Scrim Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 (endret) (Flere som så (The) Ring(u) sent på kveld og flyttet tven ut av rommet? Jeg fikk seriøst ikke sove før jeg visste at jeg ikke hadde tv på rommet.) jeg måtte sitte opp i 2 timer mere for og se en komedie jeg viste var bra , førstegange jeg så the ring , andregangen dama skulle se deg tok jeg meg en lang kjøre tur jeg vill og hive hele tv ut av huset , men det kinesiske orginalen var døll da Hva var så "døll" med den Japanske egentlig? Jeg synes at den japanske er 10 ganger bedre enn den Amerikanske. Jeg likte bla. mer stemningen i den japanske enn den amerikanske. Skjønner godt at veldig mange foretrekker hollywood, for der skal man gjøre så mye ut av en film som mulig, overdrive med div. effekter osv. ta eksemplet med hestene i den amerikanske versjonen, en helt unødvendig scene som ikke bidro noe særlig, filmen hadde klart seg helt fint uten. Jeg gir den japanske terningkast 5 og den amerikanske terningkast 3. Endret 25. november 2004 av Scrim Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Hva var så "døll" med den Japanske egentlig? Jeg synes at den japanske er 10 ganger bedre enn den Amerikanske. Jeg likte bla. mer stemningen i den japanske enn den amerikanske. Skjønner godt at veldig mange foretrekker hollywood, for der skal man gjøre så mye ut av en film som mulig, overdrive med div. effekter osv. ta eksemplet med hestene i den amerikanske versjonen, en helt unødvendig scene som ikke bidro noe særlig, filmen hadde klart seg helt fint uten. Jeg gir den japanske terningkast 5 og den amerikanske terningkast 3. Her er vi bare uenig. Jeg syns ikke noen av filmene er spesiellt god, men Ring var mer skummel enn Ringu, og derfor likte jeg den bedre. Jeg tror hestscenen rett og slett bidro til en uhyggelig stemning, og det var derfor jeg likte filmen. Det virker som det ikke er lov til å foretrekke den nye versjonen av en film for tiden, og at alle skal være så forbasket old-school.. Jaja, jeg holder meg til min mening: Ringu var ikke skummel, The Ring var skummel. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Japseoriginalutgaven av The Ring. Var ganske ung da, men fy så redd jeg ble. Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 hufsa i mummidalen er jo en historie for seg selv, noe mer skremmende for et barnesinn skal en lete lenge etter tror jeg :!: huff, ikke snakk om hufsa . Hilsen en med traumer fra sin barndom, takket være hufsa Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Dæven ja. Nå kom jeg på det også. Var lenge redd en episode med mummitrollet og en rosa sky. Lenke til kommentar
Scrim Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Hva var så "døll" med den Japanske egentlig? Jeg synes at den japanske er 10 ganger bedre enn den Amerikanske. Jeg likte bla. mer stemningen i den japanske enn den amerikanske. Skjønner godt at veldig mange foretrekker hollywood, for der skal man gjøre så mye ut av en film som mulig, overdrive med div. effekter osv. ta eksemplet med hestene i den amerikanske versjonen, en helt unødvendig scene som ikke bidro noe særlig, filmen hadde klart seg helt fint uten. Jeg gir den japanske terningkast 5 og den amerikanske terningkast 3. Her er vi bare uenig. Jeg syns ikke noen av filmene er spesiellt god, men Ring var mer skummel enn Ringu, og derfor likte jeg den bedre. Jeg tror hestscenen rett og slett bidro til en uhyggelig stemning, og det var derfor jeg likte filmen. Det virker som det ikke er lov til å foretrekke den nye versjonen av en film for tiden, og at alle skal være så forbasket old-school.. Jaja, jeg holder meg til min mening: Ringu var ikke skummel, The Ring var skummel. Det var ikke deg den kommentaren var til, det var til ftz-. Jeg synes ingen av dem var noe skumle, men den japanske var mer skummel enn den amerikanske, det synes jeg ihvertfall. En flokk med hester bidro til en skummel stemning? Nah, er ikke enig med det, synes den scenen var ganske så kjedelig. Det er ingen som sier at du ikke får lov til å foretrekke originalen, men det er så irriterende at mange tror at hollywood utgaven kom ut først. Og det er ikke bare med The Ring, nå skal jo Dark Water bli "hollywoodsert", og veldig mange kommer til å tro at det er originalen. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 (endret) Du glemte Ju-On som er blitt ødelagdt av "Buffy tha Vampiah Slayah". Endret 25. november 2004 av Beistet Lenke til kommentar
Scrim Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 (endret) Du glemte Ju-On som er blitt ødelagdt av "Buffy tha Vampiah Slayah". Glemte Ju-on ja, en film jeg dessverre ikke har fått sett enda (hverken originalen eller remaken). Den virker knallbra, så ved først og beste anledning så skal jeg skaffe meg den. Endret 25. november 2004 av Scrim Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Klar over at kommentaren ikke var rettet til meg, jeg tenkte bare at jeg kunne komme med mine meninger om saken. Jeg syns også det er irriterende med folk som spør om LotR er basert på en bok eller tror at The Ring var først, men jeg syns det er like irriterende med folk som klager på meg fordi jeg liker en remake bedre, eller fordi jeg foretrakk filmatiseringen av en bok framfor selve boken. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Tja, nå blir jeg ikke så veldig skremt av filmer, skulle ønske de greide å skremme meg litt mer. Men The Blair Witch Project og Ringu er noen filmer som er litt skremmende. Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 The Ring har jeg hatt liggende i ett år nå og ikke tort å se den Ikke en film, men Twin Peaks er det skumleste jeg har sett. Det kan ha sammenheng med at jeg så den som 12 åring første gang, og scenene med Bob henger fortsatt i meg. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Apropos Twin Peaks... Når kommer 2. sesong på DVD? Lenke til kommentar
Njål Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Apropos Twin Peaks... Når kommer 2. sesong på DVD? Skulle vært ute i R2 i høst, men lagt på is til høsten '05, for å koordineres med utgivelser i resten av verden (primært R1, der de som har rettighetene fram til årsskiftet ikke syntes det var noen vits i å bruke tid og penger på noe de bare kunne selge i et år eller to). Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Var lenge redd en episode med mummitrollet og en rosa sky. Den var også alvorlig ukoselig, husker ike hvorfor lenger Lenke til kommentar
Pels Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 The Toxic Avenger er en av de grusomste. The Cradle of Fear. ikke lurt å se på disse filmene:p --- The Thing og Silverbullet derimot.. Lenke til kommentar
Winters Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 The Blair Witch Project (blir til og med redd av å se menyen på DVD'en...)The Texas Chainsaw Massacre (orginalen) Signs Signs? Haha Min favoritt er Stanley Kubrick(?) sin The Shining Lenke til kommentar
Inc Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Delt førsteplass til The Ring og The Shining The Shining! Pøh.. Jack viser oss bare hvordan man håndtere en øks. Dette er video manualen på hvorden man skal bruke slikt utstyr. Ps! dette er filmen som ligger på pappas verksted Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 All work and no play makes Jack a dull boy. All work and no play makes Jack a dull boy. All work and no play makes Jack a dull boy. All work and no play makes Jack a dull boy. All work and no play makes Jack a dull boy. All work and no play makes Jack a dull boy. All work and no play makes Jack a dull boy. All work and no play makes Jack a dull boy. All work and no play makes Jack a dull boy. All work and no play makes Jack a dull boy. All work and no play makes Jack a dull boy. All work and no play makes Jack a dull boy. All work and no play makes Jack a dull boy. All work and no play makes Jack a dull boy. All work and no play makes Jack a dull boy. All work and no play makes Jack a dull boy. All work and no play makes Jack a dull boy. All work and no play makes Jack a dull boy. All work and no play makes Jack a dull boy. All work and no play makes Jack a dull boy. All work and no play makes Jack a dull boy. All work and no play makes Jack a dull boy. All work and no play makes Jack a dull boy. All work and no play makes Jack a dull boy. All work and no play makes Jack a dull boy. All work and no play makes Jack a dull boy. All work and no play makes Jack a dull boy. All work and no play makes Jack a dull boy. All work and no play makes Jack a dull boy. All work and no play makes Jack a dull boy. All work and no play makes Jack a dull boy. All work and no play makes Jack a dull boy. All work and no play makes Jack a dull boy. All work and no play makes Jack a dull boy. All work and no play makes Jack a dull boy. All work and no play makes Jack a dull boy. 1 Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Den skumleste filmen jeg har sett er Villmark, og det sier vel sitt.. Kanskje jeg skal begynne å se litt skrekkfilmer? Har Blairwitch Project 1 og 2 liggende på Harddisken ihvertfall... Lenke til kommentar
Kilko Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 The Eye - Fytti katta hvor skremt jeg ble, måtte ta dyna flere ganger over hodet for å ikke se, men det hjalp ikke mot lyden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå