Panic Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 The Blair Witch Project (blir til og med redd av å se menyen på DVD'en...)The Texas Chainsaw Massacre (orginalen) Signs 3179757[/snapback] lol Signs!! den ække skummel i det hele tatt. det er jo 12 års aldersgrense og ikke noe grøsser eller skrekk film, så hvorfor er den skummel syns du?? 6939439[/snapback] Spørs hvor gammel du er da! Jeg så den i 13-års alderen og jeg ble ganske så skremt skal jeg si deg Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Twins of Evil (1971) Skremte livet av meg som 11 åring. Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 (endret) Det må nok vær Hostel.Au Endret 26. september 2006 av SirHenrik Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 (endret) Syntes Alien-serien er skummel! Endret 26. september 2006 av Zande Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Alien og Psycho 6942921[/snapback] alien ække skummel, bare no helt for jævelig blodig Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Alien og Psycho 6942921[/snapback] alien ække skummel, bare no helt for jævelig blodig 6942985[/snapback] Så den når jeg var bitteliten, nå er nesten ingen skrekkfilmer skumle mer. Mest pga jeg har sett haugevis av dem, og bare vet hva som kommer til å skje. Lenke til kommentar
clinton Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 dere som sier hostel var så skummel..hvilken sene tenker dere på da?? var jo ikke en eneste skummel sene i den filmen..bare mye psycho slakting.og det er jo på ingen måte skummelt..bare ekkelt og se. Lenke til kommentar
Hattifnatt Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Kan ikke si jeg har sett så mange skrekkfilmer i mitt liv, siden det meste skremmer meg. De jeg husker var skumlest må være "The ring", "Freddy vs Jason" og "1 ubesvart anrop" Lenke til kommentar
edds Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 dere som sier hostel var så skummel..hvilken sene tenker dere på da?? var jo ikke en eneste skummel sene i den filmen..bare mye psycho slakting.og det er jo på ingen måte skummelt..bare ekkelt og se. 6943935[/snapback] Vel, jeg synes stemningen i filmen var relativt skummel. Konseptet og - serlig hvis du tenker på at dette er inspirert av ekte hendelser. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Det må nok vær Hostel.Au 6942886[/snapback] Ville ikke akkurat si at den er skummel, men sinnsyk og ekkel er den ... Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Etter å ha sett "The Dark" satt jeg igjen med en guffen følelse som ingen annen film har gitt meg. Den hadde litt mer an bare "Bø momentet". "The Grudge" har også noen skumle sider. Den busscenen resulterte i at sørlandschipsen ble gjevnt spredd over hele sofaen Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 De to værste filmene jeg har sett (skummel?) er Hostel og The Texas Chainsaw Massacre (2003) Lenke til kommentar
Roug Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 one two, Freddy?s coming for you - three four, better lock your door - five six, grab your crucifix - seven eight, better stay up late - nine ten, never sleep again... Nightmare On Elmstreet, og blarewitch project er nok de eneste filmene jeg kan si jeg synes er skummle.. Blir ikke så lett skremt, og får mareritt av sånt Lenke til kommentar
Datacalibel Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Til trådstarter : Kunne du ikje ha laget en avstemmnig på dette `? Hadde vert litt kult, he vel fått mange tips nå ;P Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Med tanke på at han var sist aktiv 06/09-2006, tror jeg ikke han er så klar for det. Dessuten må en moderator lage pollen. Lenke til kommentar
Coooper Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Ble skremt av Villmark første gangen, men den er egentlig ikke så skummel, har bladd gjennom her, og sett nesten bare snakk om The Ring og The Grudge, merkelig at ingen har snakka om Hide And Seek! den synes jeg var skummel...*grøss* Mvh CooPeR Lenke til kommentar
Tobe__ Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Ju-On (Original versjonen til The Grudge). En av få filmer som virkelig har satt sine spor. Stemningen i den filmen er i en klasse for seg! Filmen griper deg fra første stund og tviholder deg helt til slutten. Ekkle scener (spesielt den med venninnene til hun som hadde vært i huset.. Får frysninger bare jeg tenker på den...) Amerikansk versjon, ta deg en bolle! The Ring synes jeg var skuffende. Hadde hørt fra MANGE at det var "den skummleste filmen i filmhistorien", og at jeg kom til å dø hvis jeg så den. Vel, jeg kan ikke si jeg bli imponert. Det var ei god stemning i filmen, men den bygde seg opp til noe som aldri skjedde. Scenen med jenta som kom ut av TV'en ble for dumt etter min smak. Det skal sies at jeg ikke har sett Ringu, men det skal jeg gjøre så fort jeg får sjansen, for å se om amerikanerene har prestert å ødelegge nok en film. Ser folk nevner Hostel og Hills Have Eyes. Disse filmene var jo bare genialt syke, og virker som at de var laget mer for å gjøre folk kvalme enn å skremme. Hvordan folk kan bli skremt av Signs er meg en gåte, men folk er da forskjellig Lenke til kommentar
yuo are smart Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Thir13en Ghosts Så den når den kom ut, måtte gå hjem rett etter jeg hadde sett den. Klokka var rundt 12 og det var mørkt ute. Aldri vært så redd før Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 The Blair Witch Project (blir til og med redd av å se menyen på DVD'en...)The Texas Chainsaw Massacre (orginalen) Signs 3179757[/snapback] lol Signs!! den ække skummel i det hele tatt. det er jo 12 års aldersgrense og ikke noe grøsser eller skrekk film, så hvorfor er den skummel syns du?? 6939439[/snapback] lol WoW! Den ække et bra spill i det hele tatt. Det er jo 12 års grense ikke en FPS eller RTS spill, så hvorfor spiller du det?? Smak og behag, vet du vel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå