Isbilen Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Exorcisten. Ingen over, ingen ved siden. Lenke til kommentar
guardianpegasus Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Det er et eller annet skikkelig ekkelt med småjenter i horror filmer... særlig de i svart hvitt som kryper ut av tv skjermen... og du ser den på mørkeste vinteren klokka 3 om natta alene. Da ble jeg faktisk littegrann redd hehe Ellers husker jeg at Ghost Busters var temmelig skummel... da var jeg 4 Lenke til kommentar
Swome Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Skumleste eg har sett er vel The Shining. Har ikke sett så mange skumle filmer, er ikke akkurat favorittsjangeren min. Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Ahem...Skumleste hit til er HOSTEL! masse pene scener med stikksag, vinkelsliper, drill og skalpell men altså 20 års grense... 6729314[/snapback] Er det igang med det tullet om 20 års grense igjen? Lenke til kommentar
GtReBra Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 (endret) En brødrene dal og spektralsteinene episode. Husker ikke alt nå, men var ett (eller flere?) bilder som noen så ut av, så du så øynene bevege seg. Blei drit redd når den gikk på TV. Satt i ei mørk kjellerstue med masse bilder av menesker. Etter den var ferdig satt jeg å så på bildene en lang stund i frykt for at det var noen bak veggen. Endret 23. august 2006 av GtReBra Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Noen som har sett De Dødes Tjern? Skal vistnok være mad skummel. Går på tirsdag på nrk kl. 00.15. Har ikke sett den men skal gjøre det på tirsdag Lenke til kommentar
AlfSimen Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Ble skikkelig skremt av Villmark på kino. Hadde angst for røde kjoler og gassmasker i lang tid etter å ha sett den! Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Var lenge redd en episode med mummitrollet og en rosa sky. Den var også alvorlig ukoselig, husker ike hvorfor lenger 3195194[/snapback] Den har jeg på video ^^ Likte den episoden jeg... Hufsa er alltid kjekk å se på ¨^ Lenke til kommentar
edds Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 De derre lange, hvite jævlene som bor i kjellern til Mummifamilien er det skumleste jeg har sett. Jeg var riktignok noe ung, men allikevel. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Saw.... også en del filmer jeg så når jeg var alt for ung til å se grøssere. Godt festet i sjelen enda. *grøss* Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 (endret) Tja, har sikkert svart i denne tråden før... De eneste filmene jeg synes var skumle er: Event Horizon (så den i forgårs, mye av det skumle henger igjen fra da jeg så den som trettenåring for 8 år siden ) The Exorcist (så den på kino for noe år siden, greide å leve meg skikkelig inn i filmen hehe) The Descent var helt ok skummel, men mest kveppescener og ikke direkte skummel. Har egentlig ikke greid å leve meg inn i noen andre skrekkfilmer enn dette, de andre er bare morsomme og underholdende. Endret 24. august 2006 av SBS Lenke til kommentar
Svankmajer Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 De derre lange, hvite jævlene som bor i kjellern til Mummifamilien er det skumleste jeg har sett. Bøøøøh... S, Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Villmark, ser ikke mange skrekkfilmer som en del av dere sikkert forstår Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 De derre lange, hvite jævlene som bor i kjellern til Mummifamilien er det skumleste jeg har sett. Jeg var riktignok noe ung, men allikevel. 6731915[/snapback] Bor de i kjelleren? Trodde de bodde på en eller annen øy. Mener å huske at de heter Hattifnatter eller noe i den duren. Viss det er noe som er skummelt i Mummidalen, så er det Hufsa. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 De bor på en øy, kan være enig i at det er uuutrolig skummelt Lenke til kommentar
fAight Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Poltergeist - første grøsseren som ga meg mareritt. Var tross alt bare 5-6 år. Saw-filmene er ikke så veldig skumle, men jeg takler rett og slett ikke de groteske-scenene! Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Så en film for en del år siden. Den handlet om noen unger med blå øyne og blondt hår som kunne styre tankene til andre mennesker. Den var bra skummel. Noen som vet hva den heter. Husker de fikk en dame til å stappe neven sin i en gryte med kokende vann. Og mener en gikk utfor et stup. Og når politiet kom og skulle ta de endte det med at de gikk løs på hverandre i stedet. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Saw-filmene er ikke så veldig skumle, men jeg takler rett og slett ikke de groteske-scenene! 6734778[/snapback] Hihi, klarer du ikke å leve opp til avataren? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Så en film for en del år siden. Den handlet om noen unger med blå øyne og blondt hår som kunne styre tankene til andre mennesker. 6734820[/snapback] Kan det være Village of the Damned du tenker på? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 De derre lange, hvite jævlene som bor i kjellern til Mummifamilien er det skumleste jeg har sett. Jeg var riktignok noe ung, men allikevel. 6731915[/snapback] Bor de i kjelleren? Trodde de bodde på en eller annen øy. Mener å huske at de heter Hattifnatter eller noe i den duren. Viss det er noe som er skummelt i Mummidalen, så er det Hufsa. 6734724[/snapback] Jeg er rimelig sikker på at de bor på en øy og er relativt keene på å ta barometeret til muumipappa/hemulen. For en episode: Klimakset i toppen av en slags stang er noe av det største i filmhistorien! :!: Husker at jeg så en del på muumi, det er så herlig absurd og surrealistisk at jeg fortsatt synes det har en viss sjarm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå