xkharonx Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Noen som har sett Stephen Kings Rose Red? Skal visst være ganske skummel. 5774926[/snapback] Eier den, og har sett den. Det er lenge siden jeg så den sist, men mener ikke at den var direkte skummel. Kommer vel egentlig an på personen som ser den, men jeg ble ikke videre skremt av filmen. Lenke til kommentar
Seether Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Noen som har sett Stephen Kings Rose Red? Skal visst være ganske skummel. 5774926[/snapback] Så den i høstferien eller noe. Jeg syns den var veldig skummel. Skikkelig creepy hus..Stephen King har lissom tatt hele det hjemsøkt-hus opplegget litt videre. Likte den Så The Amityville Horror i dag. Syns den var ganske skummel også. Alltid litt ekkelt når det er sånt som faktisk har skjedd. Nok av steder der jeg kvapp.. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Så Rose Red i går kveld og syns egentlig den var ganske bra. Ganske skummel var den også, og føltes egentlig ikke langdryg selv om den varte i 4(!) timer. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Har ikke sett så mange filmer jeg har blitt skremt liksom, så the ring og the grudge.. Men en bra film, er ikke så skummel, men veldig bra, "Saw", den er drit bra.. Lenke til kommentar
motybana Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 "blear witch project 1 er den beste jeg har sett, gåsehud hele tia skumle greier.. eller så er den nye filmen " stay alive " verdt å se på... Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 De filmene jeg har blitt mest redd av er: The Grudge Signs Men det den beste "skrekkfilmen" jeg har sett, er The Shining Lenke til kommentar
Madrigal Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 (endret) Er kanskje litt OT, men prøver meg likevel.. Noen som har sett Shutter her? Har hørt at det skal være en liten jævel av en grøsser. Noen som vil utdype? Endret 10. april 2006 av Madrigal Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 (endret) Hva er skummelt med "Signs"?? Endret 10. april 2006 av L@sse Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Hva er skummelt med "Signs"?? 5897269[/snapback] Mel Gibson, kanskje? Ihvertfall nå med sjegget.... Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Hva er skummelt med "Signs"?? 5897269[/snapback] Hva er skummelt med The Ring? Det trenger ikke være et drap hvert minutt for at en film skal være skummel. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Hva er skummelt med "Signs"?? 5897269[/snapback] Jeg aner ikke. Jeg skjønner ikke helt hvorfor, men jeg synes den er skitskummel The Ring, The Eye osv, kan bare gå å henge seg i forhold Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 (endret) Det trenger ikke være et drap hvert minutt for at en film skal være skummel. Nei, jeg sier heller ikke det. Synes selv psykologiske thrillere kan være skumle (The Sixth Sense), men jeg skjønner bare ikke at folk synes Signs er helt der. Men, hver sin smak - jeg skal ikke klage Endret 10. april 2006 av L@sse Lenke til kommentar
Biera Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Topp 9 (...usortert): Pulse Cure The Haunting (63) Night of the Living Dead The Beyond Ringu Ringu 2 A Tale of Two Sisters Premonition Boblere: The Thing Shutter R-Point Uzumaki The Red Shoes Vaastu Shastra Ghostwatch Woman in Black Tetsuo Seance Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 ser ikke så mye skrekk filmer men en grøsser som het The Amytville horror var ikke det mest brukbare mot rolige netter.. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Jeg så en gang en film som handla om noen folk hvis båt sank og de kom seg i land på ei øy. Rundt og på (?) denna øya var det noen forferdelige blekkspruttentakler, og når folk ble stukket av disse, forvandla de seg til å bli slemme med gule øyne. Under en av disse forvandlingene av en person, dunka hjertet mitt hardere enn det noensinne har gjort. Må ha vært den sterkeste skrekkopplevelsen jeg har hatt til en film (jeg var vel i 10-11-årsalderen ) Husker ikke hva denne filmen heter, da Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Den Skjønne Havfruen, cun. Egentlig ikke en veldig skummel film, spør du meg. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Den Skjønne? Trodde det var Den Lille, jeg Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Ehm cun, Den Skjønne Havfruen inneholder en del flere erotiske scener enn den Den Lille Havfruen. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Signs har en hel rekke ekle, skarpe, høye lyder om man har et veldig godt, velfungerende surround-anlegg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå