Vegara Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Saken er den at jeg hører at xp service pack 2 krasjer med flere spill (bl. annet freelancer ( ja det er et microsoft spill )) ... vurderer å sette pcen opp fra service pack 1 til 2ern.. men er det lurt når jeg bruker pcen.. mer eller mindre som rein spelle pc på nye tunge spell spm hl2 nfsu2 osv.. hadde vært fint med tilbakemeldinger Lenke til kommentar
Launch Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 SP2 er no dritt for spill, eneste folk sier fungerer er å installere Win XP MED SP2 oppgraderingen integrert. Holder meg helst til SP1 pga alt for mye rart som skjer med SP2 Lenke til kommentar
TCi Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Har selv ingen problemer med SP2, verken med programmer eller spill. Jeg har oppgradert fra SP1 -> SP2 selv. HL2 og NFSU2 fungerer helt fint. Freelancer kan jeg ikke hjelpe deg med, har det ikke. Lenke til kommentar
Comodore Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 HAr heller ingen problemer med SP2, Kjører mange spill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg