audiomur Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Er du ikke fornøyd med produktet, det være seg pris eller hva som helst annet, kan du sende produktet tilbake. Om det blir tap for butikken eller ikke er overhodet ikke ditt problem. Hva med moralen,mann? Lenke til kommentar
wim Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Til alle som sier at Grendal er dum og alt det tullet der: Så lenge kunden har KRAV på å kunne sende tilbake pakker så er det ingenting å rakke ned på GRendal for, hallo....... Lenke til kommentar
Grillmazt Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Nice Kundestøtte fra pcutstyr.no:D Må si jeg er imponert:D 2 min tok det og alt var smertefritt:D Takk til alle på www.pcutstyr.no Lenke til kommentar
tag1 Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Sånn i ettertankens lys ;-) Det er kansje bedre og føre dialogen med leverandører først. Så får eventuelt Ros / Ris vente til saker er avgjort. :-) Lenke til kommentar
c[`]laburk Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 (endret) Jeg synes www.PCutstyr.no er den dessidert beste netshopen De har alt man kan ønske: Lav pris (iværtfall på det jeg bestilte) Kunderservice (jaggu bra) Lett å komme i kontakt med (raske svar på e-post,tlf osv) Enkel side å kjøpe på (synes jeg) www.PCutstyr.no Endret 24. november 2004 av c[`]laburk Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 omg! det var bra kundestøtte da! Lenke til kommentar
Vice Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Er du ikke fornøyd med produktet, det være seg pris eller hva som helst annet, kan du sende produktet tilbake. Om det blir tap for butikken eller ikke er overhodet ikke ditt problem. Hva med moralen,mann? Moral? Dersom en kunde ikke er fornøyd med produktet han kjøpte, hvorfor i all verden skal ikke kunden få levere tilbake produktet? Skal man liksom begynne å synes synd på butikken nå da? Skal man tenke: Nei hvis jeg leverer tilbake produktet taper jo butikken penger, er nok bedre at jeg selv taper pengene. Minner igjen om at dette er fullstendig innenfor de gjeldene lover og regler som gjelder. Mange butikker opererer tom. med prisgaranti på egen produkter. dvs. dersom du kjøper et produkt og det samme produktet kommer på salg innen feks. 30dager får du refundert mellomlegget. Skal man også droppe å benytte seg av slike tilbud fordi man bør sørge for at butikken blir mest mulig fornøyd med ditt kjøp?!? Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Det jeg sitter igjen med etter å ha lest tråden er en ny respekt for pcutstyr.no. Dette var skikkelig bra service. De har alltid hatt lave priser men jeg har vært litt bekymret for å bestille derfra foreløpig pga et relativt frynsete rykte. Nå tror jeg jeg skal ta sjansen på å shoppe litt hos dem Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 24. november 2004 Forfatter Del Skrevet 24. november 2004 jeg var også redd for det carnifex men de har overrasket meg stort! Lenke til kommentar
John P. Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Jeg tror nok at pcutstyr kan være en bra nettbutikk; de har bra priser og er hyggelige over mail og telefon, men der det svikter etter min(og andres) erfaring er når noe går skeis og du må levere inn utstyr. Ihvertfall har det tatt utrolig lang tid før, mulig de har skjerpet seg nå. Jeg liker ikke den holdningen jeg får følelsen av at de har når det kan ta flere dager fra returpakken ankommer deres postkontor, til de drar ned og henter den(ifølge nettspor). Men man kan vel være både heldig og uheldig der også. Tror den lange behandlingstiden på RMA også kan skyldes servicepartneren deres. Er man heldig, går vel alt glatt, og da er de jo en bra butikk. Men for all del; det som skjedde trådstarter var jo bra service. Lenke til kommentar
BennyXNO Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 PCUtstyr +1 Stå på, kanskje deres frynsete rykte her i forumet er en saga blott om noen måneder. Lenke til kommentar
stighe Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Enig med John P., pcutstyr.no kan være en bra butikk i mange tilfeller, men de har helt klart problemer med rutiner når det gjelder returer av defekte varer. Over en måned på en retur uten å si noe som helst om status og samtidig ikke svare på purringer er ikke bestått. Jeg skal ringe de i morgen, så får vi se hva som skjer da. Fraråder folk fra å handle der inntil de blir bedre på dette, tror ikke jeg er den eneste med en slik erfaring med kundeservicen til pcutstyr. Greit nok med bra priser og levering, men det er utrolig kjedelig å havne i en så håpløs situasjon straks noe du har kjøpt ikke fungerer. Lenke til kommentar
holde Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Jeg liker ikke den holdningen jeg får følelsen av at de har når det kan ta flere dager fra returpakken ankommer deres postkontor, til de drar ned og henter den(ifølge nettspor). Opplevde det motsatte kan man si. Fikk utstyr fra pcutstyr og så at det ankom postkontoret tidlig fredag morgen (nettspor). Dro på postkontoret lørdag og hentet varen. Hentelappen kom på TIRSDAG. til Posten! Lenke til kommentar
Templar Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Jeg synes du være frekk GRendal, at en annen butikk har tilbud dagen etter har ingenting med PCUtstyr å gjøre og det er bare frekt av deg å be om pengeforskjelen tilbake. At du kan benytte angrefristen og gryne her på HW forumene er grunnen dem bestemmer seg å betale deg til bake men jeg synes du har vert frekk, sånne tinger er bare en del i livet og man skal ta dem som ett voksent menneske. Triste saker dette. Simon Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Jeg synes du være frekk GRendal, at en annen butikk har tilbud dagen etter har ingenting med PCUtstyr å gjøre og det er bare frekt av deg å be om pengeforskjelen tilbake. At du kan benytte angrefristen og gryne her på HW forumene er grunnen dem bestemmer seg å betale deg til bake men jeg synes du har vert frekk, sånne tinger er bare en del i livet og man skal ta dem som ett voksent menneske. Triste saker dette. Det er da ikke frekt? Alternativet ville vært å benytte angrefristen, betalt returfrakten og bestilt fra den andre nettbutikken. Da ville både PCutstyr og kunden måtte betalt en veis frakt til Posten. At en kunde ønsker å handle der det er billigst er en naturlig ting. Ved å matche prisen til den andre butikken har PCUtstyr sikret seg salg for samme beløp (vet ikke fortjenesten deres på de forskjellige varene), spart frakten, kanskje beholdt en kunde til videre handel, og forbedret sitt rykte en smule her på forumet. For meg ser dette ut som en win-win-situasjon (bortsett fra den andre butikken, da). Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 24. november 2004 Forfatter Del Skrevet 24. november 2004 Jeg synes du være frekk GRendal, at en annen butikk har tilbud dagen etter har ingenting med PCUtstyr å gjøre og det er bare frekt av deg å be om pengeforskjelen tilbake. At du kan benytte angrefristen og gryne her på HW forumene er grunnen dem bestemmer seg å betale deg til bake men jeg synes du har vert frekk, sånne tinger er bare en del i livet og man skal ta dem som ett voksent menneske. Triste saker dette. Simon Hei Simon. Jeg kunne tatt det på den trege måten, benyttet meg av angrefrist, dasset fram og tilbake fra postkontoret, belastet PCutstyr med medarbeid, og enden på visa var at PCutstyr.no ikke tjente noen ting på dette. Ettersom jeg tenkte at PCutstyr sikkert var enig med meg at dette muligens var mulig å gjøre noe med, tok jeg en telefon. Istedet for at jeg returnerte det, har PCutstyr tjent følgende i forhold til om jeg skulle ha benyttet meg av angreretten: 1. Et solgt kort ( dog til redusert pris) 2. 3 stk Floorstands til nærmere en tusenlapp ( sikkert med en pen liten fortjeneste på). 3. En utrolig fornøyd kunde som antageligvis kommer til å handle der mer! 4. Positiv omtale på forumet som muligens fører til ekstra generert salg? Når du sier "ta det som en mann?" Enkelte her i verden bryr seg faktisk om prisforskjeller og jobber gjerne litt for å få litt mer for pengene. Jeg var svært hyggelig på tlf og mail, og synes ikke på noen måte at jeg er frekk. Lenke til kommentar
audiomur Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 (endret) Er du ikke fornøyd med produktet, det være seg pris eller hva som helst annet, kan du sende produktet tilbake. Om det blir tap for butikken eller ikke er overhodet ikke ditt problem. Hva med moralen,mann? Moral? Dersom en kunde ikke er fornøyd med produktet han kjøpte, hvorfor i all verden skal ikke kunden få levere tilbake produktet? Skal man liksom begynne å synes synd på butikken nå da? Skal man tenke: Nei hvis jeg leverer tilbake produktet taper jo butikken penger, er nok bedre at jeg selv taper pengene. Minner igjen om at dette er fullstendig innenfor de gjeldene lover og regler som gjelder. Mange butikker opererer tom. med prisgaranti på egen produkter. dvs. dersom du kjøper et produkt og det samme produktet kommer på salg innen feks. 30dager får du refundert mellomlegget. Skal man også droppe å benytte seg av slike tilbud fordi man bør sørge for at butikken blir mest mulig fornøyd med ditt kjøp?!? I dette tilfellet er det GRendal som er fortvilet over og se et bedre tilbudt et annet sted,dagen etter. Ser han samme kortet enda billigere et annet sted innen angrefristen går ut.Så er det jo bare og sende det i retur eller kontakte PCutstyr mer refusjon.For det er jo fullstendig innenfor de gjeldene lover og regler som gjelder,som du sier. Han har nesten ikke til mat i magan,stakkars.Se!han sitter der ved det nye skjermkortet sitt og sulter fordi han så et enda bedre tilbud hos Mpx. Endret 25. november 2004 av egmur Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 25. november 2004 Forfatter Del Skrevet 25. november 2004 Er du ikke fornøyd med produktet, det være seg pris eller hva som helst annet, kan du sende produktet tilbake. Om det blir tap for butikken eller ikke er overhodet ikke ditt problem. Hva med moralen,mann? Moral? Dersom en kunde ikke er fornøyd med produktet han kjøpte, hvorfor i all verden skal ikke kunden få levere tilbake produktet? Skal man liksom begynne å synes synd på butikken nå da? Skal man tenke: Nei hvis jeg leverer tilbake produktet taper jo butikken penger, er nok bedre at jeg selv taper pengene. Minner igjen om at dette er fullstendig innenfor de gjeldene lover og regler som gjelder. Mange butikker opererer tom. med prisgaranti på egen produkter. dvs. dersom du kjøper et produkt og det samme produktet kommer på salg innen feks. 30dager får du refundert mellomlegget. Skal man også droppe å benytte seg av slike tilbud fordi man bør sørge for at butikken blir mest mulig fornøyd med ditt kjøp?!? I dette tilfellet er det GRendal som er fortvilet over og se et bedre tilbudt et annet sted,dagen etter. Ser han samme kortet enda billigere et annet sted innen angrefristen går ut.Så er det jo bare og sende det i retur eller kontakte PCutstyr mer refusjon.For det er jo fullstendig innenfor de gjeldene lover og regler som gjelder,som du sier. Han har nesten ikke til mat i magan,stakkars.Se!han sitter der ved det nye skjermkoret sitt og sulter fordi han så et enda bedre tilbud hos Mpx. he he he....Jeg tenkte på alle biffene jeg hadde gått glipp av Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå