Gå til innhold

Humtidum! Jeg trenger muligens litt hjelp. OS-greier.

Anbefalte innlegg

Joda. Jeg mistenker altså min Win2kPro for å ha litt minimal støtte for lyd. Virker ikke som det støtter EAX eller noe! Har problemer med Max Payne, GTA3, osv...

Er Windows XP bedre på lyd? Er det en fordel med Pro istedetfor Home? Takler WinXP, uten å mukke, EAX, EAX2, surround i ymse varianter, osv...? Surround på DVD-filmer, osv.

Lydkortet jeg har, er forresten et C-Media 8378.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du Soyo k7v dragon+ hkèt? Isåfall må jeg skuffe deg, har prøvd alt og gir snart opp. For det første kan man ikke laste ned driveren for XP på soyo sine sider, kommer til 93% ellerno og der stopper det.

For det andre finner jeg ikke ut hvilke utgang som er for bak og for høytalerne?(På grunn av feil driver hører jeg samme lyd foran som bak, uansett hvilke utganger jeg bruker)

Vet du hvilke utganger som skal brukes?

En annen ting i xp er at lyden har en tendens til å skurre (Antakeligvis pga. feil driver)

Jaja finner vel ut av det :smile:

Lenke til kommentar

Hey, disser du sound-chip'en min, Ar`Kritz?

Den takler surround-ting og EAX og EAX2.

Og joda, den er på Soyo K7V-Dragon+ kortet mitt, Lego...

Seneste versjon av DirectX er 8.1, t-paul? Eller har det skjedd noe revolusjonerende som jeg burde vite?

Er ikke XP bedre enn 2k? Sånn som 98SE rocker til lyd-ting?

Vil heller ha et nytt Win-OS, som kanskje er bedre enn det jeg har, enn å skaffe et annet lydkort...

http://www.minipuz.tk

Mvh,

Tore Jakob Haugen

[ Denne Melding var redigert av: the_ruthless på 2002-05-29 11:07 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...