Batnobbit Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Husker da jeg var liten når jeg ble vettskremt av hufsa på mummitrollet hadde mareritt men de hvite lange folka var jo også dritt skumle....men det glise til hufsa *grøss* Lenke til kommentar
Swome Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Husker da jeg var liten når jeg ble vettskremt av hufsa på mummitrollet hadde mareritt men de hvite lange folka var jo også dritt skumle....men det glise til hufsa *grøss* 6736634[/snapback] Hufsa er ikke til å spøke med nei. Fikk meg alltid til å holde meg foran øynene.. *brr* Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Merkelig at noen synes The Grudge var verre enn The Ring, hvordan kan man bli skremt av det ene men ikke det andre akkurat der? Har vel litt med omgivelsene og gjøre også tenker jeg? Selv synes jeg den amerikanske versjonen av The Ring var ganske skummel, ja. 3603957[/snapback] Det er vel fordi at noen ting ikke skremmer en. Jeg f.eks ble vanvittig skremt når han lille gutten plutselig sto siden av senga. Men jeg blir ikke skremt av at noe kommer ut av TVn fordi for meg er dette umulig, men at noe kan ha kommet seg igjennom vegger, og står inne i soverommet er veldig realistisk. Det som irriterer meg litt er på slutten når hu dama kryper over Gellar, så klarer hun ikke bruke litt vold! Lenke til kommentar
kokos Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Ikke noe tvil... Blair witch prosject! Jeg så den da jeg var elleve eller noe sånt, og kompisen min overbeviste meg om at den ikke var skummel, siden det ikke var noe blod. Dessuten gikk jeg i den tro om at det var sant, helt til jeg var 14 år og leste en artikkel om filmen. Tenk om jeg kunne lest den litt før...Den filmen ødela en hel sommerferie. Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 The Shining, så bare noen få scener men fikk mange ekle mareritt av den... var vel rundt 10 år når jeg så den Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Jeg og ei veninne har tenkt å se skrekkfilm på fredag.. Noen som har forslag? Jeg har veldig lyst til å se de dødes tjern, men er den veldig skummel? noen som har to veldig skumle filmer å anbefale? Jeg håper selvfølgelig at De Dødes Tjern er en av dem:) Lenke til kommentar
clinton Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Amytiville horror eller hvordan det skrives var skummel,samme med the hills have eyes.Hostel er ikke skulle.bare syk film.texax chainsaw massacre var skummel.Tror de 3 maa vaare de skumleste. Lenke til kommentar
Joachricar Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 The shining må det vel bli. Ellers var hufsa ganske så skummel da jeg var liten Lenke til kommentar
hightow Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 The Descent. Jeg tror nesten ikke jeg vil se den en gang til... Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Blair Witch Prodject Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 House of Wax får en til å skjelve litt der man sitter.. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Jeg og ei veninne har tenkt å se skrekkfilm på fredag.. Noen som har forslag? Jeg har veldig lyst til å se de dødes tjern, men er den veldig skummel? noen som har to veldig skumle filmer å anbefale? Jeg håper selvfølgelig at De Dødes Tjern er en av dem:) 6852137[/snapback] De Dødes Tjern er en film fra 1958. Det er begrenset hvor skumle så gamle filmer kan bli. Jeg ville heller gått for Aliens, The Eye, The Shining eller The Omen (1976)/The Omen (2006) (kommer 17.10 på DVD) hvis hensikten skal være å bli skremt. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 House of Wax får en til å skjelve litt der man sitter.. 6856386[/snapback] Jeg skalv litt da Hilton ble drept. Skalv av glede. Det var derfor jeg så den filmen, fordi jeg ville se Hilton dø. Filmen er nesten verd pengene i og med at Hilton dør i den. Jeg får orgasme bare å snakke om at Hilton dør... Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Halloween som guttunge. Jeg og søskenbarnet mitt satt og skjalv, vi måtte hente puter og legge dem forann øynene nesten hver gang themet startet opp og Michael Myers entret tven. Værste jeg har hvert med på omtrent, filmatisk sett. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 The Descent. Jeg tror nesten ikke jeg vil se den en gang til... 6855240[/snapback] Synes den bar var bråkete jeg :!: Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 House of Wax får en til å skjelve litt der man sitter.. 6856386[/snapback] Evig kos den scenen der Hilton blir drept, klart en av filmens beste (selv om den har et par til gode dødsscener). Filmen i seg selv er jo enormt dårlig, men fine dødsfall og skader veier opp for min del. Lenke til kommentar
Panic Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 (endret) The Descent, Villmark og The Ring (Remake) er vel det skumleste jeg har sett i nyere tider. Signs, Blair Witch og House On Haunted Hill var skumle da jeg så de på kino for lenge siden! Av gamle filmer jeg har sett er The Shining, De dødes Tjern og Poltergeist ganske skumle! Endret 14. september 2006 av Mobilfriken Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Villmark nei det var elendig Th ring remake den var bare spennende ike skummel Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Musikken i The shining tar jo kaka. Creeeeeepy Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 The Blair Witch Project (blir til og med redd av å se menyen på DVD'en...)The Texas Chainsaw Massacre (orginalen) Signs 3179757[/snapback] lol Signs!! den ække skummel i det hele tatt. det er jo 12 års aldersgrense og ikke noe grøsser eller skrekk film, så hvorfor er den skummel syns du?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå