Millmax Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 (endret) Veltet i ørska? Du kan godt kalle en spade for en spade blant venner. God og full, tenker jeg Endret 24. november 2004 av Millmax Lenke til kommentar
Erik--- Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Det må jeg si var veldig snillt av butikken. Bra at du tok ut diff i varer:-) Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Flyttes til Webshop avdelingen Lenke til kommentar
Vice Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Bra saken løste seg på beste måte for kunden. (Kanskje du også burde forandre topic da det ikke stemmer) Lenke til kommentar
Caldazar Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Var det ikkje du som trengte dei pengane for å kjøpe mat? Du kan vel ikkje spise floorstands? Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 24. november 2004 Forfatter Del Skrevet 24. november 2004 Var det ikkje du som trengte dei pengane for å kjøpe mat? Du kan vel ikkje spise floorstands? Jeg deler dem opp i stykker og legger dem i lomper. Blir nesten som pølser Lenke til kommentar
Millmax Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Når han bruker 4000+ på skjermkort er han vel ikke veldig sulten... Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 24. november 2004 Forfatter Del Skrevet 24. november 2004 Når han bruker 4000+ på skjermkort er han vel ikke veldig sulten... Har faktisk jobba 40 timer for det skjermkortet her... så differansen var lixom en dag ekstra jobbing... men de floorstandsa hadde jeg trengt uansett... Så synes jeg de fortjente å gi ut diff i form av varer istedenfor cash..sikkert bra dekningsbidrag på floorstands Lenke til kommentar
sssh Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Hm.. Gledelig å høre at PCutstyr.no har en så bra kundeservice.. Har handlet for et par tusen kroner der, men aldri trengt noen støtte.. Uansett, skal ikke stoppe med å handle der hvis de har gode tilbud. Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 24. november 2004 Forfatter Del Skrevet 24. november 2004 Hm.. Gledelig å høre at PCutstyr.no har en så bra kundeservice.. Har handlet for et par tusen kroner der, men aldri trengt noen støtte.. Uansett, skal ikke stoppe med å handle der hvis de har gode tilbud. bra! det fortjener de! Lenke til kommentar
robeerik Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Ha ha ha Hvor mange timer brukte du nå på å "spare" Kr 400? Lenke til kommentar
stighe Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Tja, er vel ikke alltid kundeservicen til pcutsyr.no er helt på topp... Har nå gått over en måned siden jeg sendte inn et defekt skjermkort uten å ha hørt noe, og pcutstyr svarer ikke på mail med unntak av en mail som kom for over en uke siden hvor de sa at de skulle sjekke opp saken "så fort som mulig". Absolutt siste gang jeg handler hos pcutstyr. Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 24. november 2004 Forfatter Del Skrevet 24. november 2004 Ha ha haHvor mange timer brukte du nå på å "spare" Kr 400? 1 telefon og en mail. bra timebetalt vil jeg si Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 24. november 2004 Forfatter Del Skrevet 24. november 2004 Tja, er vel ikke alltid kundeservicen til pcutsyr.no er helt på topp... Har nå gått over en måned siden jeg sendte inn et defekt skjermkort uten å ha hørt noe, og pcutstyr svarer ikke på mail med unntak av en mail som kom for over en uke siden hvor de sa at de skulle sjekke opp saken "så fort som mulig". Absolutt siste gang jeg handler hos pcutstyr. ta å ring dem...kjempeservice Lenke til kommentar
joa1234 Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 (endret) *fjernet* Endret 24. november 2004 av joa1234 Lenke til kommentar
bjorngb Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 det er bra service... ikke noe mer å si Lenke til kommentar
kazaa Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Har på meg PCutstyr t-skjorte jeg Har aldri hatt noen problemer med dem jeg! Lenke til kommentar
NakedChef Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Føyer meg på lista over de som er fornøyd med Pcutstyr.no, har hatt ett par retursaker og aldri vært noe tull, og alltid hyggelige tilbakemeldinger/svar. Bra service, tommel opp! Lenke til kommentar
Nénmacil Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Jeg må få si det samme, jeg har aldri hatt problemer med PCutstyr som nettbutikk, de har både vært hyggelige, saklige og imøtekommende. Å vise respekt tror jeg er kanskje det viktigste stikkordet både for kunden og selgeren i alle tilfeller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå