melli123 Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Tror The Ring 2 blir bra ja...Får håpe på det ihvertfall Lenke til kommentar
XtrubioR Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Tror The Ring 2 blir bra ja...Får håpe på det ihvertfall the ring 2 kom ut for leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenge siden-. Japanske altså. er drit lei av at hollywood ødelegger gode japanske grøssere. Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) men når kommer den amerikanske da? mener jeg så en trailer for den på kinon på fredag,men tror ikke det stod noe dato.. Endret 9. januar 2005 av VgaR Lenke til kommentar
neb Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 ifølge filmweb kommer den i mars.. så det er ikke så aaalt for lenge til gleder meg til den ass! filmweb Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Jepp, absolutt et høydepunkt i mars det der... Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Villmark var en god film fra norge ja...jeg syns faktisk den var skummel noen ganger...likte ikke teltet helt...pluss at når de er helt øde, så øker kanskje det skummelhetsfaktoren, (eller hva det heter)... Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Exorsisten på kino. Den har satt bra inntrykk. The Ring var ganske skummel. The Grudge var tildels skummel, men The Ring var mye bedre gjennomført og skumlere. Om det er en bra film kan diskuteres. Kommer ikke på fler. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Har ikke latt meg skremme av film siden jeg så The Blair Witch Project i mine mye yngre dager. Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 (endret) Siden det er lenge siden jeg så the ring, så føler jeg at The grudge var skumlere, men hvis jeg ikke hadde sett neon av de, for så å se de etter hverandre, tror jeg at The ring ville vært hakket skumlere... EDIT: hvis det i hele tatt var noen her som skjønte hva jeg mente... Endret 10. januar 2005 av VgaR Lenke til kommentar
GBD Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Når jeg var 8 år så jeg Jurassic Park...aldri vert så redd Ellers mener nå jeg at The Ring suger noe helt enormt.... Lånte den i håp om å bli litt skremt, men det forsøket var totalt mislykket. Verste skrekkfilm jeg har sett Lenke til kommentar
co2 Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Er synd at vi liksom alltid ble skremt av filmene når vi var små. Blir liksom ikke så tøft med skrekkfilmer nå lenger Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Må nesten nevne at for de som skjelden blir skremt så kan de jo alltids gå over til HORROR/GORE klassen. Det er som oftenst filmer som tar pusten fra deg. Så nettop Cannibal Holocaust, ikke særlig skremmende men man sitter igjen med en dårlig følelse i magen etterpå. Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Har aldri sett noen film som jeg følte var skummel. Satt og så på The Ring la med noen kompiser og veninner. Alle var redde utenom meg. Herregud, den filmen synes jeg var oppskrytt. Sikkert gøy for de som synest den er skummel da Lenke til kommentar
Skateee Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 The ring klarte jeg ikke se hele av ( jeg og en kamerat gikk) Men The exorcist var jo ikke skummel i det hele tatt... Bare latterlig! Lenke til kommentar
z1Ob Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 (endret) Ser ikke så veldig mye på skrekk ol., men det blir vel Exorcisten - The beginning, Blair witch project, eller Gremlings(så den når jeg var 7år(!) og bestemmte at jeg aldri skulle se den igjen :!: og det har jeg ikke ) Endret 11. januar 2005 av z1Ob Lenke til kommentar
Algron Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Men The exorcist var jo ikke skummel i det hele tatt... Bare latterlig! Enig Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 (endret) Men The exorcist var jo ikke skummel i det hele tatt... Bare latterlig! Enig Da har dere ikke sett den på kino uten folk i. Så den når jeg var rundt 14 år da så. edit: 14 Endret 11. januar 2005 av Chris88 Lenke til kommentar
SckNdrsn Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Blair Witch Project 1 var skummel... skikkelig guffen stemning gjennom hele filmen :!: Ble faktisk litt skremt av The Ring også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå