Saetre Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 The Blair Witch Project. Skummel og utrolig mystisk =0 Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Jeg har ikke sett så veldig mange skumle filmer, men The Omen (2006) skvatt jeg noe j***** en gang. Synes den var sånn passe skummel. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Jeg har ikke sett så veldig mange skumle filmer, men The Omen (2006) skvatt jeg noe j***** en gang. Synes den var sånn passe skummel. Den nye utgaven av The Omen var ræva. Den gamle er mye mye bedre! Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Har tenkt å skaffe meg den gamel også, men ble ganske skremt en gang. Er litt lettskremt også da. Lenke til kommentar
Haarvekst Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Det må være the ring og Event Horizon. Sistnevnt har en helt forferdelig stemning. Utrolig dårlig mage følelse etter den filmen, annbefales The ring var bare sykt skummel Lenke til kommentar
Kassetspiller Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Earthlings(dokumentar) og saw filmene(klarte ikke å se ved noen tilfeller) Lenke til kommentar
Lolla Palooza Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 De filmene som har skremt meg mest, er The Woman in Black og The Innocents. Jeg så dem som barn, så det er ikke sikkert de ville vært skumle i det hele tatt nå, men de gav meg i alle fall de beste/verste grøsserminnene jeg har! Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Åh. har sett så mange jævlige at jeg aldri kommer til å sove skikkelig lengre. SPESIELT 1 ubersvart Anrop, og The Ring. AAAh. Bare tanken.. usj! Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Earthlings(dokumentar) og saw filmene(klarte ikke å se ved noen tilfeller) Prøvde å se Earthlings nå nettopp, men måtte gi opp etter 15 minutt. Blir helt ødelagt av å se slikt. Makter det ikke. Den kan sees her hvis andre vil prøve seg - http://video.google.com/videoplay?docid=-1282796533661048967 Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Earthlings(dokumentar) og saw filmene(klarte ikke å se ved noen tilfeller) Prøvde å se Earthlings nå nettopp, men måtte gi opp etter 15 minutt. Blir helt ødelagt av å se slikt. Makter det ikke. Den kan sees her hvis andre vil prøve seg - http://video.google.com/videoplay?docid=-1282796533661048967 Nja, så 10 min så fikk jeg plutselig veldig lyst til å se South Park episoden Die Hippie, Die. Lenke til kommentar
SpoileD Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Vet ikke om den er nevnt, men Shutter er lei. Asiatisk skrekkfilm. Filmen er liksom ikke så veldig skummel, noen skvettescener, men slutten gjør frysninger på meg enda.. uff... Lenke til kommentar
Eldritch Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Earthlings(dokumentar) og saw filmene(klarte ikke å se ved noen tilfeller) Prøvde å se Earthlings nå nettopp, men måtte gi opp etter 15 minutt. Blir helt ødelagt av å se slikt. Makter det ikke. Den kan sees her hvis andre vil prøve seg - http://video.google.com/videoplay?docid=-1282796533661048967 Jeg så hele. Den var tankevekkende. Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) The Others The Shining Halloween Endret 5. desember 2007 av WD40 Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Event Horizon gjorde meg til nervevrak da jeg såg den....ufff...snakk om mørk og morbid film. Husker veldig godt da han var i "ventelasjons/data-gangene" og lysene gikk av....å herregud.... Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) av alt jeg har sett av skrekkfilmer, så må jeg si White Noise (ikke nr2, den synes jeg var direkte dårlig) er den som er mest ekkel. nå er vel ikke White Noise direkte en skrekkfilm, men den var små ekkel Endret 5. desember 2007 av Simkin Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) ....Jakten på nyresteinen... Jeg så den på kino da den kom sammen med søster'n, to venner og deres mor. Traumer? Ja. Endret 5. desember 2007 av Trouble Lenke til kommentar
cFc Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Forslag til en film ala Alien? Like skummel uten at det er særlig action. Alien 2 Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Forslag til en film ala Alien? Like skummel uten at det er særlig action. Alien 2 "Uten at det er særlig action". Alien2 eller Aliens som den heter er jo en reinspikka actionfilm sammenlikna med forgjengeren. Jeg vil anbefale The Descent, 28 Days Later og Sunshine. Lenke til kommentar
nosync Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Hell yes. The Descent er helt syk bra. Lenke til kommentar
Jon4s Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Earthlings(dokumentar) og saw filmene(klarte ikke å se ved noen tilfeller) Prøvde å se Earthlings nå nettopp, men måtte gi opp etter 15 minutt. Blir helt ødelagt av å se slikt. Makter det ikke. Den kan sees her hvis andre vil prøve seg - http://video.google.com/videoplay?docid=-1282796533661048967 Har sett de fleste skrekkfilmer, men tror den filmen der er noe av det jævligste jeg noensinne har sett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå