Gå til innhold

Verdens vakreste stemme


Dorian Gray

Anbefalte innlegg

Jeg har sett noen få andre "vokal"-tråder, uten at noen av de har fokusert på hvor fin stemmen til en person er, men om stemmen er "fet" eller gjør bandet bra.

I denne tråden spør jeg dere: hvem har den vakreste sangstemmen dere har hørt? Om de så synger utrolig teite sanger og er fullstendig "sell-outs" bryr meg ikke, her spør jeg: hvem som synger så du får frysninger gjennom hele kroppen? Hvem har stemmen som rører deg til tårer, og som gjør at hele verden, i noen få minutter, er perfekt?

 

Jeg har noen favoritter, blant disse er:

Charlotte Church

Josh Groban

Steven Page (BNL)

 

Enig? Uenig? Forslag? Jeg er virkelig interessert i å få høre noen utrolig fine stemmer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dead Can Dance har mye bra musikk ja. Spesiellt fra den "klassisk new age" perioden.

 

Anneke van Giersbergen fra The Gathering er en anna som gir meg frysninger inn til beinmargen.

Sjekk ut låta "Leaves" (fra Mandylion) så skjønner dere hva jeg mener.

Evt. Nightime Birds fra Nighttime Birds. Hun har, i tillegg til Marcela Bovio, vært på Ayreon-plater.

 

Floor Jansen er i en klasse for seg selv innen goth metal. Sjekk ut After Forever.

Invisible Circles (spesiellt Beautiful Emptiness) er den beste plata de har gjort.

 

FOr ikke å glemme Sarah Mclachlan (sånn det staves tro?) sin drømmemusikk.

 

Sharon den Adel fra WIthin Temptation har også høy frysning-faktor (på den gode måten)

 

Også Eirin fra Where angels Fall da :D

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Chester Bennington er vel min favoritt, mest fordi han har en litt annerledes sangstemme enn flere andre.

Darren Hayes, hvis etternavnet er skrevet riktig der, da han sang i Savage Garden.

 

Forøvrig år og dag siden jeg gadd oppdatere meg på musikkfronten.

 

edit: leste litt feil, får delvis stryke den første fra "vakker"-delen, da den er mer "rå", men fortsatt utrolig fin i ett par sanger jeg har hørt.

Endret av LoS
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...