Gå til innhold

Kudos til www.PCutstyr.no. Kjempeservice!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes www.PCutstyr.no er den dessidert beste netshopen :w00t:

De har alt man kan ønske:

 

Lav pris (iværtfall på det jeg bestilte)

Kunderservice (jaggu bra)

Lett å komme i kontakt med (raske svar på e-post,tlf osv)

Enkel side å kjøpe på (synes jeg)

 

:w00t: www.PCutstyr.no :w00t:

Endret av c[`]laburk
Lenke til kommentar
Er du ikke fornøyd med produktet, det være seg pris eller hva som helst annet, kan du sende produktet tilbake. Om det blir tap for butikken eller ikke er overhodet ikke ditt problem. :yes:

Hva med moralen,mann?

Moral? Dersom en kunde ikke er fornøyd med produktet han kjøpte, hvorfor i all verden skal ikke kunden få levere tilbake produktet? Skal man liksom begynne å synes synd på butikken nå da? Skal man tenke: Nei hvis jeg leverer tilbake produktet taper jo butikken penger, er nok bedre at jeg selv taper pengene. Minner igjen om at dette er fullstendig innenfor de gjeldene lover og regler som gjelder.

Mange butikker opererer tom. med prisgaranti på egen produkter. dvs. dersom du kjøper et produkt og det samme produktet kommer på salg innen feks. 30dager får du refundert mellomlegget. Skal man også droppe å benytte seg av slike tilbud fordi man bør sørge for at butikken blir mest mulig fornøyd med ditt kjøp?!?

:no:

Lenke til kommentar

Det jeg sitter igjen med etter å ha lest tråden er en ny respekt for pcutstyr.no. Dette var skikkelig bra service. De har alltid hatt lave priser men jeg har vært litt bekymret for å bestille derfra foreløpig pga et relativt frynsete rykte. Nå tror jeg jeg skal ta sjansen på å shoppe litt hos dem :)

Lenke til kommentar

Jeg tror nok at pcutstyr kan være en bra nettbutikk; de har bra priser og er hyggelige over mail og telefon, men der det svikter etter min(og andres) erfaring er når noe går skeis og du må levere inn utstyr. Ihvertfall har det tatt utrolig lang tid før, mulig de har skjerpet seg nå. Jeg liker ikke den holdningen jeg får følelsen av at de har når det kan ta flere dager fra returpakken ankommer deres postkontor, til de drar ned og henter den(ifølge nettspor). Men man kan vel være både heldig og uheldig der også. Tror den lange behandlingstiden på RMA også kan skyldes servicepartneren deres. Er man heldig, går vel alt glatt, og da er de jo en bra butikk. Men for all del; det som skjedde trådstarter var jo bra service.

Lenke til kommentar

Enig med John P., pcutstyr.no kan være en bra butikk i mange tilfeller, men de har helt klart problemer med rutiner når det gjelder returer av defekte varer. Over en måned på en retur uten å si noe som helst om status og samtidig ikke svare på purringer er ikke bestått. Jeg skal ringe de i morgen, så får vi se hva som skjer da.

 

Fraråder folk fra å handle der inntil de blir bedre på dette, tror ikke jeg er den eneste med en slik erfaring med kundeservicen til pcutstyr. Greit nok med bra priser og levering, men det er utrolig kjedelig å havne i en så håpløs situasjon straks noe du har kjøpt ikke fungerer.

Lenke til kommentar
Jeg liker ikke den holdningen jeg får følelsen av at de har når det kan ta flere dager fra returpakken ankommer deres postkontor, til de drar ned og henter den(ifølge nettspor).

Opplevde det motsatte kan man si. Fikk utstyr fra pcutstyr og så at det ankom postkontoret tidlig fredag morgen (nettspor). Dro på postkontoret lørdag og hentet varen. Hentelappen kom på TIRSDAG. :thumbdown: til Posten!

Lenke til kommentar

Jeg synes du være frekk GRendal, at en annen butikk har tilbud dagen etter har ingenting med PCUtstyr å gjøre og det er bare frekt av deg å be om pengeforskjelen tilbake. At du kan benytte angrefristen og gryne her på HW forumene er grunnen dem bestemmer seg å betale deg til bake men jeg synes du har vert frekk, sånne tinger er bare en del i livet og man skal ta dem som ett voksent menneske. Triste saker dette.

 

Simon

Lenke til kommentar
Jeg synes du være frekk GRendal, at en annen butikk har tilbud dagen etter har ingenting med PCUtstyr å gjøre og det er bare frekt av deg å be om pengeforskjelen tilbake. At du kan benytte angrefristen og gryne her på HW forumene er grunnen dem bestemmer seg å betale deg til bake men jeg synes du har vert frekk, sånne tinger er bare en del i livet og man skal ta dem som ett voksent menneske. Triste saker dette.

Det er da ikke frekt? Alternativet ville vært å benytte angrefristen, betalt returfrakten og bestilt fra den andre nettbutikken. Da ville både PCutstyr og kunden måtte betalt en veis frakt til Posten.

 

At en kunde ønsker å handle der det er billigst er en naturlig ting. Ved å matche prisen til den andre butikken har PCUtstyr sikret seg salg for samme beløp (vet ikke fortjenesten deres på de forskjellige varene), spart frakten, kanskje beholdt en kunde til videre handel, og forbedret sitt rykte en smule her på forumet.

 

For meg ser dette ut som en win-win-situasjon (bortsett fra den andre butikken, da).

Lenke til kommentar
Jeg synes du være frekk GRendal, at en annen butikk har tilbud dagen etter har ingenting med PCUtstyr å gjøre og det er bare frekt av deg å be om pengeforskjelen tilbake. At du kan benytte angrefristen og gryne her på HW forumene er grunnen dem bestemmer seg å betale deg til bake men jeg synes du har vert frekk, sånne tinger er bare en del i livet og man skal ta dem som ett voksent menneske. Triste saker dette.

 

Simon

Hei Simon. Jeg kunne tatt det på den trege måten, benyttet meg av angrefrist,

dasset fram og tilbake fra postkontoret, belastet PCutstyr med medarbeid, og enden på visa var at PCutstyr.no ikke tjente noen ting på dette.

 

Ettersom jeg tenkte at PCutstyr sikkert var enig med meg at dette muligens var mulig å gjøre noe med, tok jeg en telefon.

 

Istedet for at jeg returnerte det, har PCutstyr tjent følgende i forhold til om jeg skulle ha benyttet meg av angreretten:

 

1. Et solgt kort ( dog til redusert pris)

2. 3 stk Floorstands til nærmere en tusenlapp ( sikkert med en pen liten fortjeneste på).

3. En utrolig fornøyd kunde som antageligvis kommer til å handle der mer!

4. Positiv omtale på forumet som muligens fører til ekstra generert salg?

 

 

Når du sier "ta det som en mann?"

Enkelte her i verden bryr seg faktisk om prisforskjeller og jobber gjerne litt for å få litt mer for pengene.

 

Jeg var svært hyggelig på tlf og mail, og synes ikke på noen måte at jeg er frekk.

Lenke til kommentar
Er du ikke fornøyd med produktet, det være seg pris eller hva som helst annet, kan du sende produktet tilbake. Om det blir tap for butikken eller ikke er overhodet ikke ditt problem. :yes:

Hva med moralen,mann?

Moral? Dersom en kunde ikke er fornøyd med produktet han kjøpte, hvorfor i all verden skal ikke kunden få levere tilbake produktet? Skal man liksom begynne å synes synd på butikken nå da? Skal man tenke: Nei hvis jeg leverer tilbake produktet taper jo butikken penger, er nok bedre at jeg selv taper pengene. Minner igjen om at dette er fullstendig innenfor de gjeldene lover og regler som gjelder.

Mange butikker opererer tom. med prisgaranti på egen produkter. dvs. dersom du kjøper et produkt og det samme produktet kommer på salg innen feks. 30dager får du refundert mellomlegget. Skal man også droppe å benytte seg av slike tilbud fordi man bør sørge for at butikken blir mest mulig fornøyd med ditt kjøp?!?

:no:

I dette tilfellet er det GRendal som er fortvilet over og se et bedre tilbudt et annet sted,dagen etter.

Ser han samme kortet enda billigere et annet sted innen angrefristen går ut.Så er

det jo bare og sende det i retur eller kontakte PCutstyr mer refusjon.For det er jo fullstendig innenfor de gjeldene lover og regler som gjelder,som du sier.

Han har nesten ikke til mat i magan,stakkars.Se!han sitter der ved det nye skjermkortet sitt og sulter fordi han så et enda bedre tilbud hos Mpx.

Endret av egmur
Lenke til kommentar
Er du ikke fornøyd med produktet, det være seg pris eller hva som helst annet, kan du sende produktet tilbake. Om det blir tap for butikken eller ikke er overhodet ikke ditt problem. :yes:

Hva med moralen,mann?

Moral? Dersom en kunde ikke er fornøyd med produktet han kjøpte, hvorfor i all verden skal ikke kunden få levere tilbake produktet? Skal man liksom begynne å synes synd på butikken nå da? Skal man tenke: Nei hvis jeg leverer tilbake produktet taper jo butikken penger, er nok bedre at jeg selv taper pengene. Minner igjen om at dette er fullstendig innenfor de gjeldene lover og regler som gjelder.

Mange butikker opererer tom. med prisgaranti på egen produkter. dvs. dersom du kjøper et produkt og det samme produktet kommer på salg innen feks. 30dager får du refundert mellomlegget. Skal man også droppe å benytte seg av slike tilbud fordi man bør sørge for at butikken blir mest mulig fornøyd med ditt kjøp?!?

:no:

I dette tilfellet er det GRendal som er fortvilet over og se et bedre tilbudt et annet sted,dagen etter.

Ser han samme kortet enda billigere et annet sted innen angrefristen går ut.Så er

det jo bare og sende det i retur eller kontakte PCutstyr mer refusjon.For det er jo fullstendig innenfor de gjeldene lover og regler som gjelder,som du sier.

Han har nesten ikke til mat i magan,stakkars.Se!han sitter der ved det nye skjermkoret sitt og sulter fordi han så et enda bedre tilbud hos Mpx.

he he he....Jeg tenkte på alle biffene jeg hadde gått glipp av

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...