Gå til innhold

Skumleste film dere har sett?


trolltolv

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
American Psycho.. Så den når jeg var litt yngre enn jeg burde vert (når jeg var 9, pyse ftw)  ;)

 

*motorsag*  *falle*  *ao*

5762578[/snapback]

 

 

Da er du omtrent moden nok til å lese boka nå. Er en del som ikke egner seg på film.

Lenke til kommentar

jeg blir skremt bare av å lese denne tråden jeg :cry: Er en av de som blir lett skremt, både av filmer og folk som skremmer ved å plutselig komme på deg bakfra osv.

 

Husker da jeg så The Ring, turte nestenikke å sove etterpå. Samme med Resident Evil. Guffen film deluxe. Jeg skal aldri se en skrekkfilm igjen. Jeg takler det rett og slett ikke. Noen ganger er det nesten slik at jeg må sjekke at det seriøst ikke er noen i samme rommet som meg for å være sikker. Sjekke at det ikke er noen ting. Huff.

Lenke til kommentar

Liker ikke å se skumle filmer, blir så redd, å kansje uvell :ermm:

 

Saw/Saw2, er ikke så veldig skumle, men ekle, men det er filmer som burde sees, synes det er veldig brae filmer.

 

Den nye Texas Chainsaw filme, klarte jeg ikke å se ferdig....The Ring er den skumleste filmen jeg har sett, kansje....

 

The Grudge, var dårlig, har ikke sedd den japanske versjonen....

Lenke til kommentar
Ser skjelden på film, men på de jeg har sett; The Grudge (kino) og The Shining ja..

5770300[/snapback]

 

Må bare spørre. Hvilken "The shining" er det du har sett?

 

1. Denne

2. Eller denne

 

Om du har sett Nr2, råder jeg deg til å se Nr1. Du finner den på DVD her.

 

Råder folk til å se den fremfor den fra 1980. Den er mer intens enn den fra 1980 med Jack Nicholson. Ok, så er det ikke det aller beste av skuespiller presatsjoner i filmen, men den klarer virkelig å fange følelsen av Overlook som boken beskriver og den totalt psykiske oppførselen til Jack Torrence. Verd det.

 

Den filmen jeg fant heslig var "The grudge". Ikke at den var skummel skummel, men psykisk heslig. Viste egentlig ikke hvor det kom noe ekkelt.

Lenke til kommentar
Cannibal Holocaust (trur jeg den heter, kjent skrekkfilm)

 

Kan godt hende at jeg ser på denne som den mest skremmende filmen fordi jeg så den når jeg var 12, og blei lurt til å tru at de brukte klipp fra virkeligheten, der mennesker blei drept og spist.

 

Jeg var uggen etter å ha sett den

5771481[/snapback]

 

 

En fæl film :ermm:

Lenke til kommentar
American Psycho.. Så den når jeg var litt yngre enn jeg burde vert (når jeg var 9, pyse ftw)  ;)

 

*motorsag*   *falle*  *ao*

5762578[/snapback]

Litt rart med tanke på at American Psycho kom ut i 2000 :p

5771054[/snapback]

Tenkte akkurat det samme. Du er da født i 1989 Icluz, og filmen kom ut i 2000. Blir vanskelig for deg å være 15 år nå da, ettersom fødselsattesten viser 16/17? :hmm:

 

Husker da jeg så The Ring, turte nestenikke å sove etterpå. Samme med Resident Evil. Guffen film deluxe.

5771190[/snapback]

Was? Resident Evil? Så deler av den seinest i går, og kan ikke huske veldig mange skremmende scener. Under filmen stod gunstig besvimelse på planen. :ermm: The Ring skal jeg dog være enig med deg i at kan være ganske skummel. ;)

 

For min del hater jeg å kveppe. Filmer der man hele tiden sitter og venter på at man skal kveppe suger til tider, men kan også være meget underholdende. :p

Lenke til kommentar

Resident Evil er noe skvip, rett og slett. Tror den kunne blitt avskyelig mye bedre hadde George A. Romero laget den, og ikke Paul W.S. Anderson. Anderson har bare, etter min mening, laget en god film, nemlig Event Horizon.

Sovna nesten når jeg så Resident Evil første gangen, og skal ikke se den flere ganger, og skal ikke røre meg i nærheten av oppfølgerne. Viss ikke noen betaler meg for å se dem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...