Gromle Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 The Toxic Avenger er en av de grusomste. The Cradle of Fear. Toxic Avenger er jo bare morsom da! Men Cradle of Fear var ikke så koselig nei.. Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 dawn of the dead Orginalen eller re-make? Begge er egentlig ikke så veldig skummel, men ekkel på en måte. den nyeste versjonen Lenke til kommentar
Gregers Skrevet 1. desember 2004 Del Skrevet 1. desember 2004 Første gang jeg så The Sjining, så syntes jeg den var noe av det skumleste jeg hadde sett. Andre gangen jeg så den satt jeg å grua meg til de 2 tvillingene skulle sprette frem, men de var ikke like skumle som før, desverre. Slik var det også med resten av filmen. Men uansett så trur jeg the shining er den skumleste filmen jeg har sett. Lenke til kommentar
Øyh Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Teletubbies er noe av det skumleste som er lagd for tv... Bra det er tidlig på morgenen, ellers ville det ikke blitt lett å sove om natta Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 (endret) Arachnophobia. pyse el?, den er da ikke skummel. nye versionen av texas chainsaw massacre derimot, den er skummel den! så den midt i på frammerste rad på kinoen, alt annen var utsolgt. Endret 5. desember 2004 av Henrik2k Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 frika ut av Ravenous jeg ass.. Lenke til kommentar
FallenA Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) SALEMS LOT, basert på Stephen King, var rimelig skummel når den kom i 1976. Jeg så den første gang påmidten av 80 tallet, og den står ikke tilbake for noe selv i dag. At den er filmet som en TV serie er helt utrolig. Jeg har også funnet ut at det er laget en nyinnspilling i 2004. Håper den kommer til Norge snart. Salems Lot er ikke å oppdrive i Norge, men må mest sansynlig bestilles fra utlandet. Edit: fikk forresten tak i nyinnspillingen fra ebay i dag ! (Glede seg) FallenA Endret 7. desember 2004 av FallenA Lenke til kommentar
FallenA Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) *Slettet* Endret 7. desember 2004 av FallenA Lenke til kommentar
Mozilla Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Jeg har sett mange skrekk/grøsser filmer, men få har vært virkelig skremmende. Den skumleste filmen jeg har sett må vel være "Donnie Darko". Likte effektene og historien i den filmen. Lenke til kommentar
phax Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 æhæhæ... donnie darko, skummel...?? altså, filmen er genial, faktisk en av mine favoritter, men den er jo ikke så veldig skummel da? mere koselig, spennende, fasinerende, herlig! Lenke til kommentar
Mozilla Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Joda, jeg kan være litt enig. Men de færreste filmene jeg har sett har vært skikkelig skumle. Ergo jeg måtte velge en av de jeg syns var litt skummel. Men dette er bare meg. Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 The ring , uten tvil synes den er skummel enda og kommer til og slite med og sove etter og ha tenkt på filem nå Syntes ikke "The ring" var skummel jeg. Den skummleste filmen jeg har sett er "Villmark" som også er den beste. Lenke til kommentar
Slefve Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 jeg ser meg enig i det. villmark er en av de skumleste jeg har sett. Har ingen planer om noe skigstur de neste årene. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Crossroads. Det er den Britney Spears saken, ikke sant? I så fall er du en meget modig person! Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 The Toxic Avenger er en av de grusomste. The Cradle of Fear. Toxic Avenger er jo bare morsom da! Samme sier jeg. Jeg vet om en fyr, som ikke har noe imot å se ekte dyredrap i filmer som Cannibal Holocaust, Cannibal Ferox og Nekromantik. Men han fordi det er en spebarnsdukke (dukke!) som blir påkjørt i Toxic Avenger så takler han ikke å se den Mennesker er rare dyr. Lenke til kommentar
mcbeef Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 (endret) Den nye filmen Saw Absolutt tilbøyelig til å være enig. Akkurat sett den...rimelig hard kost Endret 10. desember 2004 av mcbeef Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå