Gå til innhold

Skumleste film dere har sett?


trolltolv

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En brødrene dal og spektralsteinene episode. Husker ikke alt nå, men var ett (eller flere?) bilder som noen så ut av, så du så øynene bevege seg. Blei drit redd når den gikk på TV. Satt i ei mørk kjellerstue med masse bilder av menesker. Etter den var ferdig satt jeg å så på bildene en lang stund i frykt for at det var noen bak veggen.

Endret av GtReBra
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm

Noen som har sett De Dødes Tjern? Skal vistnok være mad skummel. Går på tirsdag på nrk kl. 00.15. Har ikke sett den men skal gjøre det på tirsdag :D

Lenke til kommentar

Tja, har sikkert svart i denne tråden før... De eneste filmene jeg synes var skumle er:

 

Event Horizon (så den i forgårs, mye av det skumle henger igjen fra da jeg så den som trettenåring for 8 år siden :p)

The Exorcist (så den på kino for noe år siden, greide å leve meg skikkelig inn i filmen hehe)

 

The Descent var helt ok skummel, men mest kveppescener og ikke direkte skummel.

 

Har egentlig ikke greid å leve meg inn i noen andre skrekkfilmer enn dette, de andre er bare morsomme og underholdende.

Endret av SBS
Lenke til kommentar
De derre lange, hvite jævlene som bor i kjellern til Mummifamilien er det skumleste jeg har sett.

 

 

Jeg var riktignok noe ung, men allikevel. :p

6731915[/snapback]

 

Bor de i kjelleren? Trodde de bodde på en eller annen øy. Mener å huske at de heter Hattifnatter eller noe i den duren. Viss det er noe som er skummelt i Mummidalen, så er det Hufsa.

Lenke til kommentar

Så en film for en del år siden. Den handlet om noen unger med blå øyne og blondt hår som kunne styre tankene til andre mennesker. Den var bra skummel. Noen som vet hva den heter. Husker de fikk en dame til å stappe neven sin i en gryte med kokende vann. Og mener en gikk utfor et stup. Og når politiet kom og skulle ta de endte det med at de gikk løs på hverandre i stedet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm

:blush:

De derre lange, hvite jævlene som bor i kjellern til Mummifamilien er det skumleste jeg har sett.

 

 

Jeg var riktignok noe ung, men allikevel. :p

6731915[/snapback]

 

Bor de i kjelleren? Trodde de bodde på en eller annen øy. Mener å huske at de heter Hattifnatter eller noe i den duren. Viss det er noe som er skummelt i Mummidalen, så er det Hufsa.

6734724[/snapback]

Jeg er rimelig sikker på at de bor på en øy og er relativt keene på å ta barometeret til muumipappa/hemulen. For en episode: Klimakset i toppen av en slags stang er noe av det største i filmhistorien! :!:

 

Husker at jeg så en del på muumi, det er så herlig absurd og surrealistisk at jeg fortsatt synes det har en viss sjarm.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...