Gå til innhold

Skumleste film dere har sett?

trolltolv

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Husker da jeg var liten når jeg ble vettskremt av hufsa på mummitrollet hadde mareritt :grin: men de hvite lange folka var jo også dritt skumle....men det glise til hufsa *grøss*

6736634[/snapback]

Hufsa er ikke til å spøke med nei. Fikk meg alltid til å holde meg foran øynene.. *brr*

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Merkelig at noen synes The Grudge var verre enn The Ring, hvordan kan man bli skremt av det ene men ikke det andre akkurat der? Har vel litt med omgivelsene og gjøre også tenker jeg?

Selv synes jeg den amerikanske versjonen av The Ring var ganske skummel, ja.

3603957[/snapback]

Det er vel fordi at noen ting ikke skremmer en.

Jeg f.eks ble vanvittig skremt når han lille gutten plutselig sto siden av senga. Men jeg blir ikke skremt av at noe kommer ut av TVn fordi for meg er dette umulig, men at noe kan ha kommet seg igjennom vegger, og står inne i soverommet er veldig realistisk.

Det som irriterer meg litt er på slutten når hu dama kryper over Gellar, så klarer hun ikke bruke litt vold!

Lenke til kommentar

Ikke noe tvil... Blair witch prosject! :( Jeg så den da jeg var elleve eller noe sånt, og kompisen min overbeviste meg om at den ikke var skummel, siden det ikke var noe blod. Dessuten gikk jeg i den tro om at det var sant, helt til jeg var 14 år og leste en artikkel om filmen. Tenk om jeg kunne lest den litt før...Den filmen ødela en hel sommerferie. :hrm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm

Jeg og ei veninne har tenkt å se skrekkfilm på fredag..

Noen som har forslag? Jeg har veldig lyst til å se de dødes tjern, men er den veldig skummel? noen som har to veldig skumle filmer å anbefale? Jeg håper selvfølgelig at De Dødes Tjern er en av dem:)

Lenke til kommentar
Jeg og ei veninne har tenkt å se skrekkfilm på fredag..

Noen som har forslag? Jeg har veldig lyst til å se de dødes tjern, men er den veldig skummel? noen som har to veldig skumle filmer å anbefale? Jeg håper selvfølgelig at De Dødes Tjern er en av dem:)

6852137[/snapback]

De Dødes Tjern er en film fra 1958. Det er begrenset hvor skumle så gamle filmer kan bli. Jeg ville heller gått for Aliens, The Eye, The Shining eller The Omen (1976)/The Omen (2006) (kommer 17.10 på DVD) hvis hensikten skal være å bli skremt.

Lenke til kommentar

The Descent, Villmark og The Ring (Remake) er vel det skumleste jeg har sett i nyere tider.

Signs, Blair Witch og House On Haunted Hill var skumle da jeg så de på kino for lenge siden! :cry:

Av gamle filmer jeg har sett er The Shining, De dødes Tjern og Poltergeist ganske skumle!

Endret av Mobilfriken
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
The Blair Witch Project (blir til og med redd av å se menyen på DVD'en...)

The Texas Chainsaw Massacre (orginalen)

Signs

3179757[/snapback]

lol Signs!! den ække skummel i det hele tatt. det er jo 12 års aldersgrense og ikke noe grøsser eller skrekk film, så hvorfor er den skummel syns du??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...