Kurt P Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 11 : 11 the gate er en skummel sak. Anbefales å se ! Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 The Shining Likte også Blair Witch Project Lenke til kommentar
Zjaxy Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Den skumleste jeg har sett er A nightmare on elmstreet, jeg var på lan da jeg så 1-5 jeg holdt på å drite på meg konstant! Lenke til kommentar
embark Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 hufsa i mummidalen Å fyfan, det var skummelt! Lenke til kommentar
UAM Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Pompel og Pilt må sies å være fæleste eksperimentet man har utsatt norske barn for. Følelsen som Gorgon, vaktmesteren fra helvete, ga meg, sitter i meg enda. 28 år etter jeg så serien første gang. Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 her begynte da å bli userøst ja, "nightmare on elm street", visst da er dei med freddy så er di dritt dårlige Lenke til kommentar
FleshEater Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 The ring er desidert den skumleste filmen jeg har sett. Den er laget for å skremme gørra ut av folk, å det syns jeg at de har klart.. Lenke til kommentar
PoW Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 The ring er desidert den skumleste filmen jeg har sett. Den er laget for å skremme gørra ut av folk, å det syns jeg at de har klart.. Samme her! Værste filmen ever! Lenke til kommentar
Janock Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) Pompel og Pilt må sies å være fæleste eksperimentet man har utsatt norske barn for. Følelsen som Gorgon, vaktmesteren fra helvete, ga meg, sitter i meg enda. 28 år etter jeg så serien første gang. Definitivt enig. Ingenting har skremt meg mer enn de stygge hånddukkene Plus Hufsa da selvfølgelig... skulle på flere måter ønske jeg var like lettskremt som når jeg var mindre. Hadde vært artigere å sett grøssere da. Endret 23. desember 2004 av Janock Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Jeg skal ikke se saw i hvertfall!! så nettopp trailern og ja.. uff.. Lenke til kommentar
Terje82 Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 The Ring (glede seg til oppfølger) Ring-0 (Ringu 0) Exorcist the beginning (det var en ekkel stemning gjennom hele filmen) Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 (endret) The Eye - Fytti katta hvor skremt jeg ble, måtte ta dyna flere ganger over hodet for å ikke se, men det hjalp ikke mot lyden Helt enig! jeg regner med det er hu dama i korridoren du mener! ehhhhhhhhhhhhæhæh! Skikkelig skummel film! Og den gangen hun sitter å skriver, plutselig kommer hu kjærringa i full fart!! Why are you sitting in my chear! sier jeg bare! Endret 1. januar 2005 av JokuM Lenke til kommentar
christaaah Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 det meste av roman polanski -skummelhet med kvalitet attåt Lenke til kommentar
riktig Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Da jeg var 7 år gammel fikk jeg se Poltergeist av min kjære storebror. Hadde mareritt i lange tider etterpå. Den desidert skumleste filmopplevelsen jeg har hatt, men jeg var liten. Så filmen igjen for en stund siden og syns ikke den var skummel i det hele tatt. I nyere tid syns jeg The Ring, The Shining, Dark Water, Blair Witch Project og The Exorsist er ganske skumle filmer. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Jeg skal ikke se saw i hvertfall!! så nettopp trailern og ja.. uff.. Den er severdig. Ikke avsindig skummel, men pulsen min var temmelig høy et par steder gjennom filmen Lenke til kommentar
Kilko Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) The Ring må være den minst skremmende filmen jeg har sett. Og så kjedelig den var! Ingenting slår: The Eye (Japansk) - Utrolig skremmende film. A tale of two sisters (Koreansk) - Utrolig ekkel til tider. Endret 3. januar 2005 av Kilko Lenke til kommentar
hallgeirl Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Vel, jeg så "Alien" (1'eren) da jeg var slik ca. 6 år. Tror jeg aldri har vært så redd som jeg var da (jeg holdt meg for det meste bak sofaen under filmen). Hadde mareritt lenge etterpå og så alltid bak meg slik at det ikke kom stygge ting etter meg når jeg gikk ute og slik. Det er sikkert en grunn til at det var 18-års grense på den Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) Ingenting er bedre enn skrekkfilmene som ikke gjør at du ikke bare kvepper, men er virkelig redd og har høy puls gjennom hele, og gjerne er redd etterpå. Jeg er veldig lettskremt, men etter Blair Witch var skogen seriøst skummel og etter Ring var jeg redd TVen min. Endret 5. januar 2005 av SteffyBoy Lenke til kommentar
hallgeirl Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Ingenting er bedre enn skrekkfilmene som ikke gjør at du ikke bare kvepper, men er virkelig redd og har høy puls gjennom hele, og gjerne er redd etterpå. Jeg er veldig lettskremt, men etter Blair Witch var skogen seriøst skummel og etter Ring var jeg redd TVen min. Enig. Jeg synes skrekkfilmer ABSOLUTT ikke bør bare være filmer du skvetter av nå og da, men i tillegg faktisk være skumle. Det er de filmene du husker, og når du blir redd av de så vil jeg si det er et tegn på at det er en bra skrekkfilm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå