Krillekongen Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Haha, men se på romvesene da :/ Får ekle minner fra da jeg var mindre *Grøss* Lenke til kommentar
edge Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Slenger meg på Shining og Sixth Sense. The ring synes jeg var easy, faktisk, men det kan ha noe med å gjøre at jeg så den første gang på biltur, i fullt dagslys på en 7-tommers skjerm med høretelefoner Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Vet ikke hva det skumleste jeg har sett er, men har lyst til å se hostel Lenke til kommentar
Muse Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 The Descent, The Ring og Den Sjette Sansen. Jævlig skumle, men gode filmer alle tre! Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Den Sjette Sansen, kanskje jeg var litt treg, men jeg tok ikke "twisten" før den ble avslørt. Bra skrevet historie, og jeg digger skuespillet også. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Ja dere kommer sikkert med "tøffen" eller no nå, men jeg har blitt skremt av film kun ÈN gang (da utelukker vi skvetting av lyd) - og det er The Ring på kino. Der var jeg seriøst engstelig, en følelse jeg ikke har fått hverken før eller siden. Det eide for å si det sånn. Men ingenting hverken før eller etter. Lever meg inn i film, ikke noe problem der - men jeg klarer ikke bli redd. Men i The Ring - der ble jeg mentalt forstyrra. Make it happen again! Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 tøffen De skumleste filmene jeg har sett: The Shining The Others The Thing The Birds De fleste filmene som jeg nevnte så jeg da jeg var endel yngre, tror ikke jeg hadde blitt like skremt den dag i dag. Men de sitter godt igjen. Husker spesielt da jeg så The Birds og midt under filmen krasjet faktisk en fugl i vinduet bak TV-en. Sånt får meg til å skjelve i lortefallet. Lenke til kommentar
Nemi2003 Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Husker spesielt da jeg så The Birds og midt under filmen krasjet faktisk en fugl i vinduet bak TV-en. Sånt får meg til å skjelve i lortefallet. 7178768[/snapback] hehehe :!: Den er kjip:P Lenke til kommentar
Sjel Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 The Shining, utrolig skummel ^^ Lenke til kommentar
CrowaX Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Må være Evil Dead 1 og 2 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Ja dere kommer sikkert med "tøffen" eller no nå, men jeg har blitt skremt av film kun ÈN gang (da utelukker vi skvetting av lyd) - og det er The Ring på kino. Der var jeg seriøst engstelig, en følelse jeg ikke har fått hverken før eller siden. Det eide for å si det sånn. Men ingenting hverken før eller etter. Lever meg inn i film, ikke noe problem der - men jeg klarer ikke bli redd. Men i The Ring - der ble jeg mentalt forstyrra. Make it happen again! 7173425[/snapback] Kommer aldri til å kalle det tøffen på grunnlag av det utsagnet der! Hørte store ting om hvor skummel den var, og når jeg først kom meg på kino for å se den, ble jeg VELDIG skuffet for å si det slik! Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 @ King_P: Jassågett? Nei The Ring var første gangen jeg ble introdusert til den type skrekkeffekter faktisk, så jeg blei grundig rundeid inne i den kinosalen. Og det var gjerne herlig. Men det funket ikke på nytt i The Ring 2, og heller ikke The Grude og Dark Water osv. Men det var festlig den første gangen. Tøffen Lenke til kommentar
b0nna Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 (endret) the shining, the ring, the descent, villmark ++ Endret 31. oktober 2006 av b0nna Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Ja dere kommer sikkert med "tøffen" eller no nå, men jeg har blitt skremt av film kun ÈN gang (da utelukker vi skvetting av lyd) - og det er The Ring på kino. Der var jeg seriøst engstelig, en følelse jeg ikke har fått hverken før eller siden. Det eide for å si det sånn. Men ingenting hverken før eller etter. Lever meg inn i film, ikke noe problem der - men jeg klarer ikke bli redd. Men i The Ring - der ble jeg mentalt forstyrra. Make it happen again! cry.gif den synes jeg også var motbydelig.. en av veldig få, eller kansje den eneste skrekkfilmen jeg har blitt skremt av. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Aku Ringu er verre enn The Ring syns jeg. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Jeg vet ikke om jeg ødela Ringu ved å se The Ring først, men jeg foretrakk den amerikanske. Det blir gjerne sånn hvis man ser to versjoner av samme film, at man foretrekker den man ser først. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Jeg så Aku Ringu først så muligens ja. Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 (endret) Aku Ringu er verre enn The Ring syns jeg. 7193038[/snapback] Helt enig! Jeg så den Amerikanske versjonen først, men holder fortsatt fast ved at den Japanske er bedre. Edit: Er det noen som har sett denne?? Tenker selvfølgelig på traileren. Endret 6. november 2006 av Uin Viel Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 skjønner ikke hvorfor alle syntes the ring var så skummel hallo du ser en film en jente kommer ut av tven og ja vil helst ikke vite hva hun gjør med deg men samma det er det så enormt skummelt?alle har jo hver sin mening jeg respekterer det men skjønner det bare ikke. Lenke til kommentar
clinton Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 skjønner ikke hvorfor alle syntes the ring var så skummel hallo du ser en film en jente kommer ut av tven og ja vil helst ikke vite hva hun gjør med deg men samma det er det så enormt skummelt?alle har jo hver sin mening jeg respekterer det men skjønner det bare ikke. 7230647[/snapback] det blir for dumt..Du kan ta hvilken som helst film og skrive om den på den måten du gjorde for og få den dum. men for all del..jeg synes ikke den var skummel heller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå