Programvare Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 (endret) Er The Grudge 2 så ille som kompisene mine sier. Vi skal se den på fest den 19. mai. Er litt redd for at jeg blir vettaskremt og ikke får sove. Nei, jeg liker ikke skrekkfilmer og grøssere, o.l. Jeg tar meg veldig nær av sånt! Endret 3. mai 2007 av chryzsh Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Er The Grudge 2 så ille som kompisene mine sier. Vi skal se den på fest den 19. mai. Er litt redd for at jeg blir vettaskremt og ikke får sove. Nei, jeg liker ikke skrekkfilmer og grøssere, o.l. Jeg tar meg veldig nær av sånt! 8527924[/snapback] Grudge 2 er komediefilm nesten da:P Er jo ikke noe skremmende i den, så du behøver ikke å være redd. Lenke til kommentar
slipknot91 Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Stæike eg anbefale the Grudge 2 !! HærreGud eg satt å håppa i stoln! åsså vis nån like Ekle filma så anbefale eg "Saw 1, 2 å 3 " Dæm ruuule! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Stæike eg anbefale the Grudge 2 !! HærreGud eg satt å håppa i stoln! åsså vis nån like Ekle filma så anbefale eg "Saw 1, 2 å 3 " Dæm ruuule! 8528463[/snapback] Er Grudge 2 skummel? Begyne å le i salen jeg, kun komisk dritt der... Saw 3 er ikke no handling. Men se de 2 første, dem er rå bra Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Kompisene mine maser stadig vekk om hvor skummel og fæl The Grudge 2 er. Jaja, jeg får prøve og se om jeg blir skremt. Ps. jeg er 15... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Hehe, du har helt rett der. Godt du får det frem. Vet at når "the thing" kom på kino, gikk folk av hengslene, det ble for mye. Jeg har ei bestemor som gikk på den da den kom på kino, hun syntes ikke den var så skummel. Nei, hun syntes ikke den var noe særlig i det hele tatt. Hun gikk på den, fordi hun hadde sett "originalen" da hun var liten. Den syntes hun var så ile, at hun bare måtte se den nye. Ganske morsom historie egentlig, originalen viste jo ingenting ekkelt. Der var det som på alle gamle skrekkfilmer "skjult". Det vil si du bare så skygger osv. Men hun var ikke i tvil: "originalen var mye bedre og skummel". 8498723[/snapback] Jeg har kun sett remaken, men jeg husker at den er skikkelig skummel i begynnelsen men dabber av så snart de slutter å skjule aliensene. Å ikke vite hva som foregår er mye verre enn å se en gammeldags puppet-alien. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Kompisene mine maser stadig vekk om hvor skummel og fæl The Grudge 2 er. Jaja, jeg får prøve og se om jeg blir skremt. Ps. jeg er 15... 8528917[/snapback] Den er faktisk nicth güt... like skummel som tøffe tøffelus er tøff Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Haha jeg har aldri skjønt hva som er så skummelt med sminket japaner gutter . Lenke til kommentar
Cadaverfur Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 The Blair Witch Project. Husker jeg så denne når jeg gikk i 8 klasse. Aldri sett den igjen. Var redd får å gå/sykle ved en skog i flere måneder etterpå Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 (endret) Må vel være The Shining og The Hills Have Eyes det gitt Og Signs, creepy sci-fi/thriller! Endret 28. mai 2007 av latter17 Lenke til kommentar
Lekser Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 "Signs" sent shivers down my spine, body aching all the time. Lenke til kommentar
Howie-O Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Jeg tror faktisk at "White Noise" er den filmen som har påvirket meg mest. Ekstra skremmende når du ser bonuset etterpå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Halloween (i hvertfall disturbing) Haisommer (dette er mer en eventyrfilm imo) Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Må vel være The Shining og The Hills Have Eyes det gitt Og Signs, creepy sci-fi/thriller! 8570039[/snapback] Haha! The Hills Have Eyes ? Kødder du? Er ikke det filmen om familien som får motorstopp i ødemarka, og blir drept av mutanter som ser helt mongo ut ? Vi satt en gjeng, både jenter og gutter, og lo oss gjennom filmen. Jeg sier ikke at filmen var dårlig, for visst var den underholdene.. Men ikke særlig skummel. Lenke til kommentar
Chrynarx Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Må vel være The Shining og The Hills Have Eyes det gitt Og Signs, creepy sci-fi/thriller! 8570039[/snapback] Haha! The Hills Have Eyes ? Kødder du? Er ikke det filmen om familien som får motorstopp i ødemarka, og blir drept av mutanter som ser helt mongo ut ? Vi satt en gjeng, både jenter og gutter, og lo oss gjennom filmen. Jeg sier ikke at filmen var dårlig, for visst var den underholdene.. Men ikke særlig skummel. 8945720[/snapback] Husker jeg så den, gledet meg sikkelig. Hadde hørt mye bra liksom om denne filmen. At den skulle være jævlig skummel osv. Så jeg leide den med dama. Vi satt og lurte på hva faen er dette for en dritt film. Folka så helt mongo ut. Absolutt ikke skummel i det hele tatt. Det skummleste jeg har sett, dette er sett i det synspunktet da jeg var liten, er The Ghost Ship. Så klart den er ikke så skummel, men var en del yngre da jeg så denne filmen så husker jeg var drit redd:P Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Fritt Vilt var faktisk ganske skummel... Jeg koser meg som regel når jeg ser skrekkfilmer og gjorde det da også, men den var bra. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Blair Witch Project skremte vettet av meg da jeg så den. Skummel fra ende til slutt. Ellers er svak for Suspiria. Utrolig stemningsfull og vemmelig. Lenke til kommentar
Snowy74 Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 "Signs" sent shivers down my spine, body aching all the time. 8718639[/snapback] You're a poet, and you didn't know it Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 (endret) Ikke noe er så latterlig som horror-overkill. Men Alien skremte vannet av meg med sin herlige stemingsoppbygging og troverdige skuespill. Makan til jævelfilm det. Hvis jeg tørr, så skal The Thing sees i helga. Er den skumlere enn godeste Alien? Endret 24. august 2007 av CollectTheCheck Lenke til kommentar
toazty Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 heh.. de verste filmene jeg har sett og som sitter i meg enda er The dentist 1 og 2 .. rett og slett ufyslige... en med tannlegeskrekk bør holde seg unda.. prince of darkness hører jeg skal være bra.. tror den er fra 70 tallet eller no.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå