Kontorstol Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Silent Hill tror jeg :? Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Blair Whitch Project 1 Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Syns egentlig ingen filmer er særlig skumle, men heller kanskje ekle. Mulig jeg ikke har sett nok, men jeg har jo sett Ring (1og2) Silent Hill, Exorist, Amoteville (eller hvordan det skrives), Sixth Sence, og noen jeg ikke husker. Hvis det skulle blitt den skumleste (noe jeg ikke syns var særlig skummel, men er vel den mest skumleste: Dawn of The Dead (litt morsom og faktisk) Lenke til kommentar
atsjoo Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 De som skremte meg mest var vel Gremlins og Halloween: 20 år etter Lenke til kommentar
Manx Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Må vel ha vært Motor Home Massacre, men det var vel heller på grunn av at den er skummelt dårlig Lenke til kommentar
atsjoo Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Oppdatering; den absolutt skumleste filmen jeg har sett, er Arachnophobia. Var liten og fikk ikke sove den natta, før jeg fikk låne senga til pappa, som var bortreist Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 (endret) Forbanna Stir of Echoes. Skumleste jævla greie jeg har sett i mitt liv. Jeg er fortsatt redd. Endret 17. november 2006 av SteffyBoy Lenke til kommentar
HardKaar Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 (endret) Villmark var ganske creepy første gang jeg så den. Men den filmen jeg har skvetti mest av må ha vært The Amityville Horror. Endret 18. november 2006 av HardKaar Lenke til kommentar
elismid Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 emm sett masse skumle filma den skumlaste må ver hide and seek mest fordi venninda mi hylte som en stokken gris å en kompis skrapa på døra Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Men den filmen jeg har skvetti mest av må ha vært The Amityville Horror. 7309765[/snapback] 2005 remaken? Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 "De Dødes Tjern". Får frysninger av tanken. Spesielt hvis jeg tenker på slutten av den filmen. *grøss* Lenke til kommentar
HardKaar Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Men den filmen jeg har skvetti mest av må ha vært The Amityville Horror. 7309765[/snapback] 2005 remaken? 7318673[/snapback] Jepp 2005 remaken var creepy :S Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Ja. Var ekkelt når Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor faren så hun jenta i vinduet når han hørte hunden i båtgarasjen Lenke til kommentar
Harvester Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 (endret) Den skumleste filmen jeg noen gang har sett er Blair Witch Project (selvfølgelig en'eren, to'ern er det værste jeg har sett). Det har kanskje noe med at jeg ikke var 10 år engang, og søsknene mine satt i stua og såg den. Jeg fikk kanskje bare med meg siste halvdelen, men jeg var pissredd, har aldri vært så redd i hele mitt liv, jeg husker jeg var redd får å gå ned veien til skolebussen når det var mørkt, for jeg var redd heksa kom..... Endret 21. november 2006 av Ungoliant Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 De siste 30-40 minuttene av The Grudge 2 var ganske skumle og creepy. Ellers var jeg ett nervevrak etter av å sett Arachnophobia, men skjønt har jeg det og. ^^ Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Ikke en film da, mere et klipp, men så en gang et klipp av en russisk soldat som fikk hodet kuttet av med kniv. *grøss* Definitivt det jævligste jeg har sett noen gang. Men skal man på film må jeg si Blair wich project. Skogen som er i den filmen ligner sykt mye på den vi har på hytta, og der var vi dagen etter filmen, pluss at jeg var ikke gamle gutten da jeg hadde sett den. Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Jeg har aldri vært så redd som jeg var etter å ha sett et par minutter av Edward Saksehånd som 7-8 åring. Jeg hadde mareritt hver eneste natt i et halvt år etter. Jeg husker mamma prøvde å berolige meg med at det bare var film, og at skuespilleren mest sannsynlig hadde kastet kostymet i søpla etterpå. Da ble jeg redd for å se ned i søppelkassen ute. Det stikker litt inni meg hver gang jeg ser den på tv. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Den er jo kjempekoselig synes jeg! Elsker den filmen ! Den gikk på tv litt tidligere idag da. Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Den gikk på tv litt tidligere idag da. 7601710[/snapback] Jeg vet. Jeg ble redd og måtte se på en annen kanal. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Den filmen er jo så søt. Litt synd på saksemannen i blant, men skummel er den langt i fra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå