Grievdus Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 syns saw er ganske skummel Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 The Sixth Sense er jo ganske creepy til tider. Se den når det er mørkt og kaldt. Den scenen med jenta i "hytten" er alltid et punkt hvor jeg har lyst til å slå av filmen. ^^ Lenke til kommentar
Thorvis Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Halloween er helt klart den skumleste filmen jeg noen gang har sett! Lenke til kommentar
Anira Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Thir13en Ghosts Så den når den kom ut, måtte gå hjem rett etter jeg hadde sett den. Klokka var rundt 12 og det var mørkt ute. Aldri vært så redd før 7032995[/snapback] Aaah, elsker den filmen. Jeg elsker skrekkfilmer, men kommer ikke på noen som har festet seg som virkelig skremmende. Eneste må være da jeg som seksåring insisterte på å se Braindead med mamma og storesøsteren min, og de skremte livsskiten ut av meg 5 minutter inn i filmen. (De trodde jeg lo, jeg gråt, de fikk dårlig samvittighet da de skjønte det, hehe!) Har fortsatt ikke sett den Lenke til kommentar
Biera Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 De Dødes Tjern er en film fra 1958. Det er begrenset hvor skumle så gamle filmer kan bli. Vel, The Haunting fra 1963 er en av de tre mest skumle filmer jeg har sett. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 ...And the two other being...? Lenke til kommentar
Brukernavn_i_bruk Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Jeg har sneke meg til og sett de skummleste da jeg var liten.. husker ikke noe serlig av det men synes ikke nøvendig vis at "kveppe" filmer er skummlest det er de du tenker på de som setter spor. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Kan du forklare hva en "kveppefilm" er? Alrdi hørt utrykket. Lenke til kommentar
Super-E Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Den skumleste filmen jeg har sett er The Grudge. Jeg har alltid elsket skumle filmer og sett maange siden jeg var lita,helt til the grudge. Jeg sov med lyset på og ble redd svarte katter og små gutter(!) i lang tid framover. Siden har jeg styrt unna de fleste skumle filmene som har kommet,siden jeg enda ikke føler meg helt trygg om natten. Ser at toeren kommer nå også,og traileren alene gir meg flashback så jeg styrer unna. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 (endret) Motorsagmasakeren/Texas Chainsaw Massacre er en god kandidat fra min side, den er både skummel og ekkel. Har sett en del andre også f.eks. Hostel, men den er ikke spesielt skummel, mest ekkel. Endret 10. oktober 2006 av Termometer Lenke til kommentar
Perazzi Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 The Shining, uten tvil... Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Det skumleste ever er mods hevn i mørke netter, ikke se den filmen... Den er så rå at flere måtte ta en ukes ferie fra forum etterpå.. ps. mye søppel fjernet. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Det skumleste ever er mods hevn i mørke netter, ikke se den filmen...Den er så rå at flere måtte ta en ukes ferie fra forum etterpå.. ps. mye søppel fjernet. 7044509[/snapback] hva er linken til den filmen ville gjerne ha tatt en ukes ferie fra 3 forum medlemmer (men skal ikke nevne navn da) Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Siden jarmo slettet mitt innlegg, skriver jeg det på nytt: Kan du forklare hva en "kveppefilm" er? Alrdi hørt utrykket. 7037824[/snapback] Å "kveppe" betyr vel å skvette, så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Skvettefilmer er jo barnemat i forhold til de filmene som er psykotiske og virkelig klistrer seg til hjernen din og lar deg sitte igjen med fantasier. Nå har jeg ikke sett så utrolig mange men slike filmer som: "The Exorcist, The Shining, The Ring, Grudge, Blair Witch," osv. Selvfølgelig veldig individuelt. Tror forresten jeg trenger terapi etter å ha sett den første der på kino når jeg var 15. Ja, jeg måtte bare nevne det, igjen. Det er noe med halvt oppråtnede uskyldige jenter som gliser til deg som er ganske freaky. Sleng på en suppe av bra lyder og musikk så er du i gang. Originale texas chainsaw massacre tror jeg også ikke er så aller verst. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Hostel ..Og jeg trodde Saw dro den langt.. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Herregud hvor redd jeg ble da"Fryktens Sommer 2" ble sendt på TV en sen vinterdag for lenge siden. Jeg var liten gutt, og MÅTTE bare følge med.. Skulle ikke gjort det altså.. I sluttscenen når dama lukker opp skapet på badet, pusser tennene og lukker igjen skapet, og BØ der står det en mann bakc henne! Tror jeg felte en liten tåre.. Lenke til kommentar
frontflip Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Lå han ikke under senga da? Tør ikke sjekke though=P Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Den skumleste filmen jeg har sett er Fritt Vilt, så den nettopp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå