TomJ Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 (endret) Litt weird, men jeg husker jeg ble jævli skremt etter å ha sett den første Jurassic Park filmen. Var rundt 10 år når jeg så den for første gang. Men selv om den var skummel da er det langt ifra den skumleste jeg har sett hitill... Endret 14. februar 2007 av TomJ Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Okay kanskje litt off-topic, men jeg lurer på hvorfor alle synes the ring er så skummel, har selv sett 1ern og skjønte ikke en dritt. Greit nok at de døde etter å ha sett den filmen, men hvordan? Trynene dems ble jo plutselig forvrengt. Og slutten likte jeg heller ikke, slutter jo uten at de har oppklart noe som helst. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Tmz: Sikkert på at du så slutten, hvis du ikke forstod hvorfor de døde? Det forklares/vises ganske klart. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Holdt vel for øynene Selv syns jeg den amerikanske versjonen av The ring sugde. Lenke til kommentar
huffadhemi Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 (endret) The Shining. Jeg så den på kino i 1981 i gamle ærverdige Ole Bull (Bergen). Jeg trodde jeg skulle se Private Benjamin med Goldie Hawn men blingset på tidspunktet i kino-oversikten i Bergens Tidende. :!: Ikke var jeg gammel nok heller med mine 16 år men slapp nå inn. Den filmen satt i LENGE. Kompisene som var med var vel ikke helt fornøyd med mine kjøpe-kinobillet-egenskaper. Ha en fin dag. Endret 15. februar 2007 av huffadhemi Lenke til kommentar
Juden Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Saw 1 og 2. Redsels fulle og skremmende og ekle. Lenke til kommentar
IIIvolt Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 (endret) Ikke en film da, mere et klipp, men så en gang et klipp av en russisk soldat som fikk hodet kuttet av med kniv. *grøss*Definitivt det jævligste jeg har sett noen gang. (...) 7601682[/snapback] Jeg tror også jeg har sett det klippet. Men han får ikke hodet skåret av, bare strupen skåret over fra baksiden av strupehodet, mens hans skriker... (Edit: Ja, det er vel ikke bare bare. Han døde garantert av det) Det er definitivt det jævligste jeg har sett. Og jeg angrer både på å ha sett det og hørt lyden... Det værste er nok at det kan hende det er ekte video i fra krigen mellom Afghanistan og Russland på 80-tallet. Endret 15. februar 2007 av IIIvolt Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Da jeg var 8-9 år så jeg "Skapningen" hjemme hos en kamerat, etter det var jeg redd for mørket en god stund.. Lenke til kommentar
Mirror Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Må vel bli SAW I, SAW 2 eller the shining som 10 åring.. Lenke til kommentar
Jaukim Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Mumi med hufsa 7958555[/snapback] Ja hufsa slår alle! Lenke til kommentar
lubo.carson Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 uhh... Ju-On med han duden med det manglende kjevebeinet, og "uuhhhh"-lyden. The Thing med det hoppende blodet. Blei så redd at jeg var sliten etterpå Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Den blodtest scenen i The Thing er noe av det mest nervepirrende som har blitt festet til film. Uansett hvor mange ganger jeg ser den, så blir den aldri kjedelig. Lenke til kommentar
Camsen Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Da jeg var mindre syntes jeg Rød Snø var skummel. :!: Her er noen filmer jeg syns var litt creepy: - Hostel - Slither (egentlig ikke så skummel, mest bare en morsom grøsser) - Feast (noen creepy'e scener, men også mest bare morsom) - Gothika (litt creepy sånn innimellom) - Saw Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Da jeg var mindre syntes jeg Rød Snø var skummel. :!: Her er noen filmer jeg syns var litt creepy: - Hostel - Slither (egentlig ikke så skummel, mest bare en morsom grøsser) - Feast (noen creepy'e scener, men også mest bare morsom) - Gothika (litt creepy sånn innimellom) - Saw 7962252[/snapback] Jeg ble kjempeskuffa over Hostel. Står med kjempestore bokstaver på coveret: "Quentin Tarantino presents".. Filmen har 20-årsgrense. Jeg ble ikke redd en eneste gang, den var bare til tider motbydelig.. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Filmen har 20-årsgrense. 7964441[/snapback] Nei for 45 000 gangen tror jeg vi er oppe i nå, filmen har 18 års grense. 20 års grensen er bare et pr-jippo for å selge mer... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 syns filmen Djevelens Advokat var skummel jeg, husker at min far lånte den ved uhell, (han skulle låne street fightert ) så jeg og min yngre bror så den hjemme alene måtte skru av filmen pga min bror, men snek meg ned senere på natten for og se den ferdig. Big Mistake Lenke til kommentar
Manx Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Har egentlig mer lyst til å finne ut hvordan din far klarte å forveksle The Devil's Advocate og Street Fighter? Er vel egentlig ganske skremmeden i seg selv Men vil vel ikke på stå at The Devil's Advocate er skummel, men det kommer vel kanskje ann på hvor gamel du var når du så den... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 var ung, rundt 10-12år. Vel, damer som er halvnakende one minut og demoner the next, skremmer små barn digger filmen nå da tror min fars forsvar var slik -Æ tru nok at butikken gjor feil ja, dme ga mæ feil film sjø. banna jævlan ska snakk åt dæm æ Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Er ikke bare halvnake damer i Djevelens Advokat heller. Jeg synes den hadde en litt småskummel stemning gjennom hele jeg også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå