Gå til innhold

"trance suger, metal ruler!", "yeah! 666 forever!

Xanitra

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fatter ikke hva det er med folk :roll:

Skjønner ikke hvem du prøver å overbevise, alle vet jo at 80-90% av de på forumet ikke liker trance.. So what?!

Når jeg ser denne tråden ser jeg for meg trådstarter som en stygg fyr med svart lang skinnjakke, langt svart hår, svarte skinnsko og sorte briller - det ser helt latterlig ut! Ok, det var min mening -hvem bryr seg egentlig?!

Jeg gir faen i om folk synes det er dødsrått og ta av til cradle of filth, hvorfor kan ikke de drite i at folk hører på det de vil? :huh:

Edit: Noen kommer sikkert til å nevne at det diskuteres hva som er best, og at jeg har missforstått hele greia.. Men dersom dere skal diskutere hva slags musikk som er bra/ikke bra så kom iallefall med bakgrunn for påstandene. Jeg mener at man ikke kan diskutere dette uansett, nettopp fordi alle har inviduelle meninger!

Endret av jh_
Lenke til kommentar

Nei, fy faen. Metallica har tapt seg så helt utrolig mye siden begynnelsen av nittitallet. Hørte på et relativt ferskt live-opptak (fra Polen) nå for et par dager siden, og hr. Hetfield kan jo ikke synge for fem flate øre. Ikke fem tykke øre heller, for den saks skyld.

Jeg rådigget dem i min Metallica-er-det-beste-bandet-som-finnes-fjortis-periode, og hadde sikkert 15 t-skjorter og veggene tapesert med Pushead-motiver, men heldigvis tok jeg til fornuft.

Lenke til kommentar
Nei, fy faen. Metallica har tapt seg så helt utrolig mye siden begynnelsen av nittitallet. Hørte på et relativt ferskt live-opptak (fra Polen) nå for et par dager siden, og hr. Hetfield kan jo ikke synge for fem flate øre. Ikke fem tykke øre heller, for den saks skyld.

Jeg rådigget dem i min Metallica-er-det-beste-bandet-som-finnes-fjortis-periode, og hadde sikkert 15 t-skjorter og veggene tapesert med Pushead-motiver, men heldigvis tok jeg til fornuft.

Metallica kunne jo spille helt fram til garage inc eller st. anger...da ble de så kjedelig...ingen gitarsoloer...huff...

Men uansett, de gamle metallica låtene er best!!!(av metallica låter ja)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...