Gå til innhold

Skumleste film dere har sett?


trolltolv

Anbefalte innlegg

signs har også en virkelighetstro handlig.

jeg tror at det finnes intelligent live i verdenssrommet, (foruten om meg) og at de lett kunne ha angrepet.

 

det er bra historie og bra effekter.

 

blir ikke redd av skrekkfilmer, foruten av the grudge. som var på grunn av den høye lyden på kinoen. Holdt ikke for øyenene, men ørene. Kjempehøyt, som da gjør det litt ekkelt.

 

Men til slutt er signs den beste/skumleste filmen jeg vet om. (ikke beste film i verden, men i den sjangeren)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Blir ikkje så lett skremt egentlig, må i allefall sitte heilt åleien, midt på natta, med skikkelig ruskevær ute.

 

The Grudge såg eg på kino, men heile opplevelsen vart ødelagt av ein stakkar som satt bak meg. Han kvapp heilt enormt under eine scena, og skreik til. Alle begynte å le, og eg klarte ikkje å slutte, så vart berre tull med den filmen.

 

Syns egentlig IT, basert på bok av Stephen King, var ganske skummel, heilt fram til slutten i allefall, for det vart litt useriøst. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm

Jeg fikk en støkk av den amerikanske versjonen av The Ring. Egentlig tror jeg at det er den filmen jeg ahr blitt mest skremt av både da jeg så den og i ettertid. Synes filmen hadde en veldig ubehagelig stemning absolutt hele tida.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm

Kom til å tenke på noe nå akkurat, den filmen jeg har blitt mest skremt av noensinne må være The Texas Chainsaw Massacre. Grunnen til dette må ha vært at jeg så den da jeg var 6 :D

Lenke til kommentar
signs er ikke skummel, bare ekkel. spesielt på bursdagen i Mexico. Skumleste filmen jeg kan huske på å ha sett er the grudge, første gangen jeg har hylt på en kino :)

6181372[/snapback]

 

Jeg hylte også. Av latter. :wee:

 

Men seriøst, at folk synes The Grudge er bra horror altså. Alt er jo så ekstremt forutsigbart (ja, faktisk MEr forutsigbart enn i alle andre amerikanske horrofilmer!). Dessuten ser jo alt så elendig ut! Ungen i skapet, for eksempel, så jo ut som at de hadde skaffa sminken på Brio. :ermm:

 

Synes egentlig ingen amerikanske horrorfilmer er gode, jeg, men til å være horror, synes jeg Blair Witch var litt kul. Artig å se at noen folk bare kan dra med seg et kamera inn i en skog, filme litt hylig, og tjene grovt mye penger på det. ^^

Lenke til kommentar

Husker jeg så "It" når jeg var ganske ung. Kan ikke si jeg har syntes at klovner var like artige etter jeg så den. Så også Blair Witch Project i en ung alder, men jeg tror det var forventningene som gjorde at jeg ble skremt. Får liksm ikke den samme feelingen når jeg ser den nå. Om det er snakk om den beste skrekkfilmen, må jeg si "Villmark". Utrolig bra stemning over hele filmen, pluss at man kan finne samme "setting" i mesteparten av Norge.

Lenke til kommentar

The shining, gjennomført ekkel film uten at man blir skremt pga lyden blir drit høy og ett ekkelt bilde spretter inn i skjermen.

 

The descent var skikkelig skummel.

 

The ring (Amerikans verison) var skummel.

 

 

The grudge var en vits, eneste gangen jeg kvakk til litt var når det ansiktet kom på bussen, men filmen var for min del lite skummel.

 

Og dere som nevnte signs: http://www.thebestpageintheuniverse.net/c.cgi?u=signs

Dere har sikkert lest den før, men den der er altids morro :)

Lenke til kommentar

Litt OT, men for dei som syns Signs var skummel/spennande, og samtdig trur på utenomjordisk liv, burde virkelig sjekke ut KORNSIRKLER-visittkort fra det ukjente.

Riktig nok ein dokumentar, men eg fikk frysninger i heile kroppen når eg såg den på TVNorge. Den er jo ikkje skummel på noken måte, men 100 ganger bedre enn Signs.

 

Satse på at den kjem på TVNorge igjen. :yes:

Endret av Antipop
Lenke til kommentar
Jeg fikk en støkk av den amerikanske versjonen av The Ring. Egentlig tror jeg at det er den filmen jeg ahr blitt mest skremt av både da jeg så den og i ettertid. Synes filmen hadde en veldig ubehagelig stemning absolutt hele tida.

6182972[/snapback]

 

Når jeg så en dårlig dokumentar om hjemsøkt fort var jeg nesten ''søvnløs'' i en måned.

The Ring synes jeg var lite skremmende. Ergo The Ring fungerte dårlig som skrekkfilm imo.

Lenke til kommentar
Åndenes makt.

 

Det er sånn passe skummelt, men mest fordi det er ekte.

En kompis syns det var dritkult, men så fant han ut at det ikke var kødd, så da så han ikke på det mer (litt før det slutta)

 

Men det var ett dritkult progra, håper det starter igjen.

6190898[/snapback]

Hvem har sagt at det er ekte? TV Norge?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...