Gå til innhold

Viva Netshop forever

Anbefalte innlegg

Må si at det frister å prøve et par handler hos netshop, så mye positiv omtale som de får på forumet her. Ikke det at jeg er misfornøyd med Komplett, PSData eller MPX heller, selv om sistnevnte har vist en noe alternativ tolkning av angrefristen ovenfor andre kunder.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
MU26599: Nei, jeg vil ikke ha besøk fra netshop. Men jeg mottok anbefalinger om når jeg burde legge inn bestilling på en vare; et par dager før leveringstid, resultatet ble at det gikk en måned med 5-6 utsettelser på varen. "Vi kan jo ikke love, men så godt som", sa de etter en måned venting. "Varen blir høyst trolig sendt ut i løpet av dagen." To dager etterpå endret leveringsdatoen seg med + 14 dager. En kjenning bestilte samme vare tre-fire dager før meg, og fikk varen sin etter en uke. Greit nok at det er leveringsproblemer på varen, men en bør da markedsføre med forventet utleveringstid på varen, og ikke forventet ankomst webshop. Spesielt når en anbefaler vente med legge inn bestilling til et par dager før ankomst. (Dette anbefalte også komplett senere, noe jeg sa klart ifra hva jeg mente om)

Da er jeg med, mye mer oppklarende :yes:

Lenke til kommentar

Netshop har rotet bort en printer som var til rep. Kan ikke akkurat si at jeg melder meg inn i fanklubben etter en slilk opplevelse, selv om det sikkert ordner seg etterhvert....

Måtte bare si ifra at det bare er mennesker som jobber på netshop også...

Har en tendens til å bli veldig mye positivt om netshop her på forumet ... Alle gjør feil

Lenke til kommentar
Har en tendens til å bli veldig mye positivt om netshop her på forumet ... Alle gjør feil

Hm, jeg synes det er omvendt jeg, at det har en tendens til å bli veldig mye negativt, slik var det i hvert fall for et par år siden.

I det lyset blir jo Netshop sin omtale her på forumet enda bedre.

Lenke til kommentar
Da vet han tydligvis veldig lite. 24pin er som regel til for dual hovedkort da de fleste av dem krever 24pins kontakt (EPS PSU).

Greit nok, Socket 775 har sikkert også det.

Det er ikke sikkert vedkomne hos Netshop visste om 24-pin på dual HK. Men uansett om han/hun gjorde det eller ikke, mente han vel blant forbrukerhovedkort, som Socket A, 478, 754, 775 og 939. Og det viser jo igjen at han/hun tenker på kundens beste.

Jeg er også enig at det blir litt voldsomt å blåse opp en sak som dette såppass. Visst er det god service, men det skal nok ikke mye til for nettbutikken å sende en liten overgang etter et kjøp på 11-12 000. Det skal ihvertfall ikke være noe problem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...