Gå til innhold

Verdens vakreste stemme

Dorian Gray

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Good ol' Satchmo!

Åhh... det skulle være vakker stemme! :D

Det er egentlig umulig å si, det finnes så mange fine stemmer. Også kommer det enormt an på hva de fremfører. Jeg kan like gjerne slå til med ei norsk dame: Silje Nergaaard.

Nei forresten, tror jeg velger Lisa Ekdahl.

Lenke til kommentar
Mariah Carey? Huff... Hun har en utrolig stemme, men misbruker den noe så grasalt. For meg blir det bare irriterende hyl og museskvik når hun skal synge på den måten der.

Men den gang da hun var rimelig fersk. Sett på Mariah Carey's MTV Unplugged og I'll be there, sjarmerende og nydelig. Godt valg!

Lenke til kommentar
Nina Simone

Om dette var for beste soul-stemme, så stiller Nina Simone i en klasse for seg selv.

Nina Simone med I put a spell on you eller Feeling Good er det ikke mange som kommer opp mot. :love:

Edit: Satte på plata nå, hørt'n mange ganger før, men får fortsatt frysninger.

Endret av JBlack
Lenke til kommentar

Her er mine to favoritter, en av hvert kjønn. :)

Kvinne:

Kari Rueslåtten - Sang i "The 3rd and the mortal" før hun gikk solo.

Mann:

Russel Allen - Symphony X

Russel Allen skal btw slippe plate sammen med norske metal vokalisten Jørn Lande. Og guuuud som jeg gleder meg, har hørt en liten teaser og :dribble: , jøss om jeg gleder meg! Kari derimot en norsk dame fra Trondheims området, hun har stemme hun. Norges ukronede sangfugl i mine ører!

Lenke til kommentar
Russel Allen skal btw slippe plate sammen med norske metal vokalisten Jørn Lande. Og guuuud som jeg gleder meg, har hørt en liten teaser og :dribble: , jøss om jeg gleder meg!

Woah!

Ligger teaseren på nett?

Yupp, infoen dukket opp på ett annet forum jeg henger på. :)

http://melodicrock.com/audio/RockTheBones17.mp3

17. LANDE / ALLEN “On My Own”

(M. Karlsson)

RoastingHouse Music AB / Scandinavian Songs Music Group

Taken From The Forthcoming Album “Lande / Allen”

One of the highlights of the forthcoming hard rock / metal season in 2005 is this exciting studio alliance between two of the most respected and acclaimed vocalists of the heavy metal world ! Introducing Jorn Lande of Masterplan and Russell Allen of Symphony X, backed up by a stunning set of songs provided by swedish guitar hero Magnus Karlsson of Last Tribe. While the album is still in the recording stages, we are pleased to offer, as a special premiere for this compilation, the very first completed song, which – for the moment - only features lead vocals from the Norwegian metal king Jorn Lande. Enjoy !

Lenke til kommentar
Alice Cooper :thumbup:

Bon Scott(R.I.P) :cry:

John Lennon(R.I.P) :cry:

Kurt Cobain(R.I.P)  :cry:

Sebastian i Belle And Sebastian :innocent:

Vokalisten i The Dandy Warhols :!:

Og bassisten i Dimmu Borgir! Du tenker vel på "Burn in hell"? :innocent:

Vokalisten synger så det grøsser diggbar black metal-stevning! :dribble:

Vokalisten i Rammstein har jo en heftig stemme..

Må bare si at Kirk Hammet hørs helt jæ**** ut når han synger, men James Hetfield og Lars Ulrich veier opp med bakgrunnsvokal! :thumbup:

Også David Bowie da seff.. Og Paul McCartney..

Hip hop og pop-bærter får jeg frysninger av..

Det er muligens den verste listen over verdens vakreste stemmer jeg har noengang sett. Bon Scott? Alice Cooper? Les første post en gang til, thank you.

Jeg visste ikke at det var lov å hakke ned på folks meninger her

Jeg synes de synger bra jeg :D

Jeg deler den meningen med mange andre også :dribble:

Denne kategorien var da for å formidle sine egne meninger, ikke kritisere andres! :mad:

Den slags ting ødelegger selvfølelsen min

Jeg ble faktisk mobba for å like Alice Cooper på barneskolen, men fortsatte likevel! :thumbup:

For de som hører på musikk de ikke liker for å oppnå høyere sosial status kan bare ta heisen rett ned! :thumbdown:

Musikk skal være følelser og lidenskap ikke statussymboler!

Jeg synes egentlig jeg fortjener en unnskyldning fra deg, men jeg skal la det passere siden din EQ ikke kan være stort høy..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...