Gå til innhold

Skumleste film dere har sett?


trolltolv

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som har sett Stephen Kings Rose Red? Skal visst være ganske skummel.

5774926[/snapback]

 

Jeg har sett den, og det er en av ytterst få filmer som fått meg til å grøsse litt siden jeg var 10 år. Anbefales.

 

The grudge, the ring o.l ligger nærmere komedie enn grøsser i mine øyne.

 

Alien er også bra.

Lenke til kommentar
Den skumleste filmen jeg har sett må være Villmark, har sett mange andre skumle filmer, men de har liksom ikke satt noen spor ;)

6197841[/snapback]

 

Villmark er skummel? rart nok syntes jeg ikke den var det.

Men husker jeg så blair witch project når jeg gikk på ungdommskolen.

Det er den skumleste filmen jeg har sett!

Lenke til kommentar
Noen som har sett Stephen Kings Rose Red? Skal visst være ganske skummel.

5774926[/snapback]

 

Jeg har sett den, og det er en av ytterst få filmer som fått meg til å grøsse litt siden jeg var 10 år. Anbefales.

 

The grudge, the ring o.l ligger nærmere komedie enn grøsser i mine øyne.

 

Alien er også bra.

6199245[/snapback]

 

Folk som seriøst mener at The Ring er skummel kan ikke ha sett mange grøssere. :p Det er ingenting skummelt med en video som dreper folk.

Endret av superseven
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm
Folk som seriøst mener at The Ring er skummel kan ikke ha sett mange grøssere. :p Det er ingenting skummelt med en video som dreper folk.

6200885[/snapback]

 

Vel, da kan vel du fortelle oss hva som er skummelt da?

Lenke til kommentar
Folk som seriøst mener at The Ring er skummel kan ikke ha sett mange grøssere. :p Det er ingenting skummelt med en video som dreper folk.

6200885[/snapback]

 

Du kan jo ikke bestemme det da, det er opp til hver enkelt person og si hvilken film de syntes er den skumleste de har sett. Hvis noen syntes at "The Ring" filmene var noen av de, så la dem syntes det da :yes:

Jeg for min del syntes ikke at de var så skummle :p

Lenke til kommentar

Hmm, The Ring 1 & noe av 2.

 

Syns forøvrig det finnes to forskjellige typer skrekkfilmer, det er de som satser på å skremme ved bruk av høy musikk og folk som dukker opp fra ingensteder (Scream osv), og så er det filmer som The Ring, hvor filmskaperne bruker til som de veit skremmer mennesker - sånn synes jeg det er i alle fall. Sistnevnte er de beste. :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

*Bump*

 

Ôdishon satt en støkk i meg. Den er ikke direkte skummel på samme måte som det jeg forbinder med andre filmer fra skrekk- og thrillersjangeren. Sitter igjen med en redd følelse etter filmen er slutt, på samme måte jeg satt igjen med en tom og deprimert følelse etter å ha sett "Requiem for a dream"

Lenke til kommentar

Er glad i skrekkfilmer, og liker best den typen hvor filmskaperne bruker elementer fra hverdagen og sinnet til mennesker, ting de vet skremmer. Den ekle følelsen du får der er mye verre enn å skvette når en gærning med slakterkniv hopper ut av en busk. :p

 

Jeg liker The Shining, Blair Witch Project (den første..) og Saw. Saw er deilig grotesk! :D

Lenke til kommentar

Villmark pga. jeg var 11 da jeg såg den. Den var skummel(vertfall da). Husker jeg såg den hos en buddy, i mørkt rom, høy lyd og dør bak meg rett ut i skogen :scared: Ellers har jeg ikke blitt spesiellt skremmt av filmer jeg har sett i senere tid.

 

Edit: Husker og jeg var livredd for å gå alene i mørket en lang stund etter den filmen :p

Endret av sjur166
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...