Gå til innhold

"trance suger, metal ruler!", "yeah! 666 forever!

Xanitra

Anbefalte innlegg

Nei, fy faen. Metallica har tapt seg så helt utrolig mye siden begynnelsen av nittitallet. Hørte på et relativt ferskt live-opptak (fra Polen) nå for et par dager siden, og hr. Hetfield kan jo ikke synge for fem flate øre. Ikke fem tykke øre heller, for den saks skyld.

Jeg rådigget dem i min Metallica-er-det-beste-bandet-som-finnes-fjortis-periode, og hadde sikkert 15 t-skjorter og veggene tapesert med Pushead-motiver, men heldigvis tok jeg til fornuft.

Metallica kunne jo spille helt fram til garage inc eller st. anger...da ble de så kjedelig...ingen gitarsoloer...huff...

Men uansett, de gamle metallica låtene er best!!!(av metallica låter ja)

Er helt enig at Metallica er helt på bånn nå! Men den gamle musikken de har, er bare BEST! De fire første albumene, tildels Black Album var toppen!!!

Edit: Black Album

Endret av Birger_Nord
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heile denne Trance vs Metal diskusjonen går under topp 10 av dei dummaste diskusjonane eg har sett.

Dette innlegget må være det dummeste EVER!!

Takk for den, og du er den dummaste...haha..

Seriøst, kva er poenget med dette? Folk klager over at Off Topic delen gjer forumet useriøst, men slike diskusjonar har dei gladleg.

AMD vs Intel blir stengt, så kvifor ikkje denne?

Lenke til kommentar

Selvfølgelig er denne posten dum! Allerede nå er den off-topic! Smaken er som baken! Har ikke problemer innen musikk jeg, er altspisene(utenom tyske schlagers hits :thumbdown: ).. Jeg synes det kan ikke sies hva som er best av Trance eller Rock! De er to forskjellige typer musikk, men innenfor hver sjanger, skal jeg være med å diskutere!!

------------

Admin: Close this post!

Lenke til kommentar

zeph:

Tja, det kan ha noe med at brukere som hører på trance, er lei av metal-gompene som må komme med dustete innlegg av typen "trance suger, metal ruler" og assorterte variasjoner på samme tema. I tråder som omhandler trance. Hvor man svært spesifikt har bedt folk om å gi en god faen i å komme med sånne innlegg.

Så, her er en sånn tråd. Her kan metal-trynene komme med velbegrunnete og velformulerte argumenter som vi har hørt et fire-sifret antall ganger før ("Metal RUU-uuULER!", "TRANCE suger rompe!", "Trance er bare pling og plong og datagenerert og har ikke sjel og er ikke på gitar og er derfor dårlig fordi det tar 10 minutter å lage!!11"), og så kan trance-menneskene komme med de vante argumentene sine ("Metal er jo bare bråk, og teite mennesker med lær-penis-futteral som synger "ARRGRARAAAAAAAAAAAAAR!! SATAAN!" og, og, og.. ").

Alternativt kan man få en noenlunde saklig diskusjon ut av dette.

.. yeah, right.

Endret av psilocybe
Lenke til kommentar

jaja, leve hjernedøden. Men det er en moral til dette emnet.

Når dere metal idioter ser et trance emne, la de som er der være i fred.

Eller er det slik som det alltid er med dere Dummy Borgir frelste knøler: Ser dere ei kirke, må dere brenne den ned også. :thumbdown:

Lenke til kommentar
Fatter ikke hva det er med folk :roll:

Skjønner ikke hvem du prøver å overbevise, alle vet jo at 80-90% av de på forumet ikke liker trance.. So what?!

Når jeg ser denne tråden ser jeg for meg trådstarter som en stygg fyr med svart lang skinnjakke, langt svart hår, svarte skinnsko og sorte briller - det ser helt latterlig ut! Ok, det var min mening -hvem bryr seg egentlig?!

Jeg gir faen i om folk synes det er dødsrått og ta av til cradle of filth, hvorfor kan ikke de drite i at folk hører på det de vil? :huh:

Når jeg ser på denne posten ser jeg for meg en poster som nettopp dreit seg :wee:

Lenke til kommentar
Eller er det slik som det alltid er med dere Dummy Borgir frelste knøler: Ser dere ei kirke, må dere brenne den ned også. :thumbdown:

Ja, selfølgelig brenner eg ned alle kyrkjer eg ser!!!1oneone

:ermm:

Dessutan er det godt over eit tiår sidan kyrkjebrannane her i landet, og det var ikkje akkurat noko som gav "creds" i metalmiljøet, heller tvert imot, så å forbinde blackmetal rett opp mot kyrkjebrenning blir berre dumt.

(Eller var dette alfor sakleg innhold for denne tråden?)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...