wildv Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Jeg satte inn mitt nye PC Radeon 9800 Pro AIW i går. (Kjempekjøp til drøyt 1700 kroner hos Komplett!! ) Installerte programvare/drivere fra den medfølgende cd-en. Alt fungerte fint etterpå, tv-funksjonen var oppe og gikk etter noen få minutter, og en rask benchmarktest fikk hårene til å reise seg overalt.... (Shuttle-skoesken min begynner å få muskler!!) Så satte jeg inn HL2 DVDen.. Etter en utrolig irriterende og omstendelig installasjon (!!) Var jeg klar til å starte programmet for første gang. Fikk beskjed om at driverne mine var gamle, og at jeg burde oppdatere. Lastet ned de siste Catalyst-driverne fra ATI, og installerte. Nå kunne jeg starte HL2 og kooooose meg en stund. Etterpå viste det seg imidlertid at TV-funksjonen i AIW-kortet hadde forsvunnet... Kunne ikke finne snarveien som skal starte TV-programmet. Må jeg finne en AIW-driver, eller er løsningen på problemet noe annet? Setter pris på erfaringer der ute... Lenke til kommentar
nonlocality Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Jeg tror du har slettet driveren til AIW tv tuner funksjonen din da du la inn den nye catalyst driveren. Så det er bare å legge cd platen du fikk med skjermkortet og installere driveren på nytt. (unntatt den gamle catalyst driveren) Tror jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå