Passasjer Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Hva var så patetisk med han??? Du tenker sikkert på han tyskeren , men da tar du feil! Det var jo portåpneren som var slemmingen: Han lurte per med gassmaska, plystret og kastet den døde kaninen på Eli, løste Per fra "stjerna" og stakk han i halsen + at han nesten kvelte Lasse inne i teltet! Lærte du ingenting fra slutten! Hmm, noe jeg ikke forstod, da. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Det er jo så mange som er redde for hufsa her! Legger ut et bilde! Seriøst...jeg føler meg uvel bare jeg ser det bildet av henne. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 har faktisk ikke sett en film som skremmer meg, siste "skrekkfilmen" jeg så var vell Hellraiser eller noe sånt. Noen som har noe å anbefale som kan skremme dritten utav meg? Lenke til kommentar
simes Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) Du bør se den japanske versjonen da Enig. Den var bedre. Edit: Siden jeg tok vekk quote, kan jeg si at dette gjelder Ju-On (The Grudge). Endret 8. januar 2005 av zimen Lenke til kommentar
Scrim Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) har faktisk ikke sett en film som skremmer meg, siste "skrekkfilmen" jeg så var vell Hellraiser eller noe sånt. Noen som har noe å anbefale som kan skremme dritten utav meg? It will tear your soul appart. (hellrasier quote) muhahaha Endret 8. januar 2005 av Scrim Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) Den der "forbannelsen" som går på kino. Skikkelig skummel. Edit: The Ring var nok også ganske skummel når jeg tenker meg om Endret 8. januar 2005 av Serqevx Lenke til kommentar
neb Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Den der "forbannelsen" som går på kino. Skikkelig skummel.Edit: The Ring var nok også ganske skummel når jeg tenker meg om The grudge? har bare sett den japanske, men den er ganske jævlig! iallefall med skikkelig lyd og stort bilde! Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 The Grudge ja.. anbefales hvis du vil bli skremt Lenke til kommentar
christaaah Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) -The ring (UGH, gleder meg til The ring 2 som kommer snart)-Alien (God gammel, en av de beste) -Villmark (God, men en patetisk slemming og av og til lame) -The Village (ikke så ofte men fy flate så jeg skvatt på kino) -Signs (Dritskummel i helt enkle scener) Er det bare jeg som synes at M. Night Shyamalan er skikkelig god til å lage skumle scener ut av noen enkle scener, husker spesielt godt i "Signs" når en alien går forbi i et video opptak tror ikkje du skjønte kem som var mr.evil her edit: her var eg først ute gitt! Endret 8. januar 2005 av christaaah Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Bleh, skvettescener er så utrolig tamt... Word! Skvettescener er så utrolig lamt. Bare for de ikke gidder å lage film med antydning til stemning, så spretter de opp noe småstygt med jevne mellomrom så alle fjortisene skal bli skremt å tro det er grøsser... Blæh..... Lenke til kommentar
Dozer_ Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 For det første så skjønner jeg ikke hvorfor folk synes The Village er skummel, alt er jo bare falskt, og ikke bare sånn film falsk, men sånn story-falsk Ufattelig dårlig film Og the ring og alle de derre amerikaniserte filmene er jo ikke noe særlig, synes jeg da...(Smak og behag) Men den japanske(orginale) versjonen av 1 ubesvart anrop var ganske morsom synes jeg....*Håpe på å ikke få en scary mms med bilde av en dau kjering* Men tviler på hollywood versjonen av den blir noe særlig..(tror det er den som heter Phone eller noe sånnt) Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 har faktisk ikke sett en film som skremmer meg, siste "skrekkfilmen" jeg så var vell Hellraiser eller noe sånt. Noen som har noe å anbefale som kan skremme dritten utav meg? Se "Exorcist The beginning" Lenke til kommentar
Dozer_ Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Hva var så patetisk med han??? Du tenker sikkert på han tyskeren , men da tar du feil! Det var jo portåpneren som var slemmingen: Han lurte per med gassmaska, plystret og kastet den døde kaninen på Eli, løste Per fra "stjerna" og stakk han i halsen + at han nesten kvelte Lasse inne i teltet! Lærte du ingenting fra slutten! Hmm, noe jeg ikke forstod, da. Det får vi ikke vite, det er bare noe du går ut ifra Hva hvis den egentlige tanken var at det var aliens som stod bak hele greie? Kanskje de hadde utført litt eksperimenter på den tyskeren, slik at han ble helt looney... Også plasserte de bare allle sammen i en skog og filmet hele greia, solgte den til det norske publikum med sublime meldinger, slik at en dag, når de kommer tilbake så vil vi følge de i deres erobring av verden... Kanskje det var det hele filmen handlet om? Kommer selvfølgelig an på hvem du spør, men jeg tror det var akkurat det som var planen med den filmen fra begynnelsen... Lenke til kommentar
BiaZ Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Har egentlig aldrig blitt serlig redd eller skremt av filmer som mange andre har, men da jeg så "villmark" oppdaget jeg at jeg satt å holdt meg fast i stolen og var helt annspent. Så det er vel den skumleste filmen jeg har sett Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Alien den 8. passasjer og Terminator. Var vel 11 eller 12år. Tiltross for at det er 17år siden, så husker jeg enda hvor redd jeg var Lenke til kommentar
OV-103 Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Event Horizon --- Liberate tuteme ex inferis --- Lenke til kommentar
XtrubioR Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Jeg synes ikke at noen skrekk filmer er skumle. Men hvis jeg skal nevne en bra en, må jeg si: Ju-On (the grudge) japanske Lenke til kommentar
UAM Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Event Horizon --- Liberate tuteme ex inferis --- Synd halve filmen blir ødelagt av åndsvak action. Den kunne potensielt blitt meget skummel. Hollywoodgrøssere generelt, avslører for mye. Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Jeg blir fremdeles skremt av den, UAM Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Blir skjelden skremt av skrekkfilmer, men Texas chainsaw massacre var litt skremmende. Var ikke helt forberedt på hva jeg kom til å se. BTW : Må bare si at , The Ring 2 kanskje kommer ut, satse på at jeg blir litt skremt av den da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå