€uropa Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Kameraet passet for filmen, ja, men jeg mener Rec er veldig oppskrytt. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 enig der.. [REC] var ikke så skummel som alle skal ha det til, hvertfall ikke for meg. Skummle filmer for meg er : What Lies Beneath, The ring og villmark som jeg kommer på i farten Lenke til kommentar
sandinista Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Jeg så Gost Ship da jeg var 12-13 og syntes den var dritskummel. Og Jumanji da jeg var 7-8 år. I ettertid er har det ikke vært noen filmer som jeg har syntes vært skikkelig skummel. Villamark har en litt creepy stemning gjennom hele filmen da. Men det er en del ekle filmer der ute som Saw 2 (Da han fyrn blir brendt levende) og Cannibal Holocaust (Voldtekt med bruk av en stein er litt smånasty). Lenke til kommentar
Samara93 Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Skumleste filmene jeg har sett er "The Descent" og "Inside", eller "À l'intérieur" som den heter på fransk. Er de eneste filmene som har skremt meg! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Aniston synes nok Horror Express er litt creepy....Telly var jo hennes gudfar tross alt :/ Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) Se filmen hos Youtube Trenger jeg si mer?? Fantastisk film, som blir bare bedre og bedre (tror faktisk jeg ga den 6/10 ved første visning) EDIT: Never mind Endret 4. juni 2009 av Merkwürdichliebe Lenke til kommentar
Compsognathus Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) Blir veldig sjelden skremt av filmer, noen unntak er: Villmark (er noen år siden jeg så den, men har kjent redsel hver gang jeg har sett den) The Descent (en utrolig spennende film med en herlig klaustrofobisk følelse) Session 9 ( lagd av regissøren bak The Machinist, er ganske spennende og ganske creepy til tider, særlig slutten etterlater deg med en sprø følelse) Endret 5. juni 2009 av Compsognathus Lenke til kommentar
SgtKabukiman Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Ja, Session 9 har en litt disturbing feel' over seg. Settingen er genial.Forlatt og gammelt sykehus...weehh....Husker også at Jacobs ladder hadde en utrolig creepy atmosfære. Er et par år siden jeg så filmen. Burde kanskje tatt et gjensyn snart. Lenke til kommentar
shrimpton Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Den orginale Motorsagmassakeren skremmer alltid meg. Den var så lavbudsjett at den fikk et ekkelt dokumentarpreg over seg føler jeg. I tillegg var handlingen lagt midt ute i skogen og skogen har aldri vært min bestevenn. Synes også Roman Polanskis The Tenants var skummel. Lenke til kommentar
audiox Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 (endret) Filmer som jeg ikke har planer om å se: The Ring (Dama ser jævlig nok ut i Scary Movie3, som er en parodi, så neh:P) The Exorcist (Det bildet som ligger på nettet er nok til at jeg ikke vil se den, får faen ikke det bildet ut av hodet..) Filmer jeg har sett som er ekkel: Forbannelsen Bloody Mary And the list goes on.. (Har glemt navnet på de fleste) ------- realistiske, blodige filmer skremmer ikke meg (Texas Chainsaw Massacre, etc) overnaturlige filmer derimot skremmer meg noe jævlig (Ghosts, etc). Endret 21. juni 2009 av audiox Lenke til kommentar
Compsognathus Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 The Excorcist er en film jeg finner mer kvalm enn skummel egentlig. Er det bare jeg som føler det sånn? Lenke til kommentar
lovelyl Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 The Excorcist er en film jeg finner mer kvalm enn skummel egentlig.Er det bare jeg som føler det sånn? nei, jeg er helt enig med deg! Ikke skummel. Litt ekkel bare. Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Filmer som jeg ikke har planer om å se:The Ring (Dama ser jævlig nok ut i Scary Movie3, som er en parodi, så neh:P) realistiske, blodige filmer skremmer ikke meg (Texas Chainsaw Massacre, etc) overnaturlige filmer derimot skremmer meg noe jævlig (Ghosts, etc). Har akkurat den same innstillinga. Har sett The Ring btw, den var forferdelig. Hadde problem med og sove i fleire veker etterpå, iallefall sidan eg hadde ein TV på rommet (som til slutt blei kasta ut) Lenke til kommentar
Skreifiskaren Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 INLAND EMPIRE ER KJEMPESKUMMEL ALTSÅ Ja, ble fryktelig nervøs av den scenen. Det trynet... skvatt som faen. Et annet slikt øyeblikk var da Laura Dern gikk mot kameraet, og plutselig fikk man servert et svært forstyrrende close-up. Datt nesten av sakkosekken. Den og Twin Peaks (damn u, Bob) er vel det eneste som har greid å skremme meg i senere tid. Lenke til kommentar
......... Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Paranormal Activity? Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 (endret) -4bia (See Prang) -Martyrs (2008) en av de bedre -Kairo (Pulse) -Dark water 2002 Kommer ikke på fler atm, vanskelig og finne en som man liker beste. Endret 20. november 2009 av geedoo Lenke til kommentar
K.B.E Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Jeg har ikke sett så mange skumle filmer, men av de jeg har sett har "Misery" skremt meg. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 David Lynch. Stemningene i verkene hans øker i hvert fall pulsen min. Inland Empire og Lost Highway... Syke filmer. Lenke til kommentar
Bruker-280022 Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 The Blair Witch Project og Insidious. Anbefaler begge filmene på det sterkeste! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå