGjest Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Satt forleden og sjekket litt priser på DiNovo tastatur+mus pakkene, da jeg oppdaget at pakken finnes i to versioner.. En vanlig version som begynner på rundt 1700,- og en notebook version som klokker inn på rett over 1000,- Det er egentlig bare tastaturen jeg er interessert i, vil nok fremdeles holde fast på mx500 musa mi. Ser også at den vanlige utgaven bruker bluetooth mens notebook benytter seg av RF. Er det egentlig noen andre forskjeller disse to imellom?? Noen som har erfaringer med notebook versionen?? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Jeg har v.1, altså den dyreste! Hvis du skal beholde musen din ville jeg ikke kjøpt det i det hele tatt. 1800 kr. på et tastatur er mye, men hvorfor ikke bruke musen da? Den er dritbra!! Settet fungerer fint, og et stort pluss er at du kan ta med deg Media pad'en rundt i huset og den gir beskjed hvem som logger seg på msn, du kan styre musikken derfra osv.. Men en negativ ting: tar litt tid før du er inni spillrytmen med det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå