Xanitra Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 se topic så får vi se da, om det et noe liv i dere metal folks.. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Yay! Metal forevaaah!! Yeargh, bleh! Trance er IKKE MUSIKK! Yihihihaaa! Dumme Birger ruler! Fucking posers az! Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 24. november 2004 Forfatter Del Skrevet 24. november 2004 *host*Derja... wow........... I'm impressed... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Nja, HalTan skriver jo ganske klart og tydelig at den tråden ikke er en diskusjon om hvorvidt den ene musikk-typen er bedre enn den andre. Og det er vel nettopp det denne tråden faktisk er. Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 (endret) Fatter ikke hva det er med folk Skjønner ikke hvem du prøver å overbevise, alle vet jo at 80-90% av de på forumet ikke liker trance.. So what?! Når jeg ser denne tråden ser jeg for meg trådstarter som en stygg fyr med svart lang skinnjakke, langt svart hår, svarte skinnsko og sorte briller - det ser helt latterlig ut! Ok, det var min mening -hvem bryr seg egentlig?! Jeg gir faen i om folk synes det er dødsrått og ta av til cradle of filth, hvorfor kan ikke de drite i at folk hører på det de vil? Edit: Noen kommer sikkert til å nevne at det diskuteres hva som er best, og at jeg har missforstått hele greia.. Men dersom dere skal diskutere hva slags musikk som er bra/ikke bra så kom iallefall med bakgrunn for påstandene. Jeg mener at man ikke kan diskutere dette uansett, nettopp fordi alle har inviduelle meninger! Endret 24. november 2004 av jh_ Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 *host*Derja... wow........... I'm impressed... Hø..? Nja, HalTan skriver jo ganske klart og tydelig at den tråden ikke er en diskusjon om hvorvidt den ene musikk-typen er bedre enn den andre. Og det er vel nettopp det denne tråden faktisk er. Hm. Ja, ok... Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 24. november 2004 Forfatter Del Skrevet 24. november 2004 jh_>> Hæ?? Tror du trenger å lære deg å skrive norsk før du ser for deg meg i skinnjakke ja. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Skjønte ikkje heilt poenget i denne tråden, men det er vel kanskje eg som ikkje har stått opp skikkelig enda. tr4nc3 sUx, met0l r00lz, lizzam..? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 For de uinnvidde, les her. Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 24. november 2004 Forfatter Del Skrevet 24. november 2004 tr4nc3 sUx, met0l r00lz, lizzam..? Ja, hvorfor ikke? Synes han Dimmi Borgir er mye mer sexy enn han derre hårete Dj tiasto.. eller hva det var han het :!: Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 (endret) Metallica Endret 24. november 2004 av Birger_Nord Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Det eneste som virkelig suger er musikk som er overkomersiell og er lagtet KUN og KUN for å tjene penger og er simpel og kjedelig og uorginal. Eksempler: Linkin Park(metal), Dragnosa Tei(dance/trance) Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 LOLloll! n3cr0Metyl 4 ev0r dah lol \m/ (ò_ó) \m/ Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Nei, fy faen. Metallica har tapt seg så helt utrolig mye siden begynnelsen av nittitallet. Hørte på et relativt ferskt live-opptak (fra Polen) nå for et par dager siden, og hr. Hetfield kan jo ikke synge for fem flate øre. Ikke fem tykke øre heller, for den saks skyld. Jeg rådigget dem i min Metallica-er-det-beste-bandet-som-finnes-fjortis-periode, og hadde sikkert 15 t-skjorter og veggene tapesert med Pushead-motiver, men heldigvis tok jeg til fornuft. Lenke til kommentar
sixx Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Nei, fy faen. Metallica har tapt seg så helt utrolig mye siden begynnelsen av nittitallet. Hørte på et relativt ferskt live-opptak (fra Polen) nå for et par dager siden, og hr. Hetfield kan jo ikke synge for fem flate øre. Ikke fem tykke øre heller, for den saks skyld. Jeg rådigget dem i min Metallica-er-det-beste-bandet-som-finnes-fjortis-periode, og hadde sikkert 15 t-skjorter og veggene tapesert med Pushead-motiver, men heldigvis tok jeg til fornuft. Metallica kunne jo spille helt fram til garage inc eller st. anger...da ble de så kjedelig...ingen gitarsoloer...huff... Men uansett, de gamle metallica låtene er best!!!(av metallica låter ja) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå