Jan Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Du får ikke bygd opp skikkelig empati for skuespillerene 7070157[/snapback] Får jeg ikke? 7087483[/snapback] Kanskje u er veldig snill og liker ale? Seriøst, en film er ikke skummel om man ikke har fått et "forhold" til skuespillerne. Feller du en tåre for peepsa som sprenger i bakgrunnen av..hva med save private ryan? Hadde Romeo and Juliet vært noe spess om skuespillet var på to linjer.. I THINK NOT! MUAHAHAHALOL Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Du får ikke bygd opp skikkelig empati for skuespillerene 7070157[/snapback] Får jeg ikke? 7087483[/snapback] Kanskje u er veldig snill og liker ale? Seriøst, en film er ikke skummel om man ikke har fått et "forhold" til skuespillerne. Feller du en tåre for peepsa som sprenger i bakgrunnen av..hva med save private ryan? Hadde Romeo and Juliet vært noe spess om skuespillet var på to linjer.. I THINK NOT! MUAHAHAHALOL 7129601[/snapback] Er du forfatter? Hvis ikke slår det meg at du burde bli det. Setningene dine er så vanvittig velformulerte samtidig som du briljerer med bruk av avanserte låneord som "u" og "lol". Hvis det er en ting du kan, så er det å argumentere og bruke det norske språk på en særs utmerket måte. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 (endret) En dose humor her og der er da bare morsomt. Det var Steffyboy som begynte Endret 24. oktober 2006 av Jan-Erik Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Og han er faktisk forfatter. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Joa, men jeg vet ikke om jeg skal gjøre det til levebrødet mitt, enda. Så over til topic. Jeg må si at Alien er svært skummel etter mitt syn. De tre andre er bare latterlige, men eneren har virkelig truffet de rette knappene for meg. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Noen som husker Jakten På Nyresteinen? Jeg ble ihverfall sykt redd da jeg så den første gang.. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 The Sixth Sense, The Shining og The Exorcist var skumle. Lenke til kommentar
-Shaq- Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 The Shining, Ring og Villmark når jeg så de, så var de veldig skumle ^^ Lenke til kommentar
Xiphac Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 The Others 7152932[/snapback] Ja den var bra,likte spesielt slutten på filmen veldig godt. Lenke til kommentar
Neon-light Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Vil si de skummleste filmene jeg har sett må være Hellraiser 1-8... Fæle greier Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 skvetter ikke av filmer jeg:/ jeg har det sånn at jeg heller får latterkrampe når det kommer f.eks noe stygt på skjermen:D:P kan høres litt sykt ut men sånn er da jeg xD Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Fritt Villt. Men så ser jeg ikke så mye skumle filmer, da. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 (endret) Bompibjørnene, thats some creepy shit.. Endret 26. oktober 2006 av vargaz Lenke til kommentar
Anira Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 skvetter ikke av filmer jeg:/jeg har det sånn at jeg heller får latterkrampe når det kommer f.eks noe stygt på skjermen:D:P kan høres litt sykt ut men sånn er da jeg xD 7153038[/snapback] Der har du meg også Jeg skvetter nok litt innimellom, det må jeg innrømme, men jeg synes sjelden at filmer er for ekle eller skumle. Det var mange som så stygt på meg når jeg fikk total latterkrampe av Saw II, skjønner ikke hvorfor (Oh! Men når jeg var liten syntes jeg at Congo var litt skummel. Digre, morderiske gorillaer, uuuuh.) Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 ja ler alltid når jeg støkker hater og gjøre det men er litt morsomt blir ikke noe særlig redd når jeg skal sove og når jeg ser filmen men har sett veldig mye som liten men når jeg skal gå rundt ommkging om natta blir jeg pysete.. men noe jeg syntes var merkelig var at jeg syntes Land of the Dead var ekklere enn Saw filmene Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Er mange (digger grøssere) Noen av de beste: - The others - The descent - Villmark - Fritt vilt - The Sixth Sense Og flere Lenke til kommentar
Concubine Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Ondskapen (Svensk) og Villmark. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Mars Attacks fra 1996 Lenke til kommentar
Manx Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Det var da veldig til en sart sjel du var da :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå