KimNK Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 OK, der overbeviste du meg... Skikkelig. Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 24. november 2004 Forfatter Del Skrevet 24. november 2004 Spør du meg er det E-Type og lignende som er virkelig ond musikk. jeg tror ikke det var det som var poenget mitt. Men det jeg taler visst for døve ører. Lenke til kommentar
Algron Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 trance suger, metal ruler Word Lenke til kommentar
imastard Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Eg høyre på AC/DC -- det er musikk det. Trance er en uting, for dei som ikkje lika det.(f.eks. sånne som meg) Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 jeg tror ikke det var det som var poenget mitt. Men det jeg taler visst for døve ører. WOAH HEY IRONY DETECT00RS ON FULL ALERT LOL. Lenke til kommentar
orjanos3.16 Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 trance suger, metal ruler Word Trance er det jeg hater mest av alt på denne jord Lenke til kommentar
Pansergnom Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 (endret) :!: Beste topic ever... Way to go Xanitra :!: Oi, jeg glemte... Hard metal SUUUUGER! Men selv om jeg hører på trance så klarer jeg faktisk å innrømme at det finnes bra metal... Endret 24. november 2004 av MetiCx Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 24. november 2004 Forfatter Del Skrevet 24. november 2004 :!: Beste topic ever... Way to go Xanitra :!:Oi, jeg glemte... Hard metal SUUUUGER! Men selv om jeg hører på trance så klarer jeg faktisk å innrømme at det finnes bra metal... jeg skal ikke ha all æren for det faktisk. det var psilocybe som ga meg ideen. Så takk til han også Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 (endret) Ser dere ei kirke, må dere brenne den ned også. generalisering. metal idioter enda mer generalisering. Endret 24. november 2004 av Jonki Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 (endret) trance suger, metal ruler Word det er helt korrekt edit : hver sin smak, men jeg er enig med deg Endret 24. november 2004 av Jonki Lenke til kommentar
Jan Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Trance suger, metal suger! yeah 666 forever! Lenke til kommentar
e321 Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 eh... Metallica, dimmu osv. ruler ! Alle vet jo det, men allikevel hvorfor brøle det ut hele tiden? ikke det at det er noe galt med trance, som jeg godt kan høre på av og til selv... Lenke til kommentar
Jan Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 eh... Metallica, dimmu osv. ruler ! Alle vet jo det, men allikevel hvorfor brøle det ut hele tiden?ikke det at det er noe galt med trance, som jeg godt kan høre på av og til selv... det ruler ja. kult. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 morsomt å se at nesten ingen klarer å si noe pent om metal. men hver gang en post om trance kommer opp så er tilbake som hyener og disser oss som liker kvalitets trance (ikke dance), hva er det med disse metall folkene? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 morsomt å se at nesten ingen klarer å si noe pent om metal. men hver gang en post om trance kommer opp så er tilbake som hyener og disser oss som liker kvalitets trance (ikke dance), hva er det med disse metall folkene? Merk at det ikkje er _alle_ som liker metal som spammer i trance-topics, men kun eit fåtal, som oftast relativt nye brukarar av forumet. Lenke til kommentar
Metal_Baby Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Metal Ruuuuuuuler I love metal Trance suger metal er så klart best \m/ \m/ Lenke til kommentar
Metal_Baby Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 trance suger, metal ruler Word Trance er det jeg hater mest av alt på denne jord Ja enig Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Liksom bare for å understreke det Satrucci_ skrev rett over. Med rød penn. Tre ganger. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Metal Ruuuuuuuler I love metal Trance suger metal er så klart best \m/ \m/ Tror du at du blir å høre på dette i en alder av 25? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå