Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 jepps da, syns dere om Fritt Vildt da? syns den var like skummel som min venstre ankel jeg Lenke til kommentar
O.J Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 jepps da, syns dere om Fritt Vildt da? syns den var like skummel som min venstre ankel jeg 7965182[/snapback] syns den var litt sånn morsom-skummel. Lenke til kommentar
Namek Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Hostel Blair witch(var ti år eller no) Blir egentlig ikke så skremt av filmer.. Folk sier de er dritskumle og jeg tørr nesten ikke se se dem, men etter å ha blitt overtalt har de ikke vært så skumle som de har sagt. En film jeg synes var dritskummel var da jeg var ca6-8år å skulle se jurassic park(hvordan staver man det?) var en scene hvor en fyr som satt på do ble spist og alle folka var nakne og dekket med blod(sånn ejg husker det) Satt å gjemte meg bak en pute Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 så nettopp jackass 2, den er litt skummel, Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Jeg så Exorcisten i 5. klasse. De første ukene etter filmen gikk greit, men så begynte det. Var helt ødelagt i flere måneder. Lå og svetta om natta, torte ikke legge meg.. Kom grinende ut i stua til mamma og pappa fordi jeg var nervevrak Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Så The Blairwitch Project som 13-åring i garasjen til en kompis. Vi trodde alt var 100% ekte og pissa på oss. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Jaws, gikk vel i 5klasse hvis jeg ikke husker helt feil. Da var jeg redd da. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Shining. Helt klart. Den og Blairwitch prodject er de eneste skreffilmene jeg faktisk synes er skumle Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 av en eller annen grunn skremmteFire In The Sky - 1993 meg veldig. klokken 5 på andre dagen, full av koffein og veldig paranoid Lenke til kommentar
Kjobben Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Jeg skjønner ikke hvordan folk kan syns at The Ring er skummel. Den er jo ikke det i det hele tatt. Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Mumi med hufsa 7958555[/snapback] Fikk ikke sove etter jeg hadde sett ho på TV Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Mumi med hufsa 7958555[/snapback] Fikk ikke sove etter jeg hadde sett ho på TV 7977602[/snapback] ååå. Mumitrollet. Det var noen ganger så skummelt ass Lenke til kommentar
Juden Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Jeepers creepers er en ganske skummel film!!!!!! Lenke til kommentar
Rockagirl Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 ^^ Haha, jeg satt bare å lo etter jeg så den. Ikke skummel for meg i det hele tatt. Så Texas chainsaw massacre for et par år siden, og siden jeg trodde alt var sant ble jeg jo vett skremt.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Jeepers creepers er en ganske skummel film!! 8032059[/snapback] seriøst? hvor gammel er du egentli? den var jo urkomisk dårlig jeepers kreepers, la la la la Lenke til kommentar
edge Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Kom på en til. Var en episode av Buffy jeg så når jeg ikke var gammel. Kun jeg og min 3 år yngre søster var hos farfar, som for anledningen var ute. Knallmørkt ute. Episoden inneholdt såvidt jeg husker aliens som skjærte opp folk og tok hjertene deres. Og de gliste. Hele tiden. Hadde problemer med å sove i mange måneder om ikke år etter det. Fy faen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Kom på en til. Var en episode av Buffy jeg så når jeg ikke var gammel. Kun jeg og min 3 år yngre søster var hos farfar, som for anledningen var ute. Knallmørkt ute. Episoden inneholdt såvidt jeg husker aliens som skjærte opp folk og tok hjertene deres. Og de gliste. Hele tiden. Hadde problemer med å sove i mange måneder om ikke år etter det. Fy faen. 8032206[/snapback] den har jeg å sett. den var scary stjal stemmen til folk gjorde de å. de minnet meg om jehovas vitne (de var kledd i svart dress:P) Lenke til kommentar
Superdan Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Husker når jeg var sann 5-6 år. såg McGyver, den episoden der en forsker blir infisert av et virus, og hun eldres fort.. av en eller annen grunn, så synst jeg det var skummel. Og jeg hadde problemer med å sove en god stund... var noe merklig med det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Husker når jeg var sann 5-6 år. såg McGyver, den episoden der en forsker blir infisert av et virus, og hun eldres fort.. av en eller annen grunn, så synst jeg det var skummel. Og jeg hadde problemer med å sove en god stund... var noe merklig med det. 8034658[/snapback] ble redd den der med maurene jeg.. mauir som nesten spiste macgyver :O maurene spiste kompisne hans Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Husker når jeg var sann 5-6 år. såg McGyver, den episoden der en forsker blir infisert av et virus, og hun eldres fort.. av en eller annen grunn, så synst jeg det var skummel. Og jeg hadde problemer med å sove en god stund... var noe merklig med det. 8034658[/snapback] Hahaha, den episoden husker jeg godt. Den var vemmelig. Ikke sett den siden... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå