bleidd Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Kan du beskrive musikken? Kan det ha vært så sent som 1997? Tja, såvidt jeg husker var det ikke så veldig mye musikk til, kanskje det var noe slags synth ala starten på Nightwish' Forever Yours (men uten fløyte). Tviler på det var i 1997, men det kan faktisk hende ja. Noe spesielt du tenker på? Det er noen andre her i verden som vagt husker denne "reklamen", men selvfølgelig ingen som vet hvem som har melodien Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Flere nydelige stemmer som eg kom på men som eg ikke husker navnet på... Clean vokalen i Extol Vokalisten i Opeth (når han ikke skriker) Bassisten til Dimmu Borgir Clean vokalen til Theatre of Tragedy Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Det er noen andre her i verden som vagt husker denne "reklamen", men selvfølgelig ingen som vet hvem som har melodien Jeg husker den, og jeg husker at det eneste den minte meg om var enya (stilmessig, men det var ikke henne). Jeg tror den var spesialprodusert for mtv. Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Jeg husker den, og jeg husker at det eneste den minte meg om var enya (stilmessig, men det var ikke henne). Jeg tror den var spesialprodusert for mtv. Ja, det er nok en reklame for kanalen selv, noe ala det som går nå for tida med "10 seconds of country" og de der. Men når ikke engang MTV Europe svarer på mine forespørsler, er det vanskelig å få rede på hva det er. Men den stemmen altså. DEN er vakker! Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 (endret) Tenkte på noe, men var nok helt feil, stemmer ikkje med den Enya ref. Hm, Enigma kanskje, de hadde jo sånn ala Enya greie... Endret 25. november 2004 av kvikks Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Vokalisten i Opeth (når han ikke skriker)Bassisten til Dimmu Borgir np: Opeth - Windowpane Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Vokalisten i Opeth (når han ikke skriker) Mikael Åkerfeldt. Han har en utrolig bra stemme ja. Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Uff ikke for å være en gammel grinebitter, men dere som skriver svar à la "han der vokalisten i det bandet", eller "hun som synger med han derre" osv kan vel ikke seriøst mene at det er verdens vakreste stemmer? Dere er jo ikke engang engasjert nok i artisten til å vite hva de heter Lenke til kommentar
Erren Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 (endret) Alice Cooper Bon Scott(R.I.P) John Lennon(R.I.P) Kurt Cobain(R.I.P) Sebastian i Belle And Sebastian Vokalisten i The Dandy Warhols :!: Og bassisten i Dimmu Borgir! Du tenker vel på "Burn in hell"? Vokalisten synger så det grøsser diggbar black metal-stevning! Vokalisten i Rammstein har jo en heftig stemme.. Må bare si at Kirk Hammet hørs helt jæ**** ut når han synger, men James Hetfield og Lars Ulrich veier opp med bakgrunnsvokal! Også David Bowie da seff.. Og Paul McCartney.. Hip hop og pop-bærter får jeg frysninger av.. Endret 25. november 2004 av Hippie-Erlend Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Tenkte på noe, men var nok helt feil, stemmer ikkje med den Enya ref. Hm, Enigma kanskje, de hadde jo sånn ala Enya greie... Jepp, det har du rett i. Jeg visste det var noe som lignet mer men klarte ikke huske alle disse fæle folka Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 (endret) Lisa Gerrard (sammen med Hans Zimmer(nei, han synger ikke), då blir det best ) Endret 25. november 2004 av PCXray Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. november 2004 Forfatter Del Skrevet 25. november 2004 Alice Cooper Bon Scott(R.I.P) John Lennon(R.I.P) Kurt Cobain(R.I.P) Sebastian i Belle And Sebastian Vokalisten i The Dandy Warhols :!: Og bassisten i Dimmu Borgir! Du tenker vel på "Burn in hell"? Vokalisten synger så det grøsser diggbar black metal-stevning! Vokalisten i Rammstein har jo en heftig stemme.. Må bare si at Kirk Hammet hørs helt jæ**** ut når han synger, men James Hetfield og Lars Ulrich veier opp med bakgrunnsvokal! Også David Bowie da seff.. Og Paul McCartney.. Hip hop og pop-bærter får jeg frysninger av.. Det er muligens den verste listen over verdens vakreste stemmer jeg har noengang sett. Bon Scott? Alice Cooper? Les første post en gang til, thank you. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Kommer ikke forbi "nå har jeg sjangs til å nevne favorittene mine selv om de suger nyresten." Står fast på Jim Morrison. Lenke til kommentar
moray Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Vakre stemmer, ja. Må jo selvfølgelig være kvinnelig . Eva Cassidy må sies å være favoritten. Behagelig, men kraftfull og dynamisk. Synes hun tolker mange klassikere på en vanvittig bra måte. Andre kandidater i random rekkefølge: Sinead O’Connor Norah Jones Dido (Liker stemmen godt, men ikke materialet like godt) Lisa Gerrard Tracey Chapman (Behagelig) Nina Persson (Cardigans, A-camp) Det er ett eller annet. Sarah Brightman og Celine Dion er urolige dyktige sangerinner, men jeg synes det blir litt for konkret og perfekt. Men det er mitt synspunkt, da. Deborah Anne Dyer - Rått, men vakkert på sin måte. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Cobain hadde i værtfall ikke en pen stemme. Han måtte jo ha en "raspet" røst. Kunne ikke hatt pen stemme han. Hippie Erlend nå roter du Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 *liste* Det er muligens den verste listen over verdens vakreste stemmer jeg har noengang sett. Bon Scott? Alice Cooper? Les første post en gang til, thank you. Totalt enig. Sjøl om lista er full av mange dyktige vokalister, er ingen av dei kjent for si vakre stemme. Men du er velkommen til å prøve igjen. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Vokalisten i Opeth (når han ikke skriker) Mikael Åkerfeldt skriker som ein gud! Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Vera Lynn Marlene Dietrich Frank Sinatra Andrea Boccelli Dama i Carpenters (husker ikke hva hun het) Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Vokalisten i Opeth (når han ikke skriker) Mikael Åkerfeldt skriker som ein gud! Det er sant, men det er ikke det tråden handler om Den handler om "sensuell" synging vhis eg har forstått riktig... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 (endret) -Alicia keys -Dru hill -Jaheim -Seal -Michael jackson i jackson 5 tidene. -Norah jones Sikkert flere men disse var de eg kom på nå. Edit: La til norah jones. Endret 26. november 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå