Whiteshit Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 *snip* Ingen av desse vokalistane du ramser opp har ei "pen" stemme. Men at dei synger drittøft har ingen sagt noke på, men det handler jo ikkje tråden om. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 (endret) Jeg synes egentlig jeg fortjener en unnskyldning fra deg, men jeg skal la det passere siden din EQ ikke kan være stort høy.. Synes egentlig akkurat den siste delen av den setningen var ganske ironisk eg... Kurt Cobain har røff stemme, samme med James Hetfield selv om han kan synge litt fint iblant Endret 28. november 2004 av TLZ Lenke til kommentar
_HKH_ Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 skriver thomas dybdahl enda en gang, jeg. han kan sakene sine! Lenke til kommentar
Jan Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Vokalisten i Seigmen (står stilt) Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 (endret) Synger bra gjør de nok, men har Kurt Cobain en pen stemme? Eller en røff en? Nå er det ingen grunn til å hisse seg opp, Erlend. Har kjent Erlend i 13 år nå og han spiller gitar opp til 15 timer døgnet på monstervolum, så det er kanskje hørselen hans det er noe i veien med. Kanskje han bare misforstod. Men dette var jo faktisk et spørsmål etter vakre stemmer og det svarte jo ikke erlend på. Kjenner han ganske godt som sagt, og tror at han beundrer stemmen til Sebastian i Belle & Sebastian. Han synger kanskje ikke så fint i lengden, men på "Like DYlan In The Movies" er han jo imponerende god. Selv synes jeg Emma Bunton og Bertine Zetlitz synger vakkert. EDIT: quota feil... skulle quote erlend Endret 29. november 2004 av Vegard_ Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Matthew Bellamy. (Muse). Kunne sikkert ha gitt en fot for å ha en sånn stemme. *Gåsehud* Lenke til kommentar
A_N_K Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Tidlig Brett Anderson (setter på Stay Together) Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Matthew Bellamy. (Muse). Kunne sikkert ha gitt en fot for å ha en sånn stemme. *Gåsehud* Prøv å høre etter pustinga hans når du hører en Muse-låta. Kabang, nå er ditt forhold til Muse ødelagt forevarr. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Thanks mate. Neida, hører ikke noe spesielt til den pesinga jeg..? Lenke til kommentar
Inc Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 jeg vet om en som synes hu derre gamle dama som sang til en solo reklame for en stund siden, sang så bra. hmm.. hvordan gikk den sangen nå? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 (endret) Olga Marie Mikalsen, Hurra for deg som fyller ditt år.. ? http://www.brumm.com/cards/olga.html Endret 29. november 2004 av psilocybe Lenke til kommentar
Inc Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Olga Marie Mikalsen, Hurra for deg som fyller ditt år.. ? http://www.brumm.com/cards/olga.html a fy fa1 Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Olga Marie Mikalsen, Hurra for deg som fyller ditt år.. ? http://www.brumm.com/cards/olga.html Legendarisk sangstemme Lenke til kommentar
Jan Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Tidlig Brett Anderson (setter på Stay Together) Planer om å nevne Galas? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Alexi 'Wildchild' Laiho. Lenke til kommentar
A_N_K Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Mener jeg nevnte Galás på første side. Hun er nok objektivt sett et mer opplagt valg enn Anderson (selv om hun vet å misbruke stemmen til tider) _) Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 (endret) Jeg synes Tony Kakko, vokalist i Sonata Arctica har en utrolig fin stemme i en god del av sangene deres. Ellers har vi fine stemmer hos Sting, vokalisten i Slipknot (synes den kommer fint frem i Vermilion Pt. 2) vokalisten i Keane har også fin stemme. Mange andre klasisske som er nevt før, men regner med at ingen har sagt disse før Ellers er jeg enig med Bitex om Stratovarius, mye godt derifra også, egentlig finland generelt har mange gode stemmer. Edit: Jeg må også nevne stemmer som er utenfor musikkverdenen. Da vil jeg trekke frem Michael T. Weiss (fra The Pretender og PlaneScape Torment)og Vin Diesel(ikke den peneste stemmen, men spesiell og "god"). Mange flere, men jeg kan ikke holde på å skrive i hytt og pine. Edit2: Må nevne noen damer også da , Jeg synes dama i Black eyed peas synger bra, men hører at hun ikke høres bra ut live. Hun i Nightwish & Dido Endret 30. november 2004 av BrAtTeRn Lenke til kommentar
Maynard Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Heelt klart Maynard James Keenan. Oppfordrer til å laste ned videosnuttet fra Jay Leno show da de fremførte The Outsider. Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Ketil Stokkan Brandenburger Tor? Hadde ikke regna med kjempeoppslutning rundt sangerne jeg nevnte, men jeg synes dette var øitt dårlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå