GRendal Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Hei alle sammen! Tenkte jeg ville fortelle om Magiske Netshop igjen! Jeg kjøpte en Enermax Coolergiant 600W og masse annet til en sum av 11000-12000 på Netshop , denne spesifikke delen det gjelder var en strømforsyning til mitt A64 system. Denne viste seg å ha en 24-pin connector only, noe jeg glemte å ta høyde for da jeg bestilte .Med Mitt MSI K8N NEO2 hadde det da vært kjekt med overgang. Sendte avgårde i går kveld klokken 22.00 en forespørsel om jeg trengte dette da jeg var usikker. I beste Netshop ånd kom svaret 1 Minutt og 30 sekunder senere: Hei! Såvidt jeg vet er det kun socket 775 som bruker 24pin foreløpig. Du trenger da en overgang. Hvis du sender meg navn og adresse, skal jeg sende deg en slik i posten Da sendes denne med posten i morgen kl. 08.00 :-) Mvh Geir Netshop.no Need I say more? Lenke til kommentar
Plukk Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Vi har forskjellige meninger! Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Vi har forskjellige meninger! Hva mener du? At dette er dårlig service?? Lenke til kommentar
Plukk Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Nei, såklart ikke! Ville bare si at jeg ikke synes netshop er magisk. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Nei, såklart ikke! Ville bare si at jeg ikke synes netshop er magisk. Så du ville heller sagt det samme om PCutstyr f.eks. som svarte 1 dag og 5 timer etter og sa at det kunne han bestille fra nettsiden dems?? Nei, Nertshop er veldig serviceinnstilte, ingen kan nekte for det! Lenke til kommentar
las^se Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 kanskje litt tilfeldig at du fikk svar på denne etter stengetid, men good service anyway! min historie/erfaring: alt jeg har kjøpt har dukket opp 2-3 dager etter bestilling.... kjøpte en iiyama 19" crt.. masse tull med den og antaservice/teleplan (som er/var deres servicepartner). endte dem en mail etter å ha fått den tredje defekte skjermen, der jeg sa at jeg ikke ønsket denne skjermen, men ville ha en lcd 17" istedet..(ville ikke satse på flere defekte iiyama, i tillegg hadde pc-bruken min forandret seg fra spilling, til kontorbruk.) fikk en TELEFON fra neshop som beklagte seg og sa at jeg bare skulle sende inn skjermen, og jeg skulle få returnert poto, og måtte kun betale et lite mellomlegg for å få den lcd-skjermen... (ca 400,-) netshop har best service Lenke til kommentar
Plukk Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Har ikke sagt noe om pcutstyr, ikke skal jeg gjøre det heller siden jeg ikke har handlet hos dem. Har heller ikke sagt at netshop ikke er service instilte, men jeg mener at service er noe man skal ha både før, under og etter salg. Jeg har hørt at netshop har god service etter salg, har aldri hatt problemer med produkter kjøpt på netshop. Men de har endel å gå på før og under salg mener jeg. Og jeg skifter ikke mening! Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 kanskje litt tilfeldig at du fikk svar på denne etter stengetid, men good service anyway! Jeg har fått en nærmest identisk melding etter stengetid, det gjaldt da en bakplate til socketen på hovedkortet. Lenke til kommentar
Juke Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Jeg var ute etter den optiske musen Razer Diamonback, og sendte mail til netshop for å sjekke om de kunne ta den inn. Fikk svar et par timer etterpå (dette var i åpningstiden) hvor de skrev at de skulle sjekke, og hvis det var mulig å skaffe den til en fornuftig pris skulle de legge den inn i webshopen om et par dager. To dager etter det var den faktisk listet opp i webshopen, og til en ganske OK pris også. Så nå vet dere hvem som fikk Netshop til å ta inn Razer Diamondback i varesortementet sitt - det var nemlig meg, det. Er også fornøyd med Netshop når det gjelder teknisk support (hadde litt problemer med å få 5.1-lyd fra Audigy2-kortet mitt i spill, noe de var svært behjelpelige med), men er også fornøyd med hvor enkelt det er å endre en ordre og slikt over telefon (slipper å vente noe særlig i telefonkø og slikt). Jeg har foreløpig bare positive erfaringer med Netshop, og kommer til å fortsette å handle der videre. Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Det er ikke alt som går like raskt for Netshop, jeg sendte de enn mail der jeg tipset de om at demo-prisene de hadde på Nec LCD skjermer var høyere en på nye varer, og fikk dette svaret: Hei Hehe..ja det skal ikke bli enkelt Nec skjermene hadde prisnedgang i uken som gikk. Tenker vi får oppdatert prisene på demo også iløpet av helgen. Mvh Kai Kundesenter/Netshop Men fremdeles koster demo-skjermene mer enn de nye... Lenke til kommentar
visionize Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Vel, som med alt annet så har jeg sluttet å få wow-føling hver gang jeg hører en fin historie om Netshop. Men det skal ikke legges under en bokhylle at Netshop er virkelig serviceinnstilte, og at de gjerne ordner opp når det kommer til stykket. De er iallfall min favorittbutikk, og det er ikke tvil om at god service lønner seg. Tror nok at det er flere enn bare meg som digger Netshop og deres sjokolade, og foretrekker dem når de skal handle noe på nettet av hardware - Gjerne pga. at de har den servicen de har, det gjør iallefall jeg. Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 24. november 2004 Forfatter Del Skrevet 24. november 2004 Vel, som med alt annet så har jeg sluttet å få wow-føling hver gang jeg hører en fin historie om Netshop. Men det skal ikke legges under en bokhylle at Netshop er virkelig serviceinnstilte, og at de gjerne ordner opp når det kommer til stykket. De er iallfall min favorittbutikk, og det er ikke tvil om at god service lønner seg. Tror nok at det er flere enn bare meg som digger Netshop og deres sjokolade, og foretrekker dem når de skal handle noe på nettet av hardware - Gjerne pga. at de har den servicen de har, det gjør iallefall jeg. Komplett.no og konkurrentene har endel å lære på dette området ja. Mens De "forstår" problemene våre, Sørger netshop med oss Lenke til kommentar
HAL9000 Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Denne viste seg å ha en 24-pin connector only, noe jeg glemte å ta høyde for da jeg bestilte .Med Mitt MSI K8N NEO2 hadde det da vært kjekt med overgang. Har samme power og dersom du kikker nøyere på kontakten vil du se at den enkelt kan konverteres til 20 pin. De ytterste 4 pinnene sitter på en egen liten kontakt som fjernes fra resten. Poweret skal være direkte kompatibelt med 20 pins hovedkort. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Men de har endel å gå på før og under salg mener jeg. Og det betyr? Før salg? Skal det stå en fra netshop hjemme hos deg mens du bestemmer deg eller hva mener du med det? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Magisk av den grunn at eg aldri har sett ein webshop som er så gira på kunderservice før, og forumet flommer jo over av slike saker. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Plukk@ Jobber du for Pcutstyr elns? Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Hei alle sammen!Tenkte jeg ville fortelle om Magiske Netshop igjen! Jeg kjøpte en Enermax Coolergiant 600W og masse annet til en sum av 11000-12000 på Netshop , denne spesifikke delen det gjelder var en strømforsyning til mitt A64 system. Denne viste seg å ha en 24-pin connector only, noe jeg glemte å ta høyde for da jeg bestilte .Med Mitt MSI K8N NEO2 hadde det da vært kjekt med overgang. Sendte avgårde i går kveld klokken 22.00 en forespørsel om jeg trengte dette da jeg var usikker. I beste Netshop ånd kom svaret 1 Minutt og 30 sekunder senere: Hei! Såvidt jeg vet er det kun socket 775 som bruker 24pin foreløpig. Du trenger da en overgang. Hvis du sender meg navn og adresse, skal jeg sende deg en slik i posten Da sendes denne med posten i morgen kl. 08.00 :-) Mvh Geir Netshop.no Need I say more? Da vet han tydligvis veldig lite. 24pin er som regel til for dual hovedkort da de fleste av dem krever 24pins kontakt (EPS PSU). Greit nok, Socket 775 har sikkert også det. Lenke til kommentar
Plukk Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 (endret) Nikkor:Nei, jeg jobber ikke for pcutstyr. Skjønner ikke hvorfor pcutstyr er dratt med i tråden? MU26599: Nei, jeg vil ikke ha besøk fra netshop. Men jeg mottok anbefalinger om når jeg burde legge inn bestilling på en vare; et par dager før leveringstid, resultatet ble at det gikk en måned med 5-6 utsettelser på varen. "Vi kan jo ikke love, men så godt som", sa de etter en måned venting. "Varen blir høyst trolig sendt ut i løpet av dagen." To dager etterpå endret leveringsdatoen seg med + 14 dager. En kjenning bestilte samme vare tre-fire dager før meg, og fikk varen sin etter en uke. Greit nok at det er leveringsproblemer på varen, men en bør da markedsføre med forventet utleveringstid på varen, og ikke forventet ankomst webshop. Spesielt når en anbefaler vente med legge inn bestilling til et par dager før ankomst. (Dette anbefalte også komplett senere, noe jeg sa klart ifra hva jeg mente om) Til netshops forsvar skal det sies at leveringsdatoen var "ubekreftet" men jeg fikk sterke signaler om at jeg skulle motta kortet etter 2 uker, to uker senere får jeg: Varen sendes trolig ut iløpet av dagen. To dager senere er dato igjen forflyttet. Netshop sier selv at de ikke har mottat noen parti av varen, ikke deres feil. Var liten sympati å spore der i gården. Endte med avbestilling og handler nå hos noen jeg har bedre erfaringer med. Det er akseptabelt at de ikke klarer å levere produktet til avtalt tid på grunn av problemer hos produsent. Men da må de gi meg den informasjonen og en liten ydmyk en hadde heller ikke skadet. Når leveringsdato endrer seg så mange ganger, så tyder det på at de egentlig ikke har peiling. En føler seg litt lurt når en for n'te gang sjekker ordrestatus og ser at de har endret, selv om dato er satt ubekreftet. Tilogmed databutikken sender en mail hvis varen ikke blir sendt ut ankomstdato. Kan også nevne at prisen på varen datt noen dager etter bestilling hadde blitt lagt inn, uten at denne ble endret i min ordre. Folk som da hadde ventet lengst måtte da også betale mest, selv om vi kanskje hadde mottat vare fra samme parti til samme dato... Blir bare ikke rett i mine ører selvom de selvfølgelig kan forbeholde seg prisendringer. Prøver ikke å dra netshop i møkka, har selv hørt myye bra om dem men ikke hatt samme opplevelse. Det kan være greit å høre alle sider når en skal handle en plass. Sånn sett er det det samma om du får en mail kl 22 eller kl 08, sålenge den blir sendt i posten kl08... Endret 25. november 2004 av Plukk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå