AlexGM Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Må si meg enig i at Edvard saksehånd er/var en ekkel film Husker jeg så den når jeg var liten, synes den var mer ekkel en koselig ihvertfall Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 The Sixth Sense og The Shining var skumle. Hadde mange bømoment Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 The Sixth Sense og The Shining var skumle. Hadde mange bømoment 7604516[/snapback] Eller ikke? Er vel av de få i sjangeren som heller spiller på den uhyggelige stemningen. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 The Sixth Sense og The Shining var skumle. Hadde mange bømoment 7604516[/snapback] Eller ikke? Er vel av de få i sjangeren som heller spiller på den uhyggelige stemningen. 7604616[/snapback] Ja, jeg kan selv ikke se mange sånne skremme-sekvenser. Hele filmen(e) er jo bare veldig ekkel... god, ekkel atmosfære. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 skumleste jeg har sett noen gang er skrik 1, jeg var 8 år og ble passa av ei jente på 15 og ei veninne av hu, har aldri vært så redd før. ser den i ettertid og det er ikke rare greiene, men den gang var det helt jævelig. seinere har jeg aldri blitt redd av film, jeg skvetter av lyd men ingenting mer. Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Skumleste jeg har sett er Naboer.. Nå må det nevnes at det er rett og slett på grunn av at jeg ikke er så glad i skrekkfilmer, og har sett ytterst få fra sjangeren. Hvis jeg hadde giddet å ramse opp aller, er jeg sikker på at det ikke hadde blitt mer en ti(10) stk. Nei, jeg kødder ikke. Lenke til kommentar
Snø Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Jeg liker skrekkfilmer som spiller på underbevisstheten vår. Skrekkfilmer som kun inneholder mange scener med masse blod funker ikke. Har derfor ingen favoritter - ler meg i hjel av the ring og the grudge :!: Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 hufsa i mummidalen er jo en historie for seg selv, noe mer skremmende for et barnesinn skal en lete lenge etter tror jeg :!: huff, ikke snakk om hufsa . Hilsen en med traumer fra sin barndom, takket være hufsa 3190442[/snapback] Dæven ja.Nå kom jeg på det også. Var lenge redd en episode med mummitrollet og en rosa sky. 3190457[/snapback] Hufsa Og den hatten som mummitrollet datt oppi og kom ut igjen som et merklig troll eller noe Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Og den hatten som mummitrollet datt oppi og kom ut igjen som et merklig troll eller noe 7605735[/snapback] Huff, måtte du minne meg på det Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 "Susperia" av Dario Argento er nok den skumleste filmen jeg har sett. Det er en rekke scener der hvor jeg var skikkelig redd. En skrekkfilm skal ikke få deg til å skvette, den skal få deg til å frykte. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 En skrekkfilm skal ikke få deg til å skvette, den skal få deg til å frykte. Det synes jeg var veldig bra sagt faktisk. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 En skrekkfilm skal ikke få deg til å skvette, den skal få deg til å frykte. 7614347[/snapback] Si det til de store Hollywood-studioene, du!! De bryr seg ikke om annet enn 14-åringene og deress jentehyl når en japsegutt stikker frem med Brio-sminke i ansiktet. Nei, tiden med The Thing, Shining og lignende "ikke-så-skremmende-men-veldig-ekkel-likevel"-filmer er over. Desverre. Lenke til kommentar
EDB Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 "Susperia" av Dario Argento er nok den skumleste filmen jeg har sett. Det er en rekke scener der hvor jeg var skikkelig redd. En skrekkfilm skal ikke få deg til å skvette, den skal få deg til å frykte. 7614347[/snapback] Tagline: The Only Thing More Terrifying Than The Last 12 Minutes Of This Film Are The First 92 Runtime: 98 min / Germany:88 min / USA:92 min / Argentina:95 min Lenke til kommentar
Låvedør Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 the dentist er sykt ekkel!! Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 "Susperia" av Dario Argento er nok den skumleste filmen jeg har sett. Det er en rekke scener der hvor jeg var skikkelig redd. En skrekkfilm skal ikke få deg til å skvette, den skal få deg til å frykte. 7614347[/snapback] Susperia er genial, særlig musikken. Lenke til kommentar
O.J Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Så The Grudge på kino. Skremte vettet av meg. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Hm husker jeg satt alene på gutterommet å så på "Fluen" midt på natta, husker ikke hvor gammel jeg var. Ble vettskremt men måtte bare se toern neste natt *ler* Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Har ikke sett så mange skumle filmer men den filmen skumlest må vell være Villmark. Hytteturene ble aldri det samme etter det. Lenke til kommentar
Fatmouse Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Skumleste øyeblikk på flm er i alle fall et i "Mulholland Dr." Med han uteliggermannen bak cafèen. Har aldri blitt så redd før jeg! Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 "The Grudge" er den skumleste filmen jeg har sett.. Tror aldri hjertet mitt har slått så fort som det gjorde i kinosalen den gangen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå